ane ban umbalata kochchara kiwwath therenne na..api monawa hari kiwwoth hitanne kade yanawa kiyala,....
balapan Aus wela 23million population eka,ape 21million...
un World major sports 3ma WC welata qualify wenawa..Rugby,cricket,soccer..
unge sports apita wada godak diwunui..indiawatath wada un diyunui sports athi...
apith me aurudu 5,6k try ekak denna lankaweth sports diyunu kerenna...cricket welin passe apita thanakata enna puluwan sport ekak thamayi rugby..lankawe rugby play kerena playerslata foriegn aya ekka experience ekak gannai me C7s tiyanne...& me event eka highlight wenna thama galle wela 1st leg tibbe,moko forieners lath galle wela innawane kai..
api hamadama cricket balagena hitiyoth itin cricket witaramai...anith sport welin WC yana eka hinayak thama umbala hithana widihata hituwoth...
![]()
පිස්සො හිතන් ඉන්නෙ අනිත් එවුන්ට පිස්සු, ඌට පිස්සු නැහැ කියලා....
මූත් හරියට ඒ වගේ එකෙක්...
යකෝ ගොන් බූරු මෝඩ මූසලයෝ, උඹටයි නොතේරෙන්නෙ....
ත්රෙඩ් එකේ අති බහුතරයක් මේ කරපු වැඩේ වැරදියි කියද්දී උඹ හරි කියනවා....
රජ කුමරු රෑට රෑට උඹලගෙ ගෙවල් පැත්තේ එනවවත්ද?






anith sport welin WC yana eka hinayak thama umbala hithana widihata hituwoth...