කොල්ලනේ මාර ප්‍රශ්නෙක හිර වෙලා ඉන්නේ ..

SIC

Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    wena thanakata gin jeewath weyab ban , nonata yanna bainm uba uyapan metieke ,oka maha deyak na igena gattama.
     

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,866
    9,529
    113
    Arkham City
    Mata dawasak mala panala gaanita banna ape amma taatha ekka hodin hitiye nathnam ube ammatai taathatai wahatikak diila maranawa kiyala eda idan gaani satan viraamayak gahala inne.
    247410.jpg
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    dmsupun

    Well-known member
  • May 13, 2007
    12,398
    10,998
    113
    Kandy
    ගෑණිට එන දවසක එන්න කියල උඹ, උඹේ ගෙදරට වෙලා ඉඳපං, ඒකිගෙ අම්මටම එපා වෙලා අපාහු උඹලගෙ ගෙදර එවයි.
    පොඩි එකාට අවුලක් වෙන්නෙ නෑ, ඕනි නම් උඹ සැරෙන් සැරේ ගිහින් ළමයත් බලල ගේමකුත් ඉල්ලල වරෙන්, උඹේ ළමයනෙ.
     

    gnome

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,116
    845
    113
    wenama idapan utto wadata ganiyekuth thiyagena.
    uba ammayi thattayi hamadama inneth na.
    ekige ammayi thattayi hadama inneth na.
    redda.
    wayasata giyapu kaleka ubala dennata ubala denna vitharayi
     

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,351
    113
    wenama gedrkata padinchiyata palayan eka thma best.... kiriye oya scne gana thread ona thram athi saha.. pwuleth ohom ewa poddk dkala thyenv ekgedr hitiyothnm nandamma leli kelowagannawamai....:dull:



    නයා උනත් පෙනේ පුප්පලා මම නයා කියන්න ඕනේ වෙලාවල් තියනවා බන් . නිකං කිව්වේ
    :yes:


    එලකිරියෙන් උගත් පාඩම්..

    කවදාවත් බැදල එක ගෙදර ඉන්නෙ නෑ..

    දැං තියන ප්‍රශ්නෙ මේ ඉඩමෙම ගේ හදල පදිංචි වෙයි කියල අම්මල හිතන් ඉන්නෙ.. හැබැයි ඒක ඕනෙ නෑ මට හිතෙන්නෙ.. ශේප් එකේ මේකෙම ගේ හදන්නෙ නැතුව අම්මලගෙ හිතත් රිදෙන්නෙ නැති වෙන්න තුරුම්පුවක් මතක් උනොත් කොටන් යන්න..
    job eka transfer ekk gnnv aathakata or gee laga branch nthi job ekkt ynv... aphu ge laga branch ekt transfer hdan enna amarui kynv ehemma maasa kipayak ehe bodimaka idla idama aran ge hadanva;)
     
    • Like
    Reactions: Tricle_Buwa

    meeka

    Well-known member
  • Oct 1, 2008
    5,494
    6,344
    113
    https://elakiri.com/threads/malabe-rooms-help.1985425/

    තෝ එතකොට මාලබේ රූම්ස් හොයන්නෙ හොර ගෑනි එක්ක යන්නද පොන්නයෝ?



    මුට ගෑණි එක්ක මුන්ගෙ ගෙදර යන්නත් බෑ.. ගෑණිගෙ ගෙදරත් යන්න බෑ.. රූම් එහෙකටවත් ගිහින් ජිගියක් දාන්න බලන්න ඇත්තේ..

    අමෝ.. අමෝ.. පව් නේද 😢
     

    Mandalorian

    Well-known member
  • Mar 26, 2020
    2,847
    6,447
    113
    Mandalore
    Mn den muge mulu history ekama analyze krana gaman inne bn.
    අපේ නිළ නොලත් moderator තුමා :love2:

    එලකිරියෙන් උගත් පාඩම්
    ඇයි ළමයි හදන්නෑ කියන පාඩම
    ------ Post added on Apr 30, 2021 at 4:52 PM
     

    Sry.com

    Well-known member
  • Sep 5, 2014
    3,476
    927
    113
    localhost
    හොඳම දේ වෙනම ගෙයක් අරන් ජීවත් වෙයන්. එතකොට නිතරම ගැටෙන්නේ නැති නිසා ඔය තත්වය සමනය වෙනවා. ඒ වගේම දෙගොල්ලටම අනෙකාගේ අගය තේරෙන්න පටන් ගන්නවා. අනික උඹලටත් එතකොට පවුලක් විදිහට ස්වාධීන තීරණ ගන්න අවස්ථාව හා අත්දැකීම ලැබෙනවා. වැඩිහිටියන් එක්ක ඉන්නකොට සමහර තීරණ ගන්නේ එගොල්ලයි. මෙතන ඩිවෝර්ස් වෙන්න තරම් කිසීම දෙයක් නැහැ. අනික උඹලගේ දරුවාගේ අනාගතය ගැන වගකීම තියන්නේඋඹල දෙන්නට මිසක් දෙමාපියන්ට නෙමෙයි . ඩිවෝර්ස් වුනොත් ඒ අහිංසක දරුවාගේ අනාගතයට වෙන හානිය ගැන වගකියන්නේ උඹේ තාත්තද ? මෝඩයෙක් නොවී බුද්ධිමත්ව දුර දිග කල්පනා කරලා වැඩ කරපන්. ඔය ප්‍රශ්න තාවකාලික ඒවා . කාලයත් එක්ක විසඳෙනවා.
    100%
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,016
    18,938
    113
    wenama gedrkata padinchiyata palayan eka thma best.... kiriye oya scne gana thread ona thram athi saha.. pwuleth ohom ewa poddk dkala thyenv ekgedr hitiyothnm nandamma leli kelowagannawamai....:dull:




    :yes:



    job eka transfer ekk gnnv aathakata or gee laga branch nthi job ekkt ynv... aphu ge laga branch ekt transfer hdan enna amarui kynv ehemma maasa kipayak ehe bodimaka idla idama aran ge hadanva;)
    අන්න අයිඩියාස්
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    https://elakiri.com/threads/malabe-rooms-help.1985425/

    තෝ එතකොට මාලබේ රූම්ස් හොයන්නෙ හොර ගෑනි එක්ක යන්නද පොන්නයෝ?

    Mn history analyze kra bn.
    බැන්දට වයිෆ් එක්ක තරහට වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්දයක් තිබිල තියෙනවා. ඒ කෙල්ලත් දන්නවලු මෙයා බැදලා කියලා. ඒත් තාත්තා කෙනෙක් උනාම ඒවා නවත්තලා.
    සමහරවිට ආයිත් ඒ නවත්තපුවා රූම් දක්කුවා වෙන්ඩ පුලුවන් .
     

    sadun_gamage

    Active member
  • Mar 7, 2011
    267
    69
    28
    හොඳම දේ වෙනම ගෙයක් අරන් ජීවත් වෙයන්. එතකොට නිතරම ගැටෙන්නේ නැති නිසා ඔය තත්වය සමනය වෙනවා. ඒ වගේම දෙගොල්ලටම අනෙකාගේ අගය තේරෙන්න පටන් ගන්නවා. අනික උඹලටත් එතකොට පවුලක් විදිහට ස්වාධීන තීරණ ගන්න අවස්ථාව හා අත්දැකීම ලැබෙනවා. වැඩිහිටියන් එක්ක ඉන්නකොට සමහර තීරණ ගන්නේ එගොල්ලයි. මෙතන ඩිවෝර්ස් වෙන්න තරම් කිසීම දෙයක් නැහැ. අනික උඹලගේ දරුවාගේ අනාගතය ගැන වගකීම තියන්නේඋඹල දෙන්නට මිසක් දෙමාපියන්ට නෙමෙයි . ඩිවෝර්ස් වුනොත් ඒ අහිංසක දරුවාගේ අනාගතයට වෙන හානිය ගැන වගකියන්නේ උඹේ තාත්තද ? මෝඩයෙක් නොවී බුද්ධිමත්ව දුර දිග කල්පනා කරලා වැඩ කරපන්. ඔය ප්‍රශ්න තාවකාලික ඒවා . කාලයත් එක්ක විසඳෙනවා.

    mata terenawa machan umba kiyana eka..godak un kiyala tiyenawa wenama rent ekata yanna kiyala..api baba labenna kalin wenama hitiye..babawa labunata passe thamai gedarata awe...me praashna awama mamath ayemath rent ekata yanna hituwa..api dennama job karanawa machan..me kale hatiyata babawa witrak taniyen gedara dala (wada karanna ganiyek gattat) yanna bayai machan.. wife loku loan ekak dala inne..eka nisa joben aiyn wenna baha..ekai machan aula... anith de thamai nandamma leli case ekak yanna tarama prashna une naha ban..metana tiyena aula wife parana dewal oluwe tiyagena danuth wada karanne...ekai amma ekka wadiya katawak nathe...mata ekai kenthi...

    https://elakiri.com/threads/malabe-rooms-help.1985425/

    තෝ එතකොට මාලබේ රූම්ස් හොයන්නෙ හොර ගෑනි එක්ක යන්නද පොන්නයෝ?

    ow..room ekak heuwa yanna...


    Mn history analyze kra bn.
    බැන්දට වයිෆ් එක්ක තරහට වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්දයක් තිබිල තියෙනවා. ඒ කෙල්ලත් දන්නවලු මෙයා බැදලා කියලා. ඒත් තාත්තා කෙනෙක් උනාම ඒවා නවත්තලා.
    සමහරවිට ආයිත් ඒ නවත්තපුවා රූම් දක්කුවා වෙන්ඩ පුලුවන් .

    yes...wifewa marry karanna kalin kellek ekka afair ekak tibba..habai mama a tanata awe wifge prashna nisa..antimata a kellawa amataka karala wife wa marry kale..habayi ada pasu thawenawa a kellawa amataka karala mekiwa marry karapu eka gana..godak prashna wisadagena iwasimen mama me gaman awe..me wage dekadi wifeta podai kapakirimak karala me prashne wisadanne nati eka gana kenthiyak kalakirimak thiyenawa..dan mama parana kellath ekka kata karanawa..room heuwa...ekath atta..