කෑල්ලක් ටෝක් කරගැනීම සදහා

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    dan uba hi kiyana hama eki ekkam ayalu wenwada ban fb kiyanne tinder nwe ban

    දන්නේ නැති කෙල්ලෙක්ට හයි කියන්නේ එහෙම අදහසකින් තමයි බන්... නැත්තන් උන් එක්ක දේශපාලනේ කතා කරන්න යැ...!
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,031
    8,364
    113
    Kotahena
    dan uba hi kiyana hama eki ekkam ayalu wenwada ban fb kiyanne tinder nwe ban




    කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් ට Hi කිව්වට, කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ට Hi කියන එක යට ලොකු කතාවක් තියෙනවා උබට නොතේරෙන.


    උබල තාම පොඩි වැඩියි ඕවට බන්. ගිහින් ත්‍රිපෝෂ කාල වරෙන්
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    සිරාවට අනේද කියන්නේ...




    • පපුවේ මයිල් තියෙනවද
    • ෂේව් කරලද
    • කෙල්ලව Squirt කරවන්න දන්න
    • G-spot එක ගැන හොද knowladge එකක් සහ එක්ස්පිරියන්ස් පොරක් කියල කෙල්ලෝ අතරේ කතා බහ ගිහාම..
    • නිව්ස් එක හොදට වටේ ගිහිල්ල තියනවනම්


    ගොඩක් වෙලාවට Hi කියල මැසේජ් එනවා බන් කෙල්ලොන්ගෙන්.

    :rolleyes:
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,031
    8,364
    113
    Kotahena
    දන්නේ නැති කෙල්ලෙක්ට හයි කියන්නේ එහෙම අදහසකින් තමයි බන්... නැත්තන් උන් එක්ක දේශපාලනේ කතා කරන්න යැ...!
    අනිවා එකඟයි එකෙන්ම
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    කෙල්ල ෂේව් කරනවද


    ෂේව් කරපු කොල්ලන්ගේ ඒවාට ද කැමති ටිකක් මයිල් තියෙන අයටද


    පපුවේ මයිල් තියෙන අයට ආසද


    පුකේ මයිල් අවුල් නේද?


    ඕව අහපං


    හෙයා බ්‍රෂ් එහෙම පාවිච්චි කරලා තියෙනවද ටෝයි විදිහට?


    Sex ටෝයි ගන්න ලංකාවේ තැනක් තිබ්බනම් කෙල්ලෙක්ට, නිදහසක් එක්ක කොච්චර හොදයි ද නේද


    ඕව තමයි උන් කැමති සබ්ජෙක්ට් වැදගත් දේවල් විදිහට සලකන්නේ කොල්ලෝ එක්ක කතා කරන්න.


    නිකන් ප්‍රේම අනංගය වගේ ටෝක් කරන්න යන්න එපා


    :lol::lol:

    පවු බන්

    ඌව මානසික වට්ටන්න එපා ඔහොම ඒව කියල
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    :lol: චැට් එක දිගටම යද්දී තමයි දැනගත්තේ මට වඩා අවුරුදු 3ක් වැඩිමල් අක්ක කෙනක් කියල :sorry::sorry::sorry: බොරුවට කෙල්ලව formකරන එක පවු නිසා හෙමීට අක්ක මල්ලි සීන් එකට මාරු වුනා :sorry::sorry::sorry::sorry:

    ලොල් බන් :lol: අක්කල සීන් එක මාර අවුලනේ. මටත් හිත ගියොත් හොයල බලද්දී අක්කකෙනෙක්මයි. අනේ මන්ද ඕයි අපලයක් ද කොහෙද
     

    Nice_guy

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,632
    301
    83
    නොම්බරේ pm කරපන් බලන්න....:yes: උබට නොපෙන්නුවට අවුලෙන්ද දන්නේ නෑනේ ඉන්නේ..:sorry::sorry::sorry:. කෝකටත් කතාකරලා හිත හදන්න බලන්නම් මම...:sorry::sorry::sorry::yes:

    අන්න බලපන් තියෙන කරැණාව :P:P
     
    Last edited:

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    අන්න බලපන් තියෙන කරැණාව :P:P

    මම අනිත් මිනිස්සුන්ගේ සුබ සිද්ධිය වෙනුවෙන් මගේ ජිවිතයම කැප කරපු කෙනෙක්... :)
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    කොල්ලෙක් කෙල්ලෙක් ට Hi කිව්වට, කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් ට Hi කියන එක යට ලොකු කතාවක් තියෙනවා උබට නොතේරෙන.


    උබල තාම පොඩි වැඩියි ඕවට බන්. ගිහින් ත්‍රිපෝෂ කාල වරෙන්

    ha ban mama threeposha kala ennam happy now.eye thama ayye fb eka hada gatthe thanks wistara keewata
     
    • Like
    Reactions: Tramadol

    guyzon

    Well-known member
  • Jul 13, 2016
    1,678
    335
    83
    Homagama
    FB එකේ දැන් ඉන්න කෙල්ලෝ හෙන පුකෙන් බං ඉන්නේ ලේසියකට රිප්ලයි එකක් නම් ගන්න බැහැ. ගොන් බඳින කණු නම් ලේසියෙන් ටෝක් කරගන්න පුළුවන් ඔය අඩු වයසෙන් ළමයි හදාගත්තු උන්, ගාමන්ට් කෑලි එහෙම පොඩ්ඩක් පොත්ත සුදුවට ඉන්න උන් නම් රිප්ලයි කරන්නේ නෑ ලේසියෙන් :lol::lol::lol:
     

    Ayeshruwantha

    Member
    May 18, 2013
    140
    2
    0
    මෙහෙමයි මචං උබ ඒකිව ඇත්තටම දැකලා නැත්නම්
    පොටෝ වලින් විතරයිනම් දැක්කේ
    පරිස්සමින්
    මොකද බුකියේ දැන් සමනල්ලු වැහි වැහැලා
    කොල්ල‌ොත් ‌ෙබොරුවට ‌ෙකෙල්ල‌ෝ වගෙ චැට් කරනවා ‌ෙඩේටා කාඩ් දාගන්න :D
     

    John Snow123

    Member
    Apr 21, 2018
    92
    11
    0
    මෙහෙමයි මචං උබ ඒකිව ඇත්තටම දැකලා නැත්නම්
    පොටෝ වලින් විතරයිනම් දැක්කේ
    පරිස්සමින්
    මොකද බුකියේ දැන් සමනල්ලු වැහි වැහැලා
    කොල්ල‌ොත් ‌ෙබොරුවට ‌ෙකෙල්ල‌ෝ වගෙ චැට් කරනවා ‌ෙඩේටා කාඩ් දාගන්න :D

    නෑ නෑ ඇත්තට දැකල තියෙනවා බං මං කතා කරලත් තියෙනවා මේකිත් කැමතියි චැට් එකට සෙට් වෙන්න ඒකෙ කිසි අවුලක් නෑ මට ඕන කතා කරන්න දේවල් ටිකක් කොයි වෙලෙත් කෑවද කෑවද කියල අහ අහ ඉන්න බෑනෙ
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    සමහර කෙල්ලෝ හායි කීවාම එකී හිටාන්නේ මේකා යාලු වෙන්න තමා හායි කිවේ කියලා.කිසි සමාජයක් නැති උන් බන් .ෆේස්බුක් එක යුටියුබ් එක ගැන කතා කරලා වැඩක් න.දැනට පිළිවෙලකට තියෙන්නේ ලින්කින් විතරයි.ලාබෙට අන්ද්රොයිඩ් ෆෝන් ඩේටා කාඩ් දාගන්නවා.ෆේස්බුක් එකේ රගනවා

    itihn ekane bun hi kiyanne wena mokatada :P