ග්‍රේරුගේ පුතා නිකිත බාලවයස්කාර දැරියක් දූශනය?

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,848
    6,116
    113
    අවුරුදු ගානකට කලින් නිකිත, ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු ගෙ පුතා නොහොත් ලයිසියම් එක දාපු එකාගෙ පුතා, ඒ ඉස්කෝලෙම ඉන්න කෙල්ලෙක් එක්ක බලෙන් සෙක්ස් කරල මොකක් හරි හුටපටයක් උනා කියල ඒ කාලෙ රාවයක් ගියා නේද.

    ඒ කාලෙ මූ කසාද බැදල හිටපු කෙල්ලත් ඒ ඉස්කෝලෙම ඉගෙනගත්ත කෙල්ලෙක් නෙ, ඒ කියන්නෙ මූ බාල වයස්කාර ඒකිටත් ෆක් එක දාල, ඊට පස්සෙ බදින්න වෙලා, ඒ අතර තුර අර ඉස්කෝලෙ යන කෙල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරල ඊට පස්සෙ අර බැදපු කෙල්ලත් අතෑරිය කියල ආරන්චියි.

    ඒ කාලෙ එයාගෙ පියා ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු බුවාට මයින්ඩ රනිල් චන්ඩ්‍රිකා ඔය ඔක්කොගෙම කනෙක්ශන් තිබ්බ නිසා කේස් එක යට ගැහුව නේද.

    එතකොට මූ බාලවයස්කාර දූශන දෙකක් කරල හිරේ යන්නෙ නැතුව ආතල් එකේ ඉන්නවනෙ.

    ඒ කියන්නෙ සල්ලි තියෙනව නම් ලමා දූශනය අව්ලක් නෑ වගේ එකක් මූව දැක්කම තේරෙනවනෙ.

    මේ වගේ එකෙක් කොහොමද තාම බරපතල වැඩ ඇතුව හිරේ යන්නෙ නැතුව එලියෙ ආතල් එකේ ඉන්නෙ?

     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,116
    113
    එහෙම දෙයක් නෑ

    ඌ බැන්දේ ඉස්කෝලෙන් යාලු වෙච්ච උට වඩා වයසින් අඩු කෙල්ලෙක්

    වයස ගණන් හදල බැලුවොත් කෙල්ලට 18 වෙන්න කලින් තමයි මූ යාලු වෙලා තියෙන්නේ

    legally ඒක අවුලක් නෑනේ. 18 වෙන්න කලින් හිකුව කියල ඔප්පු කරානං ඒක අපරාදයක්

    ගොඩක් ලයිසියම් උන් ඕකට කේස් ඇද්දේ ලයිසියම් එකේ ඉගෙන ගන්න උන්ට නීති හෙන තද නිසා

    කොටින්ම කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් පන්තියෙන් එලියේ කතා කර කර ඉන්නවා දැක්කොත් suspend කරනවා

    ඉස්කෝලේ ඇරිලා අහල පහල restaurant වලට යන්න බෑ

    ඔය වගේ scene තියෙනවා
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    අවුරුදු ගානකට කලින් නිකිත, ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු ගෙ පුතා නොහොත් ලයිසියම් එක දාපු එකාගෙ පුතා, ඒ ඉස්කෝලෙම ඉන්න කෙල්ලෙක් එක්ක බලෙන් සෙක්ස් කරල මොකක් හරි හුටපටයක් උනා කියල ඒ කාලෙ රාවයක් ගියා නේද.

    ඒ කාලෙ මූ කසාද බැදල හිටපු කෙල්ලත් ඒ ඉස්කෝලෙම ඉගෙනගත්ත කෙල්ලෙක් නෙ, ඒ කියන්නෙ මූ බාල වයස්කාර ඒකිටත් ෆක් එක දාල, ඊට පස්සෙ බදින්න වෙලා, ඒ අතර තුර අර ඉස්කෝලෙ යන කෙල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරල ඊට පස්සෙ අර බැදපු කෙල්ලත් අතෑරිය කියල ආරන්චියි.

    ඒ කාලෙ එයාගෙ පියා ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු බුවාට මයින්ඩ රනිල් චන්ඩ්‍රිකා ඔය ඔක්කොගෙම කනෙක්ශන් තිබ්බ නිසා කේස් එක යට ගැහුව නේද.

    එතකොට මූ බාලවයස්කාර දූශන දෙකක් කරල හිරේ යන්නෙ නැතුව ආතල් එකේ ඉන්නවනෙ.

    ඒ කියන්නෙ සල්ලි තියෙනව නම් ලමා දූශනය අව්ලක් නෑ වගේ එකක් මූව දැක්කම තේරෙනවනෙ.

    මේ වගේ එකෙක් කොහොමද තාම බරපතල වැඩ ඇතුව හිරේ යන්නෙ නැතුව එලියෙ ආතල් එකේ ඉන්නෙ?


    Pakistan wage neda lankawa?
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,916
    113
    කොටින්ම කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් පන්තියෙන් එලියේ කතා කර කර ඉන්නවා දැක්කොත් suspend කරනවා

    ඉස්කෝලේ ඇරිලා අහල පහල restaurant වලට යන්න බෑ

    ඔය වගේ scene තියෙනවා
    සිරාවට. මුස්ලිම් පාසලක් ද ඕක
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,848
    6,116
    113
    එහෙම දෙයක් නෑ

    ඌ බැන්දේ ඉස්කෝලෙන් යාලු වෙච්ච උට වඩා වයසින් අඩු කෙල්ලෙක්

    වයස ගණන් හදල බැලුවොත් කෙල්ලට 18 වෙන්න කලින් තමයි මූ යාලු වෙලා තියෙන්නේ

    legally ඒක අවුලක් නෑනේ. 18 වෙන්න කලින් හිකුව කියල ඔප්පු කරානං ඒක අපරාදයක්

    ගොඩක් ලයිසියම් උන් ඕකට කේස් ඇද්දේ ලයිසියම් එකේ ඉගෙන ගන්න උන්ට නීති හෙන තද නිසා

    කොටින්ම කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් පන්තියෙන් එලියේ කතා කර කර ඉන්නවා දැක්කොත් suspend කරනවා

    ඉස්කෝලේ ඇරිලා අහල පහල restaurant වලට යන්න බෑ

    ඔය වගේ scene තියෙනවා

    ඉස්කෝලෙ නීති හුකාරිස් වැඩක් නෑ, ඌ කලේ කැරි වැඩේ සහ ලොකු අපරාදමය වරදක්.

    ඌ අර කෙල්ලව දූශනය කර නිසා බලෙන් බැන්දුව කියල තමයි ආරන්චි. අනිත් එක ඌගෙ තියෙන කැරි ජඩ කම ගිහිල්ල නැතුව ඒකෙ ඉන්න පොඩි කෙල්ලෙක් එක්ක ආපහු සෙක්ස් කරල, දූශනයක් කියල තමයි ආරන්චි. ඊට පස්සෙ බැන්ද කෙල්ල මූව ඩිවෝස් කරල.

    එහෙම දේවල් යට ගැහුවට මේ ආන්ඩුවෙන් ඕව ගැන හොයන්න ඕනෙ. සල්ලි තිබ්බ පලියට නීතිය පොන්න වෙනව නම් මේ ආන්ඩුවෙන් ඇති වැඩේ මොකක්ද.

    අසාදාරනයක් උනු ඒ දෙන්නට සාදාරනයක් වෙන්න ඕනෙ.
     

    starcred007

    Well-known member
  • Jul 4, 2020
    1,801
    2
    2,072
    113
    On a Cloud
    Uge dial eke hatiyata uta kello padiri wenawa athi sarata. Looks / money / family background top notch nisa
    Look ???? :lol: :lol: :lol: :lol:
    1754896685966.png
     
    • Haha
    Reactions: Erzo

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,973
    18,116
    113
    සිරාවට. මුස්ලිම් පාසලක් ද ඕක
    උන්ගෙ විනය බාර උන් නුගේගොඩ ඉස්කෝලේ ලඟ තියෙන අහල පහල කඩ වලට ගිහින් බලනව ඉස්කෝලේ උන් ඉස්කෝලේ අරුනට පස්සෙ කඩවල ඉන්නවද කියල

    කොටින්ම lyceum එක ලඟ mcdonalds, kfc දාන කොටත් Grero උගේ පවර්ස් පාවිච්චි කරලා ලෙඩ ඇද්ද
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,091
    113
    ulan bator
    උන්ගෙ විනය බාර උන් නුගේගොඩ ඉස්කෝලේ ලඟ තියෙන අහල පහල කඩ වලට ගිහින් බලනව ඉස්කෝලේ උන් ඉස්කෝලේ අරුනට පස්සෙ කඩවල ඉන්නවද කියල

    කොටින්ම lyceum එක ලඟ mcdonalds, kfc දාන කොටත් Grero උගේ පවර්ස් පාවිච්චි කරලා ලෙඩ ඇද්ද
    owa rate loku loku iskola wal simpla dewal..
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,848
    6,116
    113
    උන්ගෙ විනය බාර උන් නුගේගොඩ ඉස්කෝලේ ලඟ තියෙන අහල පහල කඩ වලට ගිහින් බලනව ඉස්කෝලේ උන් ඉස්කෝලේ අරුනට පස්සෙ කඩවල ඉන්නවද කියල

    කොටින්ම lyceum එක ලඟ mcdonalds, kfc දාන කොටත් Grero උගේ පවර්ස් පාවිච්චි කරලා ලෙඩ ඇද්ද

    කඩවලද හුත්තො දූශනය කරන්නෙ?
    ලයිසියම් ගියා නම් බල්ල වගේ ඉදපන් හරිද? දූශකයන්ට පුක දෙන්නෙ නැතුව.
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,465
    47,536
    113
    එහෙම දෙයක් නෑ

    ඌ බැන්දේ ඉස්කෝලෙන් යාලු වෙච්ච උට වඩා වයසින් අඩු කෙල්ලෙක්

    වයස ගණන් හදල බැලුවොත් කෙල්ලට 18 වෙන්න කලින් තමයි මූ යාලු වෙලා තියෙන්නේ

    legally ඒක අවුලක් නෑනේ. 18 වෙන්න කලින් හිකුව කියල ඔප්පු කරානං ඒක අපරාදයක්

    ගොඩක් ලයිසියම් උන් ඕකට කේස් ඇද්දේ ලයිසියම් එකේ ඉගෙන ගන්න උන්ට නීති හෙන තද නිසා

    කොටින්ම කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක් පන්තියෙන් එලියේ කතා කර කර ඉන්නවා දැක්කොත් suspend කරනවා

    ඉස්කෝලේ ඇරිලා අහල පහල restaurant වලට යන්න බෑ

    ඔය වගේ scene තියෙනවා

    දැන් නම් ඔය මඩ අායෙත් ගහන්නේ උෟ ලංකාවට අළුතින් බස් ගෙනාපු නිසා..පුදුම ඉරිසියාවක් තියෙන්නේ ලංකාවේ උන්ට නම්.😅

     

    nidarsha91

    Well-known member
  • ඉස්කෝලෙ නීති හුකාරිස් වැඩක් නෑ, ඌ කලේ කැරි වැඩේ සහ ලොකු අපරාදමය වරදක්.

    ඌ අර කෙල්ලව දූශනය කර නිසා බලෙන් බැන්දුව කියල තමයි ආරන්චි. අනිත් එක ඌගෙ තියෙන කැරි ජඩ කම ගිහිල්ල නැතුව ඒකෙ ඉන්න පොඩි කෙල්ලෙක් එක්ක ආපහු සෙක්ස් කරල, දූශනයක් කියල තමයි ආරන්චි. ඊට පස්සෙ බැන්ද කෙල්ල මූව ඩිවෝස් කරල.

    එහෙම දේවල් යට ගැහුවට මේ ආන්ඩුවෙන් ඕව ගැන හොයන්න ඕනෙ. සල්ලි තිබ්බ පලියට නීතිය පොන්න වෙනව නම් මේ ආන්ඩුවෙන් ඇති වැඩේ මොකක්ද.

    අසාදාරනයක් උනු ඒ දෙන්නට සාදාරනයක් වෙන්න ඕනෙ.
    කෙලින්ම කියපන් දැන් මේ කියන එකා ඇරියෙ උඹටද? නැතුව ඉතින් එක එකා කියන කියන ඒව අහල නීතිය ක්‍රියාත්මක කරන්න බැහැනෙ. මොකද හුඟාක් ටාසන්ලගෙ තියෙන්නෙ පට්ට පොඉයන ඊර්සියාව. මොකෙක් හරි කාල ඇඳල ඉද්දි ඉන්න බෑ කසනවා කැසිල්ලක් මාර විදියට. උඹේ අකමැත්තෙන් උඹට ඇරියද කියපන් කෙලින්ම? එහෙම නං කරන්න දේවල් තියෙනවා. නැතුව මේ ත්‍රෙඩ් දාගෙන ඊර්සියාවෙන් පැලෙන්නවත් එක එකාව ප්‍රොමෝට් කරන්නවත් එපා
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,847
    9,091
    113
    ulan bator
    නෑ, එහෙම වෙන්න ඕනෙ නෑ. ලොකු පොඩි හුකාරිස් නෑ. රටේ නීතියක් තියෙනව.
    neetiya kiyala deyak na hutto. owa ubalage oluwata dapu feeling ekak witharai!

    minissu ballo wage palanaya karala. minissu farm eka geniyanna lesi wenna dapu feeling ekak oka!

    roman kareyo neethiya haduwe noogath duppath pakeyangen loku loku un beraganna! wena labbak na meke!