ග්‍රේරුගේ පුතා නිකිත බාලවයස්කාර දැරියක් දූශනය?

remoteworkerlanka

Well-known member
  • Jul 8, 2025
    1,567
    1,875
    113
    E kellata salli dila kata wahala aththe....oka api katha kara kiyala kisima wedak naha...ea kella thamai nadu hari danna oni...
    ehema deyak wela thiyanwada kiyalanam mata mathakayak naha...
    :rolleyes2:
    ee kella nadu danna one na... crime ekakata nadu danne policiyen neethipathi eken

    Rape case නන් 5years ඇතුලත නඩු දාන්න ඕනෙ 5years පැනල නන් දැනට තීන නීතියෙ හැටියට මුකුත්ම කරන්න බෑ. කාට උනත් එහෙමයි.
    ee umbe ammage usawiyeda

    awrudu 20k tiyenawa
    ------ Post added on Aug 12, 2025 at 8:24 AM
     

    bladeable

    Well-known member
  • Aug 25, 2012
    2,179
    2,400
    113
    ee kella nadu danna one na... crime ekakata nadu danne policiyen neethipathi eken


    ee umbe ammage usawiyeda

    awrudu 20k tiyenawa
    ------ Post added on Aug 12, 2025 at 8:24 AM
    නෑ උබේ අම්ම rape උන වෙලාවෙත් අපි ඕකමයි කලේ කල්ලතෝනි පොන්නයො 😂😂😂😂😂😂😂😂
     
    • Haha
    Reactions: remoteworkerlanka

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,120
    113
    සාක්කි තියෙනවනම් පුක හොඳටම අමාරු නම් නඩු දාපං මේකෙ දැම්ම කියල වැඩක් නෑනෙ. අඩුම කොන්ද පණ ඇති පිරිමියෙක් විදිහට ඕක ගැන කම්ප්ලේන් කරපං. එලකිරිය පොලීසිය නෙවේනෙ.

    "නියම පිරිමියෙක් නම්" "කොන්ද පන ඇති පිරිමියෙක් නම්" වගේ දේවල් කියාගෙන එන වේසියන් බඩුවක් හෝ පොන්ස් කෙනෙක් වීමේ සම්භාවිතාව 99.9% කි.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    අවුරුදු ගානකට කලින් නිකිත, ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු ගෙ පුතා නොහොත් ලයිසියම් එක දාපු එකාගෙ පුතා, ඒ ඉස්කෝලෙම ඉන්න කෙල්ලෙක් එක්ක බලෙන් සෙක්ස් කරල මොකක් හරි හුටපටයක් උනා කියල ඒ කාලෙ රාවයක් ගියා නේද.

    ඒ කාලෙ මූ කසාද බැදල හිටපු කෙල්ලත් ඒ ඉස්කෝලෙම ඉගෙනගත්ත කෙල්ලෙක් නෙ, ඒ කියන්නෙ මූ බාල වයස්කාර ඒකිටත් ෆක් එක දාල, ඊට පස්සෙ බදින්න වෙලා, ඒ අතර තුර අර ඉස්කෝලෙ යන කෙල්ලෙක් එක්ක සෙක්ස් කරල ඊට පස්සෙ අර බැදපු කෙල්ලත් අතෑරිය කියල ආරන්චියි.

    ඒ කාලෙ එයාගෙ පියා ඒ කියන්නෙ ග්‍රේරු බුවාට මයින්ඩ රනිල් චන්ඩ්‍රිකා ඔය ඔක්කොගෙම කනෙක්ශන් තිබ්බ නිසා කේස් එක යට ගැහුව නේද.

    එතකොට මූ බාලවයස්කාර දූශන දෙකක් කරල හිරේ යන්නෙ නැතුව ආතල් එකේ ඉන්නවනෙ.

    ඒ කියන්නෙ සල්ලි තියෙනව නම් ලමා දූශනය අව්ලක් නෑ වගේ එකක් මූව දැක්කම තේරෙනවනෙ.

    මේ වගේ එකෙක් කොහොමද තාම බරපතල වැඩ ඇතුව හිරේ යන්නෙ නැතුව එලියෙ ආතල් එකේ ඉන්නෙ?


    තෝ නම් කලිසම් අදින චිත්තයක්🤮🤮🤮
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,120
    113
    තෝ නම් කලිසම් අදින චිත්තයක්🤮🤮🤮

    මේ මොකෝ මේ 500 ට දේශපාලන පෝස්ට් දාන දවසෙ වේල හොයන පොන්ස් ට රිදිල 🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මේ මොකෝ මේ 500 ට දේශපාලන පෝස්ට් දාන දවසෙ වේල හොයන පොන්ස් ට රිදිල 🤣
    තමුසෙලා වගේ එවුන් නිසා ගැනුන්ටත් තැනක් නැති වෙනවා
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,850
    6,120
    113
    තමුසෙලා වගේ එවුන් නිසා ගැනුන්ටත් තැනක් නැති වෙනවා

    ගෑනු සහ ලමයි දූශනය කරන එවුන්ට අදින තොපි වගේ පොන්ස් ල හින්ද පොන්ස් ලටත් ලැජ්ජාවක් 💩

    පව් උබලගෙ පවුල් වල එවුන්. උන්වත් උබ ග්‍රේරුගෙ පුතා වගේ උන්ට යවපන්, 500 ට.