දිය ඇලි, කදු වලින් වට උන මන්දාරම් නුවර

Kalegana

Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle

    මන්දාරම් නුවර හරිම ලස්සනයි. ත්‍රෙඩ් එකත් ලස්සනයි. ටිකක දිග වීඩියෝ එකක් දාන්න අනිත් දවසේ.​

     

    Danuva

    Active member
  • Jan 27, 2018
    63
    134
    33
    දුම් ගොල්ල ඇල්ල ගාවින් පල්ලෙහා පයිනස් කැලය කෙලවර පට්ට නාන පොට් එකක් තියෙනවා. යන්න ඕනේ ආපහු ඉක්මනට

    මෙව්වා නම් කව්රුත් යන තැන් නෙවේ. පිනකට set වුනොත් මිසක්

    location :-

    https://maps.app.goo.gl/FP7sRsKJegcoxKLF7
    ආයෙත් යන්න ඕනේ මේ තැන් ඔක්කම හොයාගෙන

    තැන්ක්ස් මචන්..... යන්ට කියලා හිටියට බැරිම උනානේ බං....
    yamu me year eke aug anthima season kalee
    ------ Post added on Aug 20, 2025 at 3:02 PM

    Waahana wala yanne puluwanda ban oowa lagata? Podi ewun ekka waaheneka leesiyen yanna puluwan koheda
    ground clearance godak adu wahana wala yanna bah.
    ------ Post added on Aug 20, 2025 at 3:03 PM

    හඟුරන්කෙත ඔහෙට ලඟයිද බන්? 🤔
    ow km 30k wage man hithanne thiyenne
    ------ Post added on Aug 20, 2025 at 3:04 PM

    ado supiri, podi hatchback car ekakata yanna puluwanda me places walata? ALto, fit wage ekakata?
    amarui yata wadi parawal tikak sawuththui town hariye shape diya eli hariye parawal tikak awul.
    ------ Post added on Aug 20, 2025 at 3:05 PM

    මන්දාරම් නුවර හරිම ලස්සනයි. ත්‍රෙඩ් එකත් ලස්සනයි. ටිකක දිග වීඩියෝ එකක් දාන්න අනිත් දවසේ.​

    aniwaryenma
    ------ Post added on Aug 20, 2025 at 3:06 PM
     

    imhotep

    Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,872
    8
    35,480
    113
    ado supiri, podi hatchback car ekakata yanna puluwanda me places walata? ALto, fit wage ekakata?
    You can drive in any car.... Then should hire a double cab from there to watch the waterfalls. We agreed Rs13,000 for a vehicle, the driver/guide stayed with us from early morning till late evening and took us everywhere. Some climbs are difficult for the ladies and this guy helped them often to give a hand. I paid hiim more than the promised amount. This was in May 2024.

    Stayed at the Belihul Villa, Padiyapellalla - https://belihulvilla.com/
    Booked the entire upper villa for our group. The lady who runs is very helpful and provided whatever food and bites we asked for without hesitation. We had a nice time and a very comfortable stay.
    They also have several cabanas by the stream which are cheaper and accommodates large groups.

    The previous night we stayed in a place just about 20km from Mandaram nuwara. Very beautiful but i forget the name.

    It;s worth a visit. Nature.