campus eken kata deela salli ekathu karan waren kiyanne naha bn. wadihariyak wenne eka eka society ( Rotract, CSM ) walin karana chairty program walata salli hoyana ekai.. wena dewal nam danne naha.
Rotract walin owa ekathu karanne nam nathuwa athi. Mokada ewata sponsors la hoyagena karanne man danna widiyata.
both bun. CSM eketh same
.








CSM kiyal ekak nam danne na ban man. Man private institute ne. Aiesec eke project deka thunaka wada kala. Ewagenam thanikarama sponsors la gen thamai. Nathuwa kohomada ban budget cover karanne kata hollala. Man danna widiyata rotract eke unuth ehema karanne. Kata hollanna nam yanne na. Ee habai ape eke un. Anith ewwa gana man danne natha.
un dawasata 15-17k withara hoyanawa train wala ehema gihin sindu kiyala .. 


math private n gov.un dawasata 15-17k withara hoyanawa train wala ehema gihin sindu kiyala ..
![]()

campus eken kata deela salli ekathu karan waren kiyanne naha bn. wadihariyak wenne eka eka society ( Rotract, CSM ) walin karana chairty program walata salli hoyana ekai.. wena dewal nam danne naha.