කොම්පියුටරයක් ගන්ඩ පොඩි හෙල්ප් එකක්....
මෙහෙමයි.,,, මන් අතේ 30 000ක් විතර තමයි තියෙන්නෙ.., ඒ ගානට හරියන්ඩ තමයි එකක් ගන්ඩ ඕනේ... cpu එක විතරක් තිබ්බම හොදටම ඇති..
....... මූලිකම පරමාර්තය games ගහන එක තමා ඉතින්...
.... ඉතින් ඒකට හරියන හොද vga එකකුත් එක්කම තමා ගන්ඩ ඕනෙ... 30 000 කට එහෙම හොද එකක් ගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද. .. if so.. can any one give me da specs., 30 000 නිකන් මදි වගේනන්,, කීයක් විතර වැඩේට යයිද.. .....
මේ දවස්වල කොපම්පුටර් කඩ පැත්තෙ කරක් ගහන්ඩ බැරි උනා... ඒක හින්දා prices දන්නෙ නෑ .. ඒකයි අහ්න්නෙ...... කරුනාකරලා හැකි කෙනෙක් ඉන්නවනන් උදව් කරන්න....
තෑන්ක්ස් ඉන් ඇඩ්වාන්ස්...
මෙහෙමයි.,,, මන් අතේ 30 000ක් විතර තමයි තියෙන්නෙ.., ඒ ගානට හරියන්ඩ තමයි එකක් ගන්ඩ ඕනේ... cpu එක විතරක් තිබ්බම හොදටම ඇති..
....... මූලිකම පරමාර්තය games ගහන එක තමා ඉතින්...
.... ඉතින් ඒකට හරියන හොද vga එකකුත් එක්කම තමා ගන්ඩ ඕනෙ... 30 000 කට එහෙම හොද එකක් ගන්ඩ පුලුවන් වෙයිද. .. if so.. can any one give me da specs., 30 000 නිකන් මදි වගේනන්,, කීයක් විතර වැඩේට යයිද.. .....මේ දවස්වල කොපම්පුටර් කඩ පැත්තෙ කරක් ගහන්ඩ බැරි උනා... ඒක හින්දා prices දන්නෙ නෑ .. ඒකයි අහ්න්නෙ...... කරුනාකරලා හැකි කෙනෙක් ඉන්නවනන් උදව් කරන්න....
තෑන්ක්ස් ඉන් ඇඩ්වාන්ස්...


issara nm mekak gannawa kyanne magic wageeeeeeeee 




