Ithin me fello, ekale Central Bank iddi idriya penila nadda? monada me fello e sambande danuwath karanda ekale karala thiyenne.
Dan me gahen gedi enawa wage talk dunnata bane. Issaraha gana parikalpanayak karaganda thibbane ekale Central Bank iddi?
Ithin me fello, ekale Central Bank iddi idriya penila nadda? monada me fello e sambande danuwath karanda ekale karala thiyenne.
Dan me gahen gedi enawa wage talk dunnata bane. Issaraha gana parikalpanayak karaganda thibbane ekale Central Bank iddi?