Sampath Card eka samanya manussayekta patta. Yana yana thana offers. mamath use karanawa. habai ontime settle karapan.
Card eka enna 12 days wage yanawa. ita wada aduwen ba. card eka print karanne india wala. ekai.
FD dala gannawa nam 90% puluwam.
FD eke receipt eka un thiyagannawa. Application eka fill karanna witharai oni.
Thawa ube family or kage hari dennekge contacts numbers illanawa. ewata katha karala ahanawa ube gana. un ubawa anatha kaloth badu hamba wenne na.