Balance වෙන්න එක පැත්තකට ගහන්න වෙනවාකලාත්මව හදල ගන්න බැරි වෙයිද...
ඔය කෙල්ල මචන් මුලින්ම හෙන කුලෑටි විදියට හිටියෙ. හෙන අහින්සක විදියට කතා කලේ. කට්ටිය ඕකින්ගෙ අහනවා english ඉගෙන ගන්නෙ කොහොමද කියලා. ඕකෙන් තමා පටන්ගත්තේපොෂ් වට්ටි අම්මලා ටික හාව කරගෙන profile එක අප් කරගෙන
Nope mama dan dakka kukku na pucac na .. so very hard machan .කලාත්මව හදල ගන්න බැරි වෙයිද...
නුවර බැලුවම ගාල්ල පේන එක අවුලක් නෑ. අල පෙන්නල ළුුණු ගත්තට අවුලක් නෑ. ඒත් cuccu නෑ කියන්නෙNope mama dan dakka kukku na pucac na .. so very hard machan .

ow ban apith oka asse ringala hathara athe wanala hoda gini tiaka paththu karala awanam hariMath gihilla boruwak kiyala ennada ban ? Sinhalen kiwwoth wishwasa karan nathi wei .