බොක්කෙන් ලව් කරට හම්බ වෙන දෙයක් නැ ..බැන්දට පස්සේ බදින කෙල්ලට බොක්කෙන් ලව් කරපන්..කවුද කෙල්ලන්ව මැරීගෙන විස්වාස කරන්නෙ.බලපල්ලකො මොකද වෙන්නෙ කියල
බොක්කෙන් ලව් කරට හම්බ වෙන දෙයක් නැ ..බැන්දට පස්සේ බදින කෙල්ලට බොක්කෙන් ලව් කරපන්..

මෙහෙමයි... මම නම් දුක විඳපු කොල්ලෙක්... ඒ වගේම ඕනෑම වෙලාවක දුක කියන දේ ආදරෙන් බාරගන්න සුදානම් කොල්ලෙක්.... අන්න ඒ නිසා මට නම් උඹල ඔය කියන කිසි දෙයක් වැඩක නැහැ...
හැබැයි එක දෙයක්...
උඩ පැන පැන දඟලන උඹල එකෙක් වත තමුන්ගේ ජීවිතය හැර වෙනකෙනෙකුගේ ජිවිතයක් ගැන හිතන්නේ නැහැ කියන එක මෙතැනදී හොඳටම පැහැදිලි වෙන්ව.... මේ කමෙන්ට් කියවන ඕනෑම කෙනෙකුට තේරෙනවා...
අනිත් එක එළකිරි එකේ ඇස් දෙක ඇරලා බලන ඕනෑම කෙනෙකුට පේනවා කවුරු හරි දවසකට තමන්ගේ කෙල්ල හින්ද විදින දුක ගැන ත්රෙඩ් එකක් දාල තියෙනව.... මෙහෙමයි... මම මෙතන පොස්ට් එක දැම්මේ ඔයාල වගේ ආදරෙයන් පොහොසාත් සර්වසම්පුර්ණ අයට නෙමෙයි... ආදරයෙන් දුක කියන දේ හිමි වේවි කියල බයෙන් ඉන්න සහෝදරයන්ට බලන්න... දුක සැප කිසි විටෙක ස්ථිර නැහැ කියන එක තේරුම් ගන්න.... ආදරය කියන දේට සීමාවක් තියෙනවා කියන දේ මතක තියාගෙන තම තමුන් ජිවත් උනොත් හොඳයි.... :පි
තව දෙයක් මම මේක කියන්නේ පිරිමින්ට....
කෙල්ලෝ උඹල ඔය හිතාගෙන ඉන්න ජාතියේ එවුන් නෙමෙයි.... මනමේ කුමාරයාගේ කඩුව වෙනුවට කොපුව දුන්නෙත් ඔය ආදරේ කියන දේ කරපු පෙම්වතියම තමයි..
අද කාලයේ කොච්චර කෙල්ලෝ චපලද කියල උඹලම හිතපල්ලා...
නිකන් හීන ලෝකවල ජිවත් වෙන්නේ නැතුව....
සෙනෙහසට සමකරන්න පුළුවන් ආදරයක් මේ ලෝකේ නැහැ...
සෙනෙහස සොයාගත්ත මගේ මිතුරන්ට මම සුබ පතනව...
ආදරේ හොයන මගේ යාලුවනේ... කෙල්ලෝ කියන්නේ එහෙම්ම පිටින් ජීවමාන උගුලක්...
ඔච්චාරටම අවංකව ආදරේ කරනවා නම් පුළුවන් නම් වැල නොබලා ස්වයං වින්දනය කරන්නේ නැතුව ඉදපල්ලා.. තමන්ගේ ආදරේ උතුම් කොට සලකලා...
කෙල්ලොන්ට...
මහලොකුවට ආදරේ කරන කෙල්ලෝ මොකද නළුවෝ... ගායකයෝ... ලොකු කරගෙන දගලන්නේ...
අනේ මේ... නිකන් ඉදපල්ලා බං...

දැන් උබ ඔහොම අඩන එකෙන් මට නම් පේන්නේ උබ අන්ධ කෙල්ලෙක්ට ආදරය කරන එකෙන් දුක්වෙන එක තමයි.
මෙච්චර කාලයකට මම තාම කෙල්ලගේ ෆෝන් ඒක දැකලවත් නැ බන්.
kella SMS makanne wena kollonta SMS kerenawata Kolla kamathi nathi nisa wenna puluwan. yaluwanta unath.
බොක්කෙන් ලව් කරට හම්බ වෙන දෙයක් නැ ..බැන්දට පස්සේ බදින කෙල්ලට බොක්කෙන් ලව් කරපන්..








අතේ ගහන එක සෞඛ්යයවත් වැඩක්. අතේ ගැහිමේන් මානසික අසහනය නැතිවෙනවා(stress), ශරිරයේ කඩිසර බව වැඩි කරගන්න පුලුවන්, රුධිරය පීඩනය යහපත් තත්වයේ පවත්වාගන්න ,පරිවෘත්ති ක්රියාවලිය හොද තත්වයේ පවත්ගන්න, මේ වගේ සෞඛ්යයට හිතකර තත්වයන් ගෑණි පිරිමි බේදයක් නැතුව ලබාගන්න පුලුවන්. ඒක නිසා අතේ ගහන එක නරක වැඩක් නෙවෙයි. නමුත් ස්ලාම් වලට අනුව ඒක නරක වැඩක් ඉතින් උබලා හම්බයෝ කියන ඒවා අහන්න එපා උන්ගේ අතන මහන නිසා සමහර රටවල ඕක කරන්වත් බෑ. කොල්ලන්ගේ පෙර සම කපන නිසා උන්ට අතේ ගහන්න බෑ. ඉතින් ඔන් ඉරිසියයි ඕවා කරන එවුන් එක්ක ඒක නිසා පච news බෙදාහරිනවා හැකි තරම්.
pissuda ban umbalata? Anik ekage phone eka balana ekath hari kiyamuko. Eth mehema message counter walin hora allanne kohomada? Dan umba kiyanne kellata umbata ara wena katawath message karanna epa kiyalada? Pawu ban umbala bandina ganu.
Anika kello witharak naraka nam kohomada ban me rate mechchara thaththala nathi lamai, anatha wuna kello, sthree dushana thiyenne?
ow hama wesima aemai.
SHIHAN
KESHAN
MALITH
JUSTIN BIEBER
MICHEAL JACKSON
SHARUCK KHAN
..............
loke nathi ewnta love. ath thamanta panatath wada adare karana kollata ilaw. gon wesiyo. oya okkoma sellam lassana thiyanakan witarai. wesiyo.
na machan u kiwwa message counter walata sapekshawa godak aduwen inbox message thibboth.
machan mona de wunath kellanwa wishwasa karanna epa. meka mama witarak newei ma pdi waruth kiyala thiyanawa.
hama kellama oya kiyana unta love na ban. Ekath eka ekkenage kamaththa. E ayata asa ayath innawa. Nathi ayath innawa. Anika okata kiyanne celebrity attraction misak adare nevei. Mokada kollo samahara un oya niliyanta asa wenne. Anika ara kiwwath wage kello celebritieslata asa wena eka waradi nam kollo porn balana ekath waradi. Dan ewa nokarana un nam oka kiwwata kamak na.