කේබල් කාර් එකේං නොදුටු දිය ඇල්ලක් කරා

ampara

Member
Feb 13, 2013
306
22
0
patta machan
ganan ehema kiyanna puluwannam watinawa machan.
budget eka denagena plan karaganta help wei
Rep +
 

sarara

Well-known member
  • Dec 23, 2008
    1,558
    45
    48
    mamath dawasak yanagaman balagena giya.... oka achala alasge kiyala ekek kiwwa..
     

    Calvin_83

    Active member
  • Feb 10, 2015
    522
    39
    28
    Colombo
    හරිම ලස්සනයි මචං..
    ඒ වගේම බොහොම ස්තූතියි කිව්වාට.
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    machan Standard Chalet - Breakfast Breakfast Included 88 GBP . ethakota lunch gannawanam Rs 600k kiwwe per head da. full board nam keeyak wageda. oya wage thenakata yanne reyak natharawela udeta kala enna nemeine. dinner-BF-Lunch package ekak kohomada danne ne.
     

    gepa

    Well-known member
  • machan Standard Chalet - Breakfast Breakfast Included 88 GBP . ethakota lunch gannawanam Rs 600k kiwwe per head da. full board nam keeyak wageda. oya wage thenakata yanne reyak natharawela udeta kala enna nemeine. dinner-BF-Lunch package ekak kohomada danne ne.
    6000k wenawa machan.. full book karanna nam http://www.wildholidays.lk/ eken call karalaa ahuwa nam hari