දේෂපාලකයගෙ ඉදන් උන්ගෙ ඩ්රර්වර්ගෙ හොරගෑනිට යනකන් විදගයි.podi unwa maramu..![]()
PCR wage ehma karoth hodai20% free නේ..සල්ලි කාරයෝ සල්ලි දීල ගනියි.
කෝමත් සයිඩ් ඉෆෙක්ට් ඇති බං, ඕක කටු පලුදු නැතිවෙලා එන්න තව අවුරුදු පහක්වත් යයි.oke depaththak thiyenawa. okkoma aulak nattam, side effects close to 0 wagenam, oka gahaganna eka patta lucky. Ewagema oka aul nam, population eken 20% long term monawa weida kiyanna ba
අපෙ අල්ලපු ගමේ පළාත්සභා මන්ත්රීගෙ ගෑනිට කැන්සර් එකක් හැදිලා ඉන්දියා යෑව්වා ආන්ඩුවෙ සල්ලි ළුලින් , කෝටි ගානක් ඉතින්. මුන් කොමිස් ගහන සල්ලිවලින් ඔයා කරගන්න එපෑයි.සල්ලි තියෙන එවුන් ඉතින් අතටත් ගහගෙනහ් බඩටත් ගහගෙනහ් පුකෙත් ගහනින් ඔක..
නැති එවුන්ට තමා ඉතින් කෙලවෙන්නෙහ් ...
පරන ෆිල්ම් එකක් මතක් උනාහ් ...Elysium 2013
Bayyo tikata gassala test karanam hari
Rata wenuwen
20% කියන්නේ නොමිලෙ දෙන ගානමචං TV ඵකේ කියල දැනට 20% දෙන්නෙ කියල..පස්සෙ තව දෙයි..මම හිතන්නෙ වයසක සෙට් ඵකට මුලින් දෙයි..ඵයාලටනේ රිස්ක් ඵක වැඩි..
එතනත් දෙශපාලනේ .. මැරියන්කො පව් නොදි .. ප්ලිස් ..20% දෙනව කියන්නෙ ලොකු දෙයක්, බස්නාහිර පලාතෙන් 50% ගැහුවනම් කොරෝනා බොහෝ සෙයින් පාලනය වෙනව, අනාගතය බොහෝම සුබවාදියි වගේ ,
පව් අසරණ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු ටික කොරෝනා හැදෙනකන් බලන් ඉදියෙ ලොල් ඒකත් හබක් වගේ,
WHO එක රටේ ජනගහනය අනුව බෙදන විදිහ, අපේ රටට විතරක් නෙමේ මුලු ලෝකෙටම බෙදන්ඩයි හදන්නෙ ඊලග වට වලදි ඉතුරු ටික කවර් කරන්ඩ පුලුවන්,20% කියන්නේ නොමිලෙ දෙන ගාන
අනිත් එව්වා ගෙවලා ගහන්න වෙන සින් එකක් නෙහ් තියෙන්නේ ?
ඉතින් හොදයිනෙ පොන්ස්, කොච්චර දෙයක්ද, තොපි වගේ ගු ඇන් පි ගොන් බඩු වලට කොහෙන්ද මොළයක් නේද,දේෂපාලකයගෙ ඉදන් උන්ගෙ ඩ්රර්වර්ගෙ හොරගෑනිට යනකන් විදගයි.
ඉතිරිවෙන දෙයක් සොන්නලුන්ට
20% කියන්නේ නොමිලෙ දෙන ගාන
අනිත් එව්වා ගෙවලා ගහන්න වෙන සින් එකක් නෙහ් තියෙන්නේ ?
20% free නේ..සල්ලි කාරයෝ සල්ලි දීල ගනියි.
20% කියන්නේ නොමිලෙ දෙන ගාන
අනිත් එව්වා ගෙවලා ගහන්න වෙන සින් එකක් නෙහ් තියෙන්නේ ?