mata nam penawa, lassana kellek oke inne
. ekai ochchara ganan
![]()

mu tama dakala na bankalathmakai kiyana minisusunta pissu banzzz

andemanda ban meke terumanamubath adapanko kata arinne nathuwa

me mona pic ekakda ban, melawa deyak nane![]()
ai yako oya tiyenne
dakke naddapinthure tama yako oya tiyenneko yako pinthoore![]()

"ඕකේ නියම අර්ථය පෙන්නේ ගොඩක් කලාත්මක ඇහැක් තියෙන පුද්ගලයෙකුට විතරයි. සාමාන්ය පුද්ගලයෙකුට පෙන්නේ නිකම්ම නිකන් නිල ඉරි දෙකක් විතරයි. ඔබට නියම කලාත්මක ඇසක් තිබේ නම් ඔබට මෙහි වටිනාකම මීටත් වඩා වැඩි යයි දැනේවි."
ඕක ඇඳපු එකා ඔහොමලු කිව්වේ. මෙතන තියෙන්නේ තනිකරම Marketing Talent එක. ස්වෙතම්බර පට සැලුවේ කතාවත් මතක් වෙනවා ඕයි...
anemanda ban katawath meka penne natu ekane wade 

![]()
fucki this shit im gona quit everything and start drwaing shits like this

u better get start now ro u can get 10000000$ 

මුගටියා;15251877 said:podi 1k biththiya paint karala wage ne bn.

ow an munta pissuyako oya nil patata tiyenne eka tama pic ekaබණ්ඩාර නිළමෙ;15251885 said:machan, mata nam pic 1 penne ne. link 1 broken

