උබ දන්නවනෙ බං මං කවුද කියල. උබෙයි මගෙයි මෙසේජ් history එක සාක්කි.මට ඉතිං හැමෝම අරින එකනෙ කරන්නෙ![]()
දැං ගාණකුත් නෑ![]()
ඔය අසංකය උබෙ නංගිට කියපු කැත කතා ටිකත් උබ දන්නවනෙ.
එතනින් එහා ට මට ඔප්පු කරන්න දෙයක් නැ

උබ දන්නවනෙ බං මං කවුද කියල. උබෙයි මගෙයි මෙසේජ් history එක සාක්කි.මට ඉතිං හැමෝම අරින එකනෙ කරන්නෙ![]()
දැං ගාණකුත් නෑ![]()

උබ දන්නවනෙ බං මං කවුද කියල. උබෙයි මගෙයි මෙසේජ් history එක සාක්කි.
ඔය අසංකය උබෙ නංගිට කියපු කැත කතා ටිකත් උබ දන්නවනෙ.
එතනින් එහා ට මට ඔප්පු කරන්න දෙයක් නැ![]()
ඉස්සෙල්ල සල්ලිකාර කෙල්ලක් දාගන්න ඕන කිය කිය නාහෙන් අඩ අඩ ඉදල. දැන් ලොතරැයි ඇදෙනකම් බලන් ඉන්නව. සිරා නිකමෙක් මූ නම්. කන්න බොන්න දීල ප්රයිවට් ඩිග්රි කරන්න සල්ලි දිපු මහ එව්වො පව්.වරුණ ඇයි බං උබ මෙහෙම හැසිරෙන්නේ? කවුන්සිලින් පලයං.
අවුරුදු 31කුත් වෙලා තාම ඒලෙවල් ලියන උබ තමයි කාලකන්නියා, ගෑනියක්ද පිරිමියෙක්ද කියන එක අමතක වෙන්න බාප්පගෙන් පුකේ ඇරගත්තු එකා දැන් එනවා පොරටෝක් දෙන්න. මේකෙ අනිත් උන් ඇන්දවීම උබට හැමෝම අන්දන්න බෑ රහල්, 2by2 එකෙන් එන්නෙත් උබ කියලා ගොඩක් උන් දන්නවාඉස්සෙල්ල සල්ලිකාර කෙල්ලක් දාගන්න ඕන කිය කිය නාහෙන් අඩ අඩ ඉදල. දැන් ලොතරැයි ඇදෙනකම් බලන් ඉන්නව. සිරා නිකමෙක් මූ නම්. කන්න බොන්න දීල ප්රයිවට් ඩිග්රි කරන්න සල්ලි දිපු මහ එව්වො පව්.
නුවර නාකි මිනිස්සුන්ගෙන් අතවර වෙල මු ට්රැෞමතයිස් වෙලා ඉන්නෙ බං. එ පිඩනේට මුට දැන් රස්සවක්වත් කරගන්ඩ් බැ. විකෙන්ඩ් එකෙ ගෙදරින් එළියට බහින්ඩත් බයයි කියල අර mohowk එකෙන් දාල තිබුනෙ.දැන් මු ඔන්ලයින් ෆොරම් වල එක එකා බුලි කර කර එ ඇරියස් කවර් කරනව.ඉස්සෙල්ල සල්ලිකාර කෙල්ලක් දාගන්න ඕන කිය කිය නාහෙන් අඩ අඩ ඉදල. දැන් ලොතරැයි ඇදෙනකම් බලන් ඉන්නව. සිරා නිකමෙක් මූ නම්. කන්න බොන්න දීල ප්රයිවට් ඩිග්රි කරන්න සල්ලි දිපු මහ එව්වො පව්.
නුවර නාකි මිනිස්සුන්ගෙන් අතවර වෙලනුවර නාකි මිනිස්සුන්ගෙන් අතවර වෙල මු ට්රැෞමතයිස් වෙලා ඉන්නෙ බං. එ පිඩනේට මුට දැන් රස්සවක්වත් කරගන්ඩ් බැ. විකෙන්ඩ් එකෙ ගෙදරින් එළියට බහින්ඩත් බයයි කියල අර mohowk එකෙන් දාල තිබුනෙ.දැන් මු ඔන්ලයින් ෆොරම් වල එක එකා බුලි කර කර එ ඇරියස් කවර් කරනව.
ඔය mohowk, basuka අකුන්ට් වලින් දාල තියෙන්නෙ අපිද?නුවර නාකි මිනිස්සුන්ගෙන් අතවර වෙල
විකෙන්ඩ් එකෙ ගෙදරින් එළියට බහින්ඩත් බයයි
කෝ දාපන්, දැම්මෙ නැත්තන් උබ පොන්නයා. ඉස්සර බැන බැන හිටියට අන්තිමට උබත් රහල්ගෙ රෙද්ද අස්සෙ. පලයන් ගිහින් ඩෙස් එකක් හොයාගනින්
Basuka එක මගෙ නෙවෙයි පොන්නයො, ඒක මගෙනම් මගෙ කියන්න මං බයත් නෑ. පලයං ගිහින් පොලිටිකල් කැම්පේන් එකක් හොයාගනින්, මේකෙ පුක දුන්නා කියලා උබට සෙට් කරේ නෑනෙ කව්රුවත්.ඔය mohowk, basuka අකුන්ට් වලින් දාල තියෙන්නෙ අපිද?
මං නම් උබ වගෙ මෙකෙ එක එකට බැන බැන ය්නේ නැ මෙකෙ කාලකන්නි වෙනවට වඩා වැඩ තියෙනව අපිට
නුවර අංකල්ලට කියල පුක පලාගෙන කොලු සීන් දාන්න හීන දැක දැක ගූ කාලා චූ බොන එකාගෙ මන්ද මානසික හැලිඅවුරුදු 31කුත් වෙලා තාම ඒලෙවල් ලියන උබ තමයි කාලකන්නියා, ගෑනියක්ද පිරිමියෙක්ද කියන එක අමතක වෙන්න බාප්පගෙන් පුකේ ඇරගත්තු එකා දැන් එනවා පොරටෝක් දෙන්න. මේකෙ අනිත් උන් ඇන්දවීම උබට හැමෝම අන්දන්න බෑ රහල්, 2by2 එකෙන් එන්නෙත් උබ කියලා ගොඩක් උන් දන්නවා
උබගෙ ගූ චූ පැන්ටසි මගෙ ඇගේ ගහන්න එපා බල්ලො, ගිහින් ලැට් එකක් ලෙවකාපන්නුවර අංකල්ලට කියල පුක පලාගෙන කොලු සීන් දාන්න හීන දැක දැක ගූ කාලා චූ බොන එකාගෙ මන්ද මානසික හැලි![]()
කොහෙ කියන්නද එකෙ දාල තියෙන ජරාවෙ හැටියටBasuka එක මගෙ නෙවෙයි පොන්නයො, ඒක මගෙනම් මගෙ කියන්න මං බයත් නෑ. පලයං ගිහින් පොලිටිකල් කැම්පේන් එකක් හොයාගනින්, මේකෙ පුක දුන්නා කියලා උබට සෙට් කරේ නෑනෙ කව්රුවත්.
තමා ලොතරැයිය අදුනෙ නැ මචං.කබානා, රිසෝර්ට් ගන්න, පුළුවන් නම් ඉඩමක් අරන් කුළුබඩු වගාවක් කරපන් ඉවසීමයි උණන්දුවයි තියෙනව නම්.
එකේ පවුලක් පදිංචි කරලා . ඔය වත්තේ වැඩ කරවගෙන තියාගනින් . පවුලේ ගැනිව උබ හොර අඹුව කරන් බඩ කරපන් පස්සේ මිනිහව සල්ලි දීලා සේප් කරල , පස්සේ බාස්ටඩ් සන්ට ඕක බලාගන්න දියන්කෝටියකට පොල්වත්තක් ගන්නවා. ඊටපස්සෙ?
ලක්ෂ හතක් පාරෙ අරන් යන්ඩ බය උබට මොන සල්ලිද පොන්ස්, පල ගිහින් ඉන්දරේගෙ ලැට් එක ඉහපන්උබට නං 50ක් දෙඉ බං.
මට දෙන්නෙ දෙස්සෙකක් විතරය් ලු![]()
@gamerlk මූ වගේ නෝන්ජල් එකෙක් නැවැත්තුවානම් හාල්පොල් තුනපහටික දීලා ගෑනිටත් ගහලා මුටත් පුකේ අරින්ඩ පුලුවන්.එකේ පවුලක් පදිංචි කරලා . ඔය වත්තේ වැඩ කරවගෙන තියාගනින් . පවුලේ ගැනිව උබ හොර අඹුව කරන් බඩ කරපන් පස්සේ මිනිහව සල්ලි දීලා සේප් කරල , පස්සේ බාස්ටඩ් සන්ට ඕක බලාගන්න දියන්
උබ පොඩි කාලෙ ඉදන් නුවර අංකල් ල ලව්ව කරගත්තෙ ඔකනෙ. උබෙ උපත්ති කතාවත් ඔක බව අපි දන්නවමම වගේ නෝන්ජල් එකෙක් නැවැත්තුවානම් හාල්පොල් තුනපහටික දීලා ගෑනිටත් ගහලා මටත් පුකේ ඇරගන්ඩ පුලුවන්.
ඇදෙන කාලේ අනුව තමා.තමා ලොතරැයිය අදුනෙ නැ මචං.
මට ඇදෙන කාලෙට කොටි හයකින් මෙ ඔක්කොම් කරන්න පුලුවන් වෙයිද?
දැන් හම්බෙන ගානෙන් කීයක් ඉතුරු කරන්න පුළුවන්ද බලපන්. කෝටි 6කට. අයෝජන සෙට් වෙනවා සල්ලි තියෙනකොට, ( එෆ්.ඩී. නෙමෙයි ). උඹට කෝටි 6කට අවුරුදු 10ක් යනවනම්, ඉතුරු කරපු සල්ලි කෙටි කාලින ආයෝජන වල දාලා අවුරුදු 6කට වගේ ඉක්මනින්ම යන්න පුළුවන්. හැබැයි මේ කාලය ඇතුලත තමුන්ගේ ආදායම වැඩි කරගන්න. ( අවුරුදු 10කින් උද්ධමනය කොහොම වෙයිද කියන්න බෑ, රෝහිත වගේ එකෙක් මුදල් අමාත්යංශේ භාරගන්නත් ඉඩ තියෙනවා )ඇදෙන කාලේ අනුව තමා.