mamath dawasak yanagaman balagena giya.... oka achala alasge kiyala ekek kiwwa..
6000k wenawa machan.. full book karanna nam http://www.wildholidays.lk/ eken call karalaa ahuwa nam harimachan Standard Chalet - Breakfast Breakfast Included 88 GBP . ethakota lunch gannawanam Rs 600k kiwwe per head da. full board nam keeyak wageda. oya wage thenakata yanne reyak natharawela udeta kala enna nemeine. dinner-BF-Lunch package ekak kohomada danne ne.
6000k wenawa machan.. full book karanna nam http://www.wildholidays.lk/ eken call karalaa ahuwa nam hari
OK MACHAN THANKS.