කෝටිපතියෙක් වෙන්න ආස එවුන් වරෙල්ලා ...

skymicro

Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,259
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    2cwn45.jpg
    s!Al1-0F67go7zxZtg_itv65z1wuI__Q

    :D:D:D:D
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,022
    2
    54,799
    113

    මූ යකෝ!


    සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන ගොඩයන්න කල්පනා කරන එවුන්ට ගොඩක් වැදගත් කාරණයක් මේක..මේ හෑන්ඩ් බිල අපේ ගෙවල් පැත්තේ ටවුන් එකේ බෙදල තිබුන එකක් .මගේ යාලුවෙකුට හම්බවෙලා පොර මේ නම්බර් එකට කතාකරල මේ කියන CD එක ගෙන්නාගෙන තිබුන .පොර අහල මටත් දුන්න අහන්න .මමත් ඇහුවා .මේ සර්ගේ වැඩසටහන් ප්‍රසිද්ද ටවුන් වල තිබිල තියනවා .හැබැයි ගිය එකෙක් මලාට කියන්නේ නැ .ඒක තමයි අපේ කුහක සිංහල එවුන්ගේ හැටි .මම වයස විසිඅට වෙද්දී ණය නොවී මටම කියල ගේකුත් හදාගෙන ..ණය නොවී වාහනෙකුත් අරගෙන පිළිවෙලක් වෙච්ච එකෙක් එක හින්ද මට තව එකෙක් දියුණු වුනා කියල ඉරිසියාවක්වත් .ප්‍රශ්නයක්වත් නැ එකයි මේක එළකිරියේ දාන්න හිතුවේ.

    මේ සර් ලංකාවේ සල්ලි ටිකක් හොයාගෙන දියුණු වෙන්න පුළුවන් ගොඩක් එවුන් වැඩිය හිතන්නේ නැති ක්‍රම ගොඩක් කියල දෙනවා .මම මේ කියන CD එක ඇහුව .සල්ලි ටිකක් හොයාගන්නේ කොහොමද ?ගොඩයන්නේ කොහොමද ?කියල කල්පනා කර කර ඉන්න එවුන්ට ගැලපෙන පට්ටම ක්‍රම කියල දෙනවා .සල්ලි තියන එවුන්ටත් වටිනවා . සමහර එවුන් හිතන් නැති ක්‍රම වලින් අවුරුද්දෙන් දෙකෙන් කෝටිපතියෝ වෙච්ච හැටි කියනවා .ගොඩක් එවුන් හිතන්නෙවත් නැති ඒවා .අහන එවුන්ට පුළුවන් එවගෙන්ම හරි . තමන්ටම ක්‍රමයක් හදාගෙන හරි ගොඩයන්න ..උදාහරණයක් විදියට රස්සාවක් හොයන එකා ඒකම හොයනවා මිසක් තමන්ගේ අතලග තියන සල්ලි හොයන ක්‍රමේ අතහරිනවා .ඉස්සරහට ලංකාවේ ගොඩයන්න පුළුවන් වෙන්නේ අලුත් දෙයක් හිතල විතරමයි .එක හින්ද එකට ලෑස්ති වෙයල්ලා .එලකිරියේත් ත්‍රෙඩ් වැටෙනවා නිතරම සල්ලි ටිකක් හොයාගන්නේ කොහොමද ?සල්ලි ටිකක් තියනවා මොනවද කරන්න හොද බිස්නස් කියල අහල .ඒ හැම එකෙකුටම මාරම වැදගත් වෙයි කියල හිතනවා .හොර ඊ මනි ක්ලාස් කරන එවුන්ටයි,පිරමිඩ් කාරයෝන්ටයි .ඉන්ටර්නෙට් එකේ ඩොලර් සතේ සතේ හොයන හැටි උගන්නන එවුන්ටයි හාර පන්දාහ ..දහදාහ පුදන්න ඉස්සරවෙලා .තමන්ගේ අවට පරිසරයේම හරියට ගේම ගැහුවොත් ගොඩයන්න පුළුවන් ක්‍රම අදුනගන්න මේක හොද චාන්ස් එකක් .ලංකාවේ කොල්ලෙක් ලක්ෂ දෙකකට පරණ කාර් එකක් ගෙනල්ල ඒක ලාබ තියාගෙන විකුණලා ටික ටික සල්ලි හොයල අවුරුදු එක හමාරකින් වාහන සේල් එකක් දාපු හැටි කතාවක් කියනවා ඕනිම එකෙකුට ගොඩයනවානම් ඕනි තරම් දේවල් එකේම තියනවා.නිකම්ම ගෙවල්වල ඉන්න එවුනුයි ,දවසම නැහිලා රස්සාවක් කරලා සොච්චමක් ගන්න එවුනුයි කවදාවත් ගොඩයන්න බැරිවෙයි කියල හිතන් ඉන්න එවුනුයි බිස්නස් එකක් කියල එකක් පටන් අරන් මුළු දවසම එක තැනකට ලැගල ඉදල පොඩි ගානක් හොයන එවුනුයි අනිවා මේක ගෙන්නාගෙන අහපල්ලා .සල්ලි තියන එවුනුත් ගොන් විදියට ආයෝජන කරන්න කලින් මේක අහල හිටපල්ලා.බඩු ගහන්ඩ.අරක්කු බොන්ඩ ,සල්ලි කපාගෙන නෙට් ඇවිල්ල ගැනුන්ගේ පුකවල් දිහා බලාන ඉන්ඩ වියදම් කරන සල්ලි වලින් රුපියල් දාහක් වියදම් කරලා කැමැති එවුන් ජිවිතේ වෙනසක් කරගනිල්ලා ගෙවන රුපියල් දාහට එකෙන්ම වටිනවා .ඕනිම එකෙකුට ගොඩයන්න හරියන ක්‍රමයක් අනිවා තියනවමයි මට මේකේ ගොඩක්ම වැදගත් වුනේ සල්ලි කියක් හරි ලැබුනම එක මොනවටහරි යොදවන්නේ කොහොමද කියල කියල දෙන කරුණු ටික .මොලෙන් ගේම ගහල ඇග වැඩිය මහන්සි කරන්නේ නැතුව සල්ලි හොයන ක්‍රම ගොඩක් මේකේ පැය තුනක් විතර එක දිගට කියල දෙනවා

    මේ ටිකත් කියන්නම ඕනි ..මේ එලකිරියේත් ඇතුළුව ගොඩක් එවුන් ඉන්නවා කුහකයෝ .ටික දෙනයි ඉන්නේ තව එකෙකුට දියුණු වෙන්න කියල දෙනකොට සතුටු වෙන එවුන් මට එකපාරක් ඕනි උනා මගේ කාර් එක ටුවරිස්ට් කරන්න දාගන්නේ කොහොමද කියල දැනගන්න එළකිරියේ එක අහල දැම්මම එකෙක් දෙන්නෙක් ඇර දකින එවුන් කියන්නේ ඕක හරියන්නේ නැ ..ඕක කරන්න බැ කියල ..ඒ උනාට පාරට බැස්සම පරණ කාර් වලිනුත් පට්ට විදියට ටුවරිස්ට්ල අදිනවා.එකට හේතුව තමයි මේකේ ඉන්නවා ටුවරිස්ට් කරන එවුන් උන් කැමැති නැ උන්ගේ ෆීල්ඩ් එකට වෙන එකෙක්වත් එනවට.උන් දුවගෙන ඇවිල්ල බොරු ගහල,වැඩේ එපා කරවනවා ..ටික දෙනෙක් ඉන්නවා එළකිරියේ අවංකව උදවු කරන යාලුවෝ .එක හින්ද බුද්දීමත්ව වැඩ කරපල්ලා.මම මේක මහන්සිවෙලා ටයිප් කරලා දැම්මෙම මම අවුරුදු ගානක් එළකිරියේ පල්වෙලා හොදටම දන්නවා එළකිරියේ ඉන්නවා අවන්කවම ගොඩයන්න උත්සහ කරන අහිංසක කොල්ලෝ සෙට් එකක්.අන්න උන් වෙනුවෙන් .

    අනික තමන්ගේ දියුණුව වෙනුවෙන් කියක්වත් වියදම් කරන්නේ නැතුව ඕනිම එකක් හොරෙන් ගන්න බලාගෙන ඉන්න එවූනුයි . හැමදේම නිකම් හම්බවෙනකම් බලාගෙන ඉන්න එවුනුයි මේවා අහල තේරුමක් නැ ..උන්ට කවදාවත් ගොඩයන්නත් අමාරුයි ..එක හින්ද කවුරුහරි ගොඩයයිනෙ කියල හිතන එවුන් බම්ප් එකක්වත් දාල පලයල්ලා ..

    උබල ඔක්කොටම ජයවේවා ...!!!

    (හෑන්ඩ් බිල scan කරලා දැම්මේ ටිකක් size වැඩි ඇති )​

    G4azmFk.jpg
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    මු වැඩේ අත ඇරලා නැ වගේ :D

    අඩේ සිර මාත් දැන් දැකලා සඳැල්ල පත්තරේ බැලුවා
    ඇතුල් පිටුවක පිටුවක් හරි අඩක් අරන් ලොකු ad එකක් දල තියෙන්නේ
    අඩුම 50-100,000 වත් යනවා නේද බන් ඒ සයිස් ad එහෙකට
    :baffled::baffled::oo::oo:

    හැබැයි 1350*100 විකුනනත් 135,000

    ad එකට් 100,000k අයින් කරත් 35,000ක් අතේ :cool::cool:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,461
    7,225
    113
    :dull: මම මුලින්ම හිතුවේ පත්තරේ සීන් එක මේකේ උන් විහිලුවට කියනවා කියලා. මූ මාර යකෙක්නේ බං. මූ හිතලා ඇති එළකිරියේ එකෙක් වත් පත්තරේ බලන්නෙ නෑ කියලා.
     

    genius_EK

    Well-known member
  • Jan 8, 2011
    3,794
    457
    83
    ۩ Apocrypha ۩
    මූට කෝචෝක් කරපු උන්ට රිදෙන්නම පත්තර බාගෙක ad එක දැම්මද දන්නේ නෑ :rofl:
     

    HitanPaala

    Active member
  • Feb 17, 2018
    364
    64
    28
    සිංහලු කියන්නේ කැ@ම ජාතියක්.මළාට එකෙක්ට අත දෙන්නේ නැහැ දියුණු වෙන්න.කුහක ඉරිසියාකාර හැත්ත..වට්ටන්නමයි බලන්නේ..ලැජ්ජයි අපේ ජාතිය ගැන.

    Aniwa
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,835
    3,862
    113
    USA
    අඩේ සිර මාත් දැන් දැකලා සඳැල්ල පත්තරේ බැලුවා
    ඇතුල් පිටුවක පිටුවක් හරි අඩක් අරන් ලොකු ad එකක් දල තියෙන්නේ
    අඩුම 50-100,000 වත් යනවා නේද බන් ඒ සයිස් ad එහෙකට
    :baffled::baffled::oo::oo:

    හැබැයි 1350*100 විකුනනත් 135,000

    ad එකට් 100,000k අයින් කරත් 35,000ක් අතේ :cool::cool:
    මු නම් යකාගේ පොරක් බන් මුගේ ලැජ්ජාහ නහර පොඩි කාලෙම කපලා වගේ
    :lol::lol::lol: