ක්‍රෙඩ්යිට් කාර්ඩ් එකක් ගන්න උදව්වක්

rex99

Active member
  • Aug 25, 2015
    578
    101
    43
    colombo
    member.php
     

    lag8777

    Well-known member
  • Sep 16, 2008
    5,257
    519
    113
    Sampath Card eka samanya manussayekta patta. Yana yana thana offers. mamath use karanawa. habai ontime settle karapan.

    Card eka enna 12 days wage yanawa. ita wada aduwen ba. card eka print karanne india wala. ekai.

    FD dala gannawa nam 90% puluwam.
    FD eke receipt eka un thiyagannawa. Application eka fill karanna witharai oni.

    Thawa ube family or kage hari dennekge contacts numbers illanawa. ewata katha karala ahanawa ube gana. un ubawa anatha kaloth badu hamba wenne na.

    ai ban fd ekak dalath family eke kata hari katha karanne