කාලය අවකාශය බුදු දහම සහ බිග් බෑන්ග් ගැන ප්‍රශ්නයක්

ek_rosh

Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    ඉතින් උඹනේ කැමති දෙයක් හිතා ගන්න කිව්වට පස්සෙත් තව තව quote කරන්නේ :rofl:

    උබට එල්ලෙන්න ඕනෙ නැතිනම්.. .රෙප්ල්ය් කරන්නෙ නැතුව නිකන් ඉන්න තිබ්බනෙ? හා නැද්ද? සරලයි නෙ? :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    උබට එල්ලෙන්න ඕනෙ නැතිනම්.. .රෙප්ල්ය් කරන්නෙ නැතුව නිකන් ඉන්න තිබ්බනෙ? හා නැද්ද? සරලයි නෙ? :lol:

    උඹට ඉතින් හිත හදාගන්නම බෑනේ :rofl:

    දැන් කිව්වනේ, උඹ කැමති දෙයක් හිතාගෙන මේ ත්‍රෙඩ් එක හාන්නේ නැතුව හිටපන්.
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    උඹට ඉතින් හිත හදාගන්නම බෑනේ :rofl:

    ඔව් බන් කිව්වනෙ..බැ කියල...ලොකු කතා කියන ලොක් මහත්තයට සින්හලත් තේරෙන්නෙ නැ වගේ..

    එකම එක අහ අහ අල වෙනවනෙ ඉතින්.. :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඔව් බන් කිව්වනෙ..බැ කියල...ලොකු කතා කියන ලොක් මහත්තයට සින්හලත් තේරෙන්නෙ නැ වගේ..

    එකම එක අහ අහ අල වෙනවනෙ ඉතින්.. :lol:

    තාම හිත හදාගන්න බෑ පොඩි එකාට :rofl:

    දැන් කිව්වනේ, උඹ කැමති දෙයක් හිතාගෙන මේ ත්‍රෙඩ් එක හාන්නේ නැතුව හිටපන්.
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    අමාරුවෙන් හරි හිත හදා ගනින් ඉතින් :rofl:

    හා...උබත් අමරුවෙන් හරි මම දාන් එකට රෙප්ල්යි නොදහ හිටපන්...නැතිනම් උබෙත් හිතේ අමාරුවක් වගේ තමයි පෙනෙන්නෙ? :lol:
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    හා...උබත් අමරුවෙන් හරි මම දාන් එකට රෙප්ල්යි නොදහ හිටපන්...නැතිනම් උබෙත් හිතේ අමාරුවක් වගේ තමයි පෙනෙන්නෙ? :lol:

    ඉතින් උඹ මගේ reply දැක්කම රිලවෙක් වගේ ඇවිස්සෙන්නේ ඇයි? වෙන එකෙක්වත් එහෙම උනේ නෑනේ? :rofl:
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    ඉතින් උඹ මගේ reply දැක්කම රිලවෙක් වගේ ඇවිස්සෙන්නේ ඇයි? වෙන එකෙක්වත් එහෙම උනේ නෑනේ? :rofl:

    උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඒ කියන්නෙ උබ රිලවෙක් වගේ රෙප්ල්ය් දානව කියල පිලිගන්නව ... :lol: :lol: :lol:

    epic :rofl::rofl::rofl:

    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවනවා කිව්වම තේරුනේ එහෙමද? උඹට low IQ කිව්වේ ඇයි කියල දැන් තේරෙනවද? :rofl:
     

    lankalk

    Well-known member
  • May 14, 2023
    4,416
    5,935
    113
    විහ්ඥනෝ සරණං දුක්ඛං - විහ්ඥනෝ සරණං භයං
    විහ්ඥනෝ සරණං සුඛං - කර් මා ර් ථී පටිපධං
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    සිංහලත් බැරි උන් එනවා කාලය ගැන කතා කරන්න :rofl:


    ඒකම තමයි මමත් බැලුවෙ...ඌ ලියන එකම උට කියව ගන්න බැරි මොකද කියල :no:

    උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා :lol:

    :rofl::rofl::rofl:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඒකම තමයි මමත් බැලුවෙ...ඌ ලියන එකම උට කියව ගන්න බැරි මොකද කියල :no:




    :rofl::rofl::rofl:

    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවනවා කිව්වම තේරුනේ එහෙමද? :rofl:
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවනවා කිව්වම තේරුනේ එහෙමද? :rofl:

    උබ නටවනව කිව්වට මම නටනව කියල කොහෙවත් නැ නෙ... :no:

    උබ රිලව වගේ රෙප්ල්යි දානව කියල නම් උබමයි කියල තියෙන්නෙ... :shocked::shocked:

    👇

    උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා :lol:
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    උබ නටවනව කිව්වට මම නටනව කියල කොහෙවත් නැ නෙ... :no:

    උබ රිලව වගේ රෙප්ල්යි දානව කියල නම් උබමයි කියල තියෙන්නෙ... :shocked::shocked:

    👇
    මම කිව්වේ reply දාන්න හේතුව, රිලා නැටුම ඉතින් උඹේ නේ :rofl:

    සිංහලත් අමාරුයි නේද low IQ රිලවෝ :lol:
     

    ek_rosh

    Well-known member
  • May 9, 2014
    3,380
    2,248
    113
    මම කිව්වේ reply දාන්න හේතුව, රිලා නැටුම ඉතින් උඹේ නේ :rofl:

    සිංහලත් අමාරුයි නේද low IQ රිලවෝ :lol:

    ඔව් ඔව්, මෙතන රිලව වගේ රෙප්ල්යි දාන්න හේතුව තමයි සින්හලෙන්ම කියල තියෙන්නෙ... :rofl::rofl:

    ඔන්න ලොකු කරලම දැම්ම...දැක්කෙ නැතිනම්...:lol:

    👇

    උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
    උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා :lol: