ගාල්ල ජාත්‍යන්තර ක්‍රිකට්/රග්බි පාපන්දු

ගමයා

Member
Dec 22, 2011
4,253
294
0
apita wada rank palleha inna europe country tikath balahan & T&T unwath :D :rofl::rofl: europe wela inne pagara nattoda?
switzerland,croatia,austria,norway,Denmark,Latvia,czech republic :rofl::rofl::rofl:

ehema thamai bn hema ratakma hema sports ekaktama priority eka denne ne. thora gaththa sports walata thamai mul thena denne
 

chami_84

Well-known member
  • Sep 23, 2008
    21,825
    3,411
    113
    එහෙම සත්තු වත්තක් කරන්න දෙනවද ඩෝ ගාල්ලේ අපි .. ? :frown:
    ගම ගාල්ලේ කියන්නේ කට කහනවට නෙවෙයි නේ පුතේ :yes:

    කොරයි :lol::lol:
     

    Sajee85

    Well-known member
  • May 3, 2012
    1,435
    182
    63
    උඩරට කඳුකර
    NEW ZEALAND
    SOUTH AFRICA
    AUSTRALIA
    ENGLAND
    FRANCE
    WALES
    SAMOA
    IRELAND
    SCOTLAND
    ARGENTINA
    TONGA
    ITALY
    FIJI
    JAPAN
    CANADA
    GEORGIA
    ROMANIA
    USA
    RUSSIA
    SPAIN
    URUGUAY
    PORTUGAL
    NAMIBIA
    KOREA
    BELGIUM


    Menna me eka ratak ekka match ekak play karanne naththe ai ???? bayeda? :rolleyes:

    Yako oya 1 ratak ekka hari match ekak gahuwot awama 80k wath gahanawa apita.

    Anika man hithanne na un ehema un tharam standard nathi team ekak ekka match gahai kiyala. Mokada eka unge thathweta hari naha.

    Api india rugby team ekak awath match ekak dinanne bohoma amaruwen ban.

    Man rugger gana dannatuwa newei kiyanne math u13 indala u19 wenakal rugger gahapu ekek.
     

    diazkolla

    Well-known member
  • Feb 14, 2010
    10,971
    2,404
    113
    කරුණා අනාථ නිවාස
    Yako oya 1 ratak ekka hari match ekak gahuwot awama 80k wath gahanawa apita.

    Anika man hithanne na un ehema un tharam standard nathi team ekak ekka match gahai kiyala. Mokada eka unge thathweta hari naha.

    Api india rugby team ekak awath match ekak dinanne bohoma amaruwen ban.

    Man rugger gana dannatuwa newei kiyanne math u13 indala u19 wenakal rugger gahapu ekek.

    indian rugby team buhahahahahaha :rofl::rofl::rofl::rofl:
    meka balanna http://www.rugbydata.com/india/srilanka/gamesplayed
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    1013054_10200175911455783_772302412_n_zps04a456bd.jpg
     

    pody malli

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    2,880
    540
    113
    මැද...
    cricket gahuwata wadak nane ban final kanawane..yako cricket witarak nemai ban sport kiyanne...ane manda ban..umbalata terenne nattan man monawa kerennada?
    C:\Users\ADMINI~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.gif

    [FONT=&quot]මෝඩ කතා කියන්නෙපා බන්....[/FONT]
    [FONT=&quot]උඹ හිතනවද රග්බි දියුනු වෙයි කියලා මේ වගේ අපරාධ කෙරුව කියලා....[/FONT]?
    [FONT=&quot]ස්පොර්ට් කියන්නෙ ක්‍රිකට් විතරක් නෙවෙයි කියල දන්නව මචන්...[/FONT]
    [FONT=&quot]අනික බන් ඕස්ට්‍රේලියවෙ කරන දේ අපිට කරන්න බෑ...ලංකාව කියන්නෙ ලංකාව. නැතුව ඉන්දියාව වත් ඕස්ට්‍රේලියව වත් නෙවෙයි.... පොහොසත් රටවල කරන දේ අපේ රටත් කලා කියල ක්‍රීඩාව දියුනු කරන්නේ කොහොමද?[/FONT]
     

    pody malli

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    2,880
    540
    113
    මැද...
    malli oko maha loku deyak nemai..

    sydney cricket ground eke AFR gahanawa cricket season eka iwara unama..poddak utube search kerela balanna boruwata raganne nathuwa EK eke..:lol:

    ඔයා කියපු එකට උත්තරේ මට වඩා හොඳට අනිත් අය දීල තියෙනව...දකින්නැතිනේ....:P:P:P
    දැක්කේ නැත්නම් ත්‍රෙඩ් එකේ අනිත් අය දාපු පොස්ට් ටික කියවන්න:rofl::rofl::rofl:


    අපි ඉන්නෙ ලංකාවෙ කියල අමතක කරන්නෙපා යාළුවා....(සොරි සොරි යාළුවා නෙවෙයි....අයියා)
     
    Last edited:

    pody malli

    Well-known member
  • Feb 7, 2012
    2,880
    540
    113
    මැද...

    balapan Aus wela 23million population eka,ape 21million...

    un World major sports 3ma WC welata qualify wenawa..Rugby,cricket,soccer..


    99/2003 දී උන් ලෝක ශූරයෝ වුනේ, ක්‍රිකට්,හොකී,රග්බී වලින්.....
    පාපන්දු වලින් වර්ල්ඩ් කප්
    ගත්තෙ නැහ.
    :rofl::rofl::rofl::rofl:
     
    Last edited: