ඩීසල් පෙට්රල්, ගෑස් හැම දේම වැඩියි තමයි. එත් පොලීමේ ඉන්නැතුව තෙල් ගහන්න, බඩු ගන්න පුලුවන්නේ. ඒකම මදැයි. රනිල් ස වැඩ්ඩා.
ඉතින් හුත්තිගේ පුතෝ... බයිට් උනා නම් කුණුහරුප නොකියා තව තණකොළ කාපන්...ithin huththige putho, pohottu ponnayo ranilwa janapathi kare owata neda????
dan moka adanne????
ඔහොම දේවල් වලට නෙමෙයි බන් 2022 මිනිස්සු ඇවිස්සුනේ.ගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා![]()
අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ![]()
![]()
I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා![]()
අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ![]()
![]()
ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි![]()
අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ![]()
![]()
රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්![]()
අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ![]()
කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed![]()
![]()
ඉතින් හුත්තිගේ පුතෝ... බයිට් උනා නම් කුණුහරුප නොකියා තව තණකොළ කාපන්...
![]()
comment ඒක දාලා පුක පලා ගන්න අවජාතක බල්ලෝ බයිට් වෙන්නව කියලා නොදන්නා තරමාට බියිට් වෙලා කුණුහරුපත් විදිනවා කියහන්කෝ...thread dala puka pala ganna awajatha ballo bite wenawa kiyala nodanna tharamat bite wela, paw ban ubala, salli walata puka dena eke limit ekak thiya ganin, oken penne ube amma wesa kame giya hati thamai.
මානසික ලෙඩ වලට බෙහෙත් ගනින්... උබම තමා ඔය ටික කරගත්තේ...ඔහොම දේවල් වලට නෙමෙයි බන් 2022 මිනිස්සු ඇවිස්සුනේ.
දවස් ගනන් තෙල් පෝලින්
රස්සාවට යන්න විදියක් නෑ
පැය 12 ට වඩා light කපලා
ගොවිතැන් කරන්න පෝර නෑ
මැරිලා ඉපදිලාද උබලා.
comment ඒක දාලා පුක පලා ගන්න අවජාතක බල්ලෝ බයිට් වෙන්නව කියලා නොදන්නා තරමාට බියිට් වෙලා කුණුහරුපත් විදිනවා කියහන්කෝ...![]()
![]()
ලේන්සුවක් ගෙනත් දෙන්නද කඳුළු පිහදාගන්න...
ඉජු ඉජු...
ඔය ඔක්කොටම වගකියන්න ඕනේ උබම තමා![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:22 PM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:24 PM
Tho wage puka dena HTTP tama innawane....ගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා![]()
අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ![]()
![]()
I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා![]()
අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ![]()
![]()
ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි![]()
අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ![]()
![]()
රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්![]()
අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ![]()
කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed![]()
![]()
අනේ අඩන්න එපා කොලුවෝ... ඔහොම තමා බයිට් උනාම...waththa wate redda ussala thowa jathaka karapu wesa ganita dipan lensuwa,
ubata wada poddak hari lajjawak erozanta @2osama tiyenawa,
Tho wage puka dena HTTP tama innawane....
Ane Pako
තාප්ප චිත්ර පොන්නයා ගේ අම්මට හුකන ත්රේඩ්...

ඔය කාලෙ තමයි රාජපස්ස පවුල එකතු වෙලා රට බංකොලොත් කරල ලැජ්ජ නැතුව එලියට බහින්න පටන් ගත්තෙගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා![]()
අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ![]()
![]()
I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා![]()
අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ![]()
![]()
ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි![]()
අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ![]()
![]()
රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්![]()
අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ![]()
කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed![]()
![]()
අනේ අඩන්න එපා කොලුවෝ... ඔහොම තමා බයිට් උනාම...![]()
![]()
දැන්තොගේ අම්මාගේ චිත්තයක් ඇදගෙන ගම වටේ දුවපන්..උසි උසි.
![]()