කවුරු ජනපති උනත් 2027දී ආපහු පෝලිම්

Bekam

Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,688
    5,528
    113
    Ithin me fello, ekale Central Bank iddi idriya penila nadda? monada me fello e sambande danuwath karanda ekale karala thiyenne.
    Dan me gahen gedi enawa wage talk dunnata bane. Issaraha gana parikalpanayak karaganda thibbane ekale Central Bank iddi?
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Spiderman.Ayya

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,593
    100,807
    113
    එකේ හැටියට නන් රනිල් බොරු කියල අනුර සජිත් ප්‍රශ්නේ මොකද්ද කියලාවත් තාම දන්නේ නෑ.
    අපිට කොහොමත් god bless තමා 🥲
     
    • Sad
    Reactions: Spiderman.Ayya

    Spiderman.Ayya

    Well-known member
  • Mar 26, 2016
    3,328
    2,390
    113
    Ithin me fello, ekale Central Bank iddi idriya penila nadda? monada me fello e sambande danuwath karanda ekale karala thiyenne.
    Dan me gahen gedi enawa wage talk dunnata bane. Issaraha gana parikalpanayak karaganda thibbane ekale Central Bank iddi?
    Oka ahuwwada, Pora kiyanne wena kathawak