miniha maruna ganu wage nahayenma adanawa, wadak karaganiko nahayen ada ada inne dan paradila iwarai ne.තෙල් පෝලිම් ආවොත් නම් මුන් එදාම ගෙදර. හැබැයි මටත් හිතෙනවා මුන් තෙල් පෝලිම් ඇති කරයි කියලා ඉවර වෙනකං බලන් ඉදලා

දැන් තෙල් ගෙනල්ලා ද?miniha maruna ganu wage nahayenma adanawa, wadak karaganiko nahayen ada ada inne dan paradila iwarai ne.
thel gahana ona pukatada ube. gihin gahaganiko methana wesA ganu wage ada ada inneදැන් තෙල් ගෙනල්ලා ද?
ආයෙත් තෙල් පෝලිම් ඇතිවෙයිද බයියනේ?
මම නම් කියන්නේ පෙට්රල් සීමා කරන්න ඕනේ. අනවශ්ය අය පෙට්රල් නාස්ති කරනවා
තෙල් ඕනේ නැහැ @navodya @Kumbhakarna22 @SLK_sri @nul වගේ හරක් ඉන්නවා කරත්ත අදින්න![]()
(2)kanchanaya yanna kalin wediyenuth horakan karalada gihin thiyenne
ආ එහෙනම් 2030 වෙනකම් අනුර අයියට තෙල් මිල අඩු කරගන්න බැරි වෙයි නේද පුල්ලි ගෝනේkanchanaya yanna kalin wediyenuth horakan karalada gihin thiyenne