කුලියාපිටියේ ඇක්සිඩන්ට් කේස් එක මොකද්ද?

SL_Designz

Well-known member
  • Mar 24, 2021
    571
    677
    93
    Lankawe minissu 😶 meka political campaign walata dan daganna Yanne.. Kalin dawas wala wahana samanya minissu gini tibba wage angawanna

    IMG_20220502_105922.jpg
     

    fairleen

    Well-known member
  • Aug 6, 2012
    1,190
    375
    83
    මෙතන නම් බයික් කාරයා වැරදි. ගිනි තියපු එක වැරදි. මුන්ගේ මහා එකාලට තමා ගහන්න ඕනේ පොඩි උන්ට මේවා දෙනවට
    බයික් කාරය එකෙන්ම වැරැදයි. ඌ wrong side කෙලින්ම එනවා.. බිලාද කොහෙද කාලකණ්ණියා මැරෙන්නම ඇවිත්.... ගිනි තියන්නේ නම් ඉරිසියා කුහක සිංහළු
     

    ^Night Fury^

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    9,152
    5,047
    113
    -In Darkness-
    මේවා බලද්දි තමා තේරෙන්නේ ආතල් එකට කෙසේ වෙතත් හදිස්සියකට වත් කෙලගෙන යන්න හොඳ නෑ කියලා. ඔය බයික් එකේ ආවා වගේ වේසිගේ පුතෙක් හිටියා නම් ඇති ජීවිතේම කාලකන්නි වෙන්න. තප්පර 2ක් ඉවසන්න බැරිව උගේ ජීවිතෙත් ඉවරයි. තව එකෙක්ගේ ජීවිතෙත් ඉවරයි.

    ප.ලි: බාලවයස්කාර එකා එලවපු ස්පීඩ් එක වැඩියි සහ බාල වයස්කාරයෙක්ට වාහනේ එලවන්න දුන්න එකත් වැරදියි.
     

    Walter Hartwell White

    Well-known member
  • Sep 30, 2020
    2,621
    8,683
    113
    67
    Albuquerque, New Mexico
    මේකේ වැදුනේ ස්කූටර් එකක් නේද?
    මට හිතෙන්නේම Scooter එක කොන්ට්‍රෝල් කරන්න අමාරුයි කියල. මම ස්කූටර් පදින්න කැමතිත් නැහැ. ඔටෝමැටික් ගියර් තියන නිසා පදින්න හරි ලේසි වුනත් ක්ලච් බයික් එක වගේ රයිඩර් ට හොඳ කොන්ට්‍රෝල් එකක් නැහැ කියල මට හිතෙනවා. ඔටෝ බයික් ලයිසන් එක නිකම්ම නොදී ක්ලච් ලයිසන් එක අනිවාර්ය කරන්න ඕන, ඉන් පස්සේ ඔටෝ බයික් ලයිසන් එක දෙන්න. අර අසරණ පොඩි දරුවා දැක්කම මිනිස්සු පිස්සු වැටුණු එක පුදුමයක් නෑ.
     

    Janithsl88

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    2,595
    4,927
    113
    Nowhere
    පොඩි එකා නෙවේනෙ තාත්තනේ drive කරන්නේ. පොඩි එකා video කරනවා විතරයි. බේරෙන්න පොඩි එකා කළා කියනවා ඇති.
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    ප්‍ර්ශ්නයේ අස්සේ තියෙන එක හේතුවක් විතරයි ඕක..ඩිෆෙන්ඩර්,ප්‍රයිවට් බස් එකක් එනකොට පාරෙන් පිටටත් දාලා අයින් කරගන්න වෙලා නැත්තං ලංකාවේ එලවපු එකෙක් නෙමෙයි..බයික් වලට නන් කානුවටත් දාන්න වෙනවා.ගනන් ගන්නෙම නෑ..එලවපු කෙනා බාල වයස්කරුවෙක්.vip light අනන්මන් වලින් දාපු තග,මැරුන ලමයා පොඩි ලමයෙක් වීම,එතනම මැරුන එක.හැම දෙකම එකතුවක් ඔය සිද්දිය..
    Biker's fault too.. bike eka high speed opposite side enne.
     

    avjayarathne

    Well-known member
  • Sep 13, 2021
    9,765
    29,993
    113
    Kandy
    දෙන්නම වැරදි
    බයික් එකා ආවේ wrong side
    defender එක VIP lights දාලා high speed යන්නේ

    නිකන් තුවාල වෙලා නෙමෙයිනේ, අරූ මැරිලනේ
    ගිණි තිබ්බ එක සාධාරණයි ඉතින් මේ දවස්වල රටේ තත්ත්වේ හැටියට
    PS : දැන් news වලට කිව්වා 14 Yrs old එකෙක් සම්බන්ධයි කියලා
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    ගිණි තිබ්බ එක වැරදියි.... මිනිස්සු දැන් ඩිෆෙන්ඩර් දැක්කමත් තරහයි.. . ඒකයි ලොකුම හේතුව

    එක අතකට මෙහෙම දෙයක් වුණාම,
    ආයෙ ළමයෙකුට වාහනයක් දෙන්න කලින් මහ උන් දෙපාරක් හිතන්නවත් පෙලඹෙයිනෙ...

    ළමයා නෙවෙයි බං තාත්තා වාහනේ එළවන්නේ. පොඩි එකා වීඩියෝ කරලා තියෙනවා තාත්තා යන ස්පීඩ් එකයි බයික්කාරයා හැප්පෙන විදියයි සේරම

     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    ගිණි තිබ්බ එක වැරදියි.... මිනිස්සු දැන් ඩිෆෙන්ඩර් දැක්කමත් තරහයි.. . ඒකයි ලොකුම හේතුව

    එක අතකට මෙහෙම දෙයක් වුණාම,
    ආයෙ ළමයෙකුට වාහනයක් දෙන්න කලින් මහ උන් දෙපාරක් හිතන්නවත් පෙලඹෙයිනෙ...
    මේක ඇත්ත බන්. වෙච්චි දේ උනා. හැබැයි දැන්වත් කට්ටිය පාරට බහින්න කලින් වගකීම ගැන දෙපාරක් හිතයි.
     

    Software_Eng

    Well-known member
  • Dec 15, 2017
    1,194
    1,248
    113
    mona unath machan thamange kisima wereddak nathiwa mokek hari bike ekaka or wheel ekaka awilla hepila merunoth and ubata thiyenne hoda vihical ekak nam minissu ginithiyanne loku wahane. Eka hena bayanaka seen ekak yako.
     

    kattycuppy

    Junior member
  • Nov 23, 2015
    329
    15
    18
    ගිනි තියපු උන්ව arrest කරන්න ඇති නේ. පොලීසියත් බලන් ඉද්දී ගිනි තිබ්බේ.

    mona unath machan thamange kisima wereddak nathiwa mokek hari bike ekaka or wheel ekaka awilla hepila merunoth and ubata thiyenne hoda vihical ekak nam minissu ginithiyanne loku wahane. Eka hena bayanaka seen ekak yako.
    සිරා කතාව බන්. අපේ රටේ මිනිස්සුන්ගෙ ඉරිසියාව තමයි.
    ------ Post added on Jun 13, 2022 at 7:33 AM

    කිසිම හේතුවක් මත අනුන්ගේ දේපල ගිනි තියන, විනාශ කරන ඒවට සහයෝගය දක්වන්න එපා. ඔව්ව ගිනි තියන තනක ඉන්නවත් එපා. ගිනි තියපු එකා විතරක් නෙවෙයි පොලීසිය කුදලගෙන යනවා ලග හිටපු අයවත් අයුතු ජන රාශියක කොටස් කරුවෙක් කියලා. නඩුව අවුරුද්දක්, දෙකක් ඇදිලා යයි. වාහනේ අයිති මනුස්සයා ඉන්ශුවරන්ස් එකෙන් ක්ලේම් කරන් නඩුව අයින් කර නොගත්තොත්, ගිනි තියපු අයට අලාභේ ගෙවන්න වෙනවා. අනේ මට එච්චර සල්ලි නෑ ගාල හරියන්නෙ නෑ. ගෙවන්න සල්ලි නැති වුණොත් උසාවියෙන් අදාළ පුද්ගලයව බංකොලොත් පුද්ගලයෙක් බවට පත් කෙරෙනවා. ඊට වඩා හොදයි ගෙවල් ඉඩම් උකස් කරලා හරි අලාභය ගෙවන එක. ඊටත් වඩා හොදයි ප්‍රශ්නේ මොකක් වුනත් අනුන්ගේ වහන, දේපල ගිනි නොතියා ඉන්න එක. පොලීසියෙන් බේරුමක් කර නොගෙන උසාවි ගියොත් අපරාධ නඩුව කොහොමත් වටෙනවා. එහකොට අලාභෙට අමතරව වන්දි ගෙවන්නත් ඕන. හිරේ ඉන්නත් වෙයි මාස හයක් වත්. ගිනි තියද්දි එන ආතල් එක නෑ ගෙදරට පොලීසියෙන් ඇවිත් කුදලන් යනකොට. CCTV තිබ්බත් නැතත් ඕව කරන උන්ව අල්ලගන පුලුවන්. කුලියාපිටියේ නම් පොලීසිය බලන් ඉද්දී ගිනි තියන්නේ. වාහනේ අයිටි මනුස්සයා නඩු කියන්න අවුරුඩු ගානක් උසාවි යන්න බැරි නිසා ක්ලේම් අරන් ශේප් වුණොත් තමයි ගිනි තියපු අයට සැනසීමෙන් ඉන්න පුලුවන් වෙන්නේ.
    ------ Post added on Jun 13, 2022 at 7:41 AM