කොරෝනා තත්වේ කොහොමද සිංහලු?

LINDA_ADERSON_22

Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,345
    30,126
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    ලංකාවේ ඉස්කෝල පටන්ගත්තට පස්සේ කොරෝනා තත්වේ කොහොමද සිංහලු?

    අනික් රටවල තත්වේ කොහොමද.

    හෙට ඉස්කෝල පටංගන්නවා මාස 6කට පස්සේ. මාස්ක්, ෆේස් ශීල්ඩ් ඔක්කොම දාල යවනවා. මොන උට්ටක් වෙයිද මන්දා.🤔
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,345
    30,126
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    බඩු බනිස් වෙයි බොහෝ දුරට.විරුවා කොරෝන ඉවර කරා කිව්වට ඒ බොරු.
    උඹට නං තියෙන්නේ 3%නේ හිතේ අමාරුව.
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,345
    30,126
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    පංති වල මාස්ක් දාගෙන ඉන්නෙ නෑනෙ බං. රිස්ක් එකක් තියෙනවා.
    කරන්න දෙයක් නෑ පොඩි උන් දෙන්නට කියල දුන්නා ඉන්න ඕන විදිය.
    මේ මාස්ක් වැඩේ නිසා වින්ට එකේ පන එපාවෙන වයිරස් උණ හැදුනේ නෑ.
    ලොකු දෙයක්.
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,162
    198,738
    113
    Colombo, Sri Lanka
    images.png
     

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    බඩු බනිස් වෙයි බොහෝ දුරට.විරුවා කොරෝන ඉවර කරා කිව්වට ඒ බොරු.
    kari gonaek wenna epa.uba jvp wahalekda?gota supiriyata game eka gahala thiyenawa.gon kariyawa indiyawata yawanna thibbe.wade karata kisima garuthwayak na
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ඉස්කෝලේ යනවා...face mask නම් දාන්න කියල දෙයක් නෑ....පොඩි උන් ඕව දාගෙන ඉන්නෙත් නෑ....

    ගිය සුමානේ හෙම්බ හදන් ඇවිල්ල කොරෝන වලට ටෙස්ට් කරලා result එක එනකන් ගෙදර හැමෝම දවස් 2ක් ගේ ඇතුලේ.... ... ඕව තමයි ඉතින් එන ප්‍රශ්න
     
    Last edited:

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ඉස්කෝලේ යනවා...face mask නම් දාන්න කියල දෙයක් නෑ....පොඩි උන් ඕව දාගෙන ඉන්නෙත් නෑ....

    ගිය සුමානේ හෙම්බ හදන් ඇවිල්ල කොරෝන වලට ටෙස්ට් කරලා result එක එනකන් ගෙදර හැමෝම දවස් 2ක් ගේ ඇතුලේ.... ... ඕව තමයි ඉතින් එන ප්‍රශ්න

    ado PCR eka epaa wenne nedda ban karaddi :(
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ado PCR eka epaa wenne nedda ban karaddi :(

    ඔව් බන්...අමාරු උන කට්ටිය ඉන්නවා ..පොඩි එකා වෙනුවට මම කරන්න ගියේ ....එහෙම කරන්න බෑ කිව්වා...:cautious:
    මොලේ ගාවට වෙන්නම ඔබනවා.......පොඩි එකටනම් තේරුනේ වත් නෑ
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,345
    30,126
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    උදෙන්ම ඉස්කෝලෙ ගෙනිච්චා. ප්‍රින්සිපල් ගේට්ටුව ලඟ ඉඳන්ම ලමයි ගත්තා. මාස්ක් දාන්න එපා කියල ගලවන්න කිව්වා. ආන්ඩුවෙන් දැනුවත්කරල කියල කිව්ව. ලොකු පරිප්පුවක් කන්නවෙයි වගේ මෙහෙම ගිහිං. 🤔
     
    • Like
    Reactions: D_Mad