ඉතින් උඹනේ කැමති දෙයක් හිතා ගන්න කිව්වට පස්සෙත් තව තව quote කරන්නේ![]()
උබට එල්ලෙන්න ඕනෙ නැතිනම්.. .රෙප්ල්ය් කරන්නෙ නැතුව නිකන් ඉන්න තිබ්බනෙ? හා නැද්ද? සරලයි නෙ?

ඉතින් උඹනේ කැමති දෙයක් හිතා ගන්න කිව්වට පස්සෙත් තව තව quote කරන්නේ![]()

උබට එල්ලෙන්න ඕනෙ නැතිනම්.. .රෙප්ල්ය් කරන්නෙ නැතුව නිකන් ඉන්න තිබ්බනෙ? හා නැද්ද? සරලයි නෙ?![]()

දැන් කිව්වනේ, උඹ කැමති දෙයක් හිතාගෙන මේ ත්රෙඩ් එක හාන්නේ නැතුව හිටපන්.
උඹට ඉතින් හිත හදාගන්නම බෑනේ![]()

ඔව් බන් කිව්වනෙ..බැ කියල...ලොකු කතා කියන ලොක් මහත්තයට සින්හලත් තේරෙන්නෙ නැ වගේ..
එකම එක අහ අහ අල වෙනවනෙ ඉතින්..![]()

දැන් කිව්වනේ, උඹ කැමති දෙයක් හිතාගෙන මේ ත්රෙඩ් එක හාන්නේ නැතුව හිටපන්.
බැ බන්...![]()

දැන් කිව්වනේ, උඹ කැමති දෙයක් හිතාගෙන මේ ත්රෙඩ් එක හාන්නේ නැතුව හිටපන්.
අමාරුවෙන් හරි හිත හදා ගනින් ඉතින්![]()

හා...උබත් අමරුවෙන් හරි මම දාන් එකට රෙප්ල්යි නොදහ හිටපන්...නැතිනම් උබෙත් හිතේ අමාරුවක් වගේ තමයි පෙනෙන්නෙ?![]()

ඉතින් උඹ මගේ reply දැක්කම රිලවෙක් වගේ ඇවිස්සෙන්නේ ඇයි? වෙන එකෙක්වත් එහෙම උනේ නෑනේ?![]()
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසාඋබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?

උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා![]()



ඒ කියන්නෙ උබ රිලවෙක් වගේ රෙප්ල්ය් දානව කියල පිලිගන්නව ...![]()
![]()
epic![]()

උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා![]()





උඹව රිලවෙක් වගේ නටවනවා කිව්වම තේරුනේ එහෙමද? උඹට low IQ කිව්වේ ඇයි කියල දැන් තේරෙනවද?![]()
සිංහලත් බැරි උන් එනවා කාලය ගැන කතා කරන්න![]()

උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා![]()



ඒකම තමයි මමත් බැලුවෙ...ඌ ලියන එකම උට කියව ගන්න බැරි මොකද කියල
![]()

උඹව රිලවෙක් වගේ නටවනවා කිව්වම තේරුනේ එහෙමද?![]()


උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා![]()
මම කිව්වේ reply දාන්න හේතුව, රිලා නැටුම ඉතින් උඹේ නේඋබ නටවනව කිව්වට මම නටනව කියල කොහෙවත් නැ නෙ...
උබ රිලව වගේ රෙප්ල්යි දානව කියල නම් උබමයි කියල තියෙන්නෙ...
![]()

මම කිව්වේ reply දාන්න හේතුව, රිලා නැටුම ඉතින් උඹේ නේ
සිංහලත් අමාරුයි නේද low IQ රිලවෝ![]()



උබ රිලව වගේ රෙප්ලයි දාන්නෙ මොකො?
උඹව රිලවෙක් වගේ නටවන එක ආතල් නිසා![]()