ගිය අවුරුද්දේ 2022 දි මෙහෙම දේවල් වෙද්දී

nalin0001

Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,921
    113
    ඩීසල් පෙට්‍රල්, ගෑස් හැම දේම වැඩියි තමයි. එත් පොලීමේ ඉන්නැතුව තෙල් ගහන්න, බඩු ගන්න පුලුවන්නේ. ඒකම මදැයි. රනිල් ස වැඩ්ඩා.
     
    • Haha
    Reactions: FuBaR and netudara

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    ithin huththige putho, pohottu ponnayo ranilwa janapathi kare owata neda????
    dan moka adanne????
    ඉතින් හුත්තිගේ පුතෝ... බයිට් උනා නම් කුණුහරුප නොකියා තව තණකොළ කාපන්...

    409689115_336721112444726_7162810159617404394_n.jpg
     

    Amew

    Well-known member
  • Jan 21, 2023
    2,730
    3,623
    113
    🔴
    ගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා
    ⚫
    අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ
    😇

    🔴
    I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා
    ⚫
    අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ
    😇

    🔴
    ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි
    ⚫
    අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ
    😇

    🔴
    රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්
    ⚫
    අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ
    කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed
    😇


    415742480_310657925296072_2925205005674122387_n.jpg
    ඔහොම දේවල් වලට නෙමෙයි බන් 2022 මිනිස්සු ඇවිස්සුනේ.
    දවස් ගනන් තෙල් පෝලින්
    රස්සාවට යන්න විදියක් නෑ
    පැය 12 ට වඩා light කපලා
    ගොවිතැන් කරන්න පෝර නෑ

    මැරිලා ඉපදිලාද උබලා.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ඉතින් හුත්තිගේ පුතෝ... බයිට් උනා නම් කුණුහරුප නොකියා තව තණකොළ කාපන්...

    409689115_336721112444726_7162810159617404394_n.jpg

    thread dala puka pala ganna awajatha ballo bite wenawa kiyala nodanna tharamat bite wela, paw ban ubala, salli walata puka dena eke limit ekak thiya ganin, oken penne ube amma wesa kame giya hati thamai.
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    thread dala puka pala ganna awajatha ballo bite wenawa kiyala nodanna tharamat bite wela, paw ban ubala, salli walata puka dena eke limit ekak thiya ganin, oken penne ube amma wesa kame giya hati thamai.
    comment ඒක දාලා පුක පලා ගන්න අවජාතක බල්ලෝ බයිට් වෙන්නව කියලා නොදන්නා තරමාට බියිට් වෙලා කුණුහරුපත් විදිනවා කියහන්කෝ... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: ලේන්සුවක් ගෙනත් දෙන්නද කඳුළු පිහදාගන්න... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ඉජු ඉජු...

    ඔහොම දේවල් වලට නෙමෙයි බන් 2022 මිනිස්සු ඇවිස්සුනේ.
    දවස් ගනන් තෙල් පෝලින්
    රස්සාවට යන්න විදියක් නෑ
    පැය 12 ට වඩා light කපලා
    ගොවිතැන් කරන්න පෝර නෑ

    මැරිලා ඉපදිලාද උබලා.
    මානසික ලෙඩ වලට බෙහෙත් ගනින්... උබම තමා ඔය ටික කරගත්තේ...:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:05 PM
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    comment ඒක දාලා පුක පලා ගන්න අවජාතක බල්ලෝ බයිට් වෙන්නව කියලා නොදන්නා තරමාට බියිට් වෙලා කුණුහරුපත් විදිනවා කියහන්කෝ... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: ලේන්සුවක් ගෙනත් දෙන්නද කඳුළු පිහදාගන්න... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ඉජු ඉජු...


    waththa wate redda ussala thowa jathaka karapu wesa ganita dipan lensuwa,

    ubata wada poddak hari lajjawak erozanta @2osama tiyenawa,
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,764
    28,898
    113
    හොර ගෙඩියා මෝඩ ගෝඨා හොඳටම කරපු හැටි අමතක උනාද ? :lol:


    pxBL4jz.jpg

    8NlFWDJ.jpg

    iub2v9j.jpg

    5kMYiJn.jpg

    ZjW8kkM.png

    4p8Wznt.jpg

    M64b8Lt.jpg

    9tVnjBl.png

    TS35ftZ.png

    nJMym2O.png

    QUq3iHc.png

    aKZRPgu.jpg

    WfqJd1g.png

    brC7B1C.jpg

    3RxKnTS.jpg

    b7oUtvx.jpg

    yVqibJ0.jpg

    IunNOGi.jpg


    TljYdzC.jpg

    HwrsoGq.jpg

    vvzcaIS.jpg

    YFtgEIq.jpg

    gO1hdok.jpg

    aoMUb1p.jpg

    if5UY5R.jpg

    5BOp5vx.jpg

    uVCwjFy.jpg

    Okw6od8.jpg

    20H3pdG.jpg

    B7LU9YB.jpg

    UBrv8Pa.jpg

    EASyADT.jpg

    zcYnCqn.jpg

    9o2DcG8.jpg

    DRPxJjv.jpg

    w6dhYRt.jpg

    RB0kAbC.jpg

    WgbYN1f.jpg

    6KgwTnM.jpg

    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:22 PM

    foiTBB4.jpg

    AtlpcYE.jpg

    Nvnglfg.jpg

    FIfcySg.jpg

    8FrpaBX.jpg

    V2JHJtf.jpg

    AfZhO8Y.jpg

    XpzvATi.jpg

    GVxNy6C.jpg

    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:24 PM
     
    Last edited:

    Kalu_Banda

    Well-known member
  • Jul 22, 2013
    4,842
    679
    113
    Colombo
    🔴
    ගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා
    ⚫
    අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ
    😇

    🔴
    I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා
    ⚫
    අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ
    😇

    🔴
    ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි
    ⚫
    අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ
    😇

    🔴
    රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්
    ⚫
    අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ
    කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed
    😇


    415742480_310657925296072_2925205005674122387_n.jpg
    Tho wage puka dena HTTP tama innawane....

    Ane Pako
     

    netudara

    Well-known member
  • Sep 17, 2012
    10,507
    7,131
    113
    waththa wate redda ussala thowa jathaka karapu wesa ganita dipan lensuwa,

    ubata wada poddak hari lajjawak erozanta @2osama tiyenawa,
    අනේ අඩන්න එපා කොලුවෝ... ඔහොම තමා බයිට් උනාම... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: දැන්තොගේ අම්මාගේ චිත්තයක් ඇදගෙන ගම වටේ දුවපන්..උසි උසි.

    Tho wage puka dena HTTP tama innawane....

    Ane Pako
    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: ආ උබත් ආවද බයිටි වෙලා අඩන්න... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:27 PM

    තාප්ප චිත්‍ර පොන්නයා ගේ අම්මට හුකන ත්‍රේඩ්... :ROFLMAO:

    තාප්ප චිත්‍ර පොන්නයා ගේ අම්මට හුකන ත්‍රේඩ්... :ROFLMAO: බයිට් වී දැන් කුණුහරුප විදිමින් සිටියි... එන්න ලේන්සුවක් දෙන්න... මොකද උබලා වගේ උන් ට මිනිස්සු නෑ... අපි දන්නවා ඒක..​

    ------ Post added on Jan 1, 2024 at 7:28 PM
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල

    කොවිඩ්​

    පැතිරීගෙන​

    යනකොට​

    රටින් මාස්ක් ගෙන්නන​

    එක තහනම්​

    කරලා නවීන​

    තාක්ෂණයේ​

    මාස්ක් මහලා​

    දෙන්න පොහොට්ටු​

    මුදලාලිලාගේ අධි​

    තාක්ෂණික​

    ලැබ්​

    වලට වැඩේ​

    බාර​

    දුන්නා.​

    ඔමික්‍රෝන්​

    යුක්රේනයෙන්​

    හොයාගත්ත​

    ගමන් අපි​

    ෆ්ලයිට් යවලා​

    උන්ව ගෙන්නලා​

    කොවින් බෝවෙන​

    හැටි පරීක්ෂණ කරා.​

    මිනී කඳු ගොඩ ගැහුවා.​

    බංගලාදේශේ වගේ​

    රටවලුත් අපේ​

    කොවින් පරීක්ෂණ​

    වලට ලොකු ගණන්​

    ආයෝජනය කරා.​

    ලොකු ආයෝජන​

    එනකන්​

    රට වහන්නේ​

    නැතුව කොහොම​

    හරි අල්ලන්​

    හිටියා.​

    මුට්ටි දැමීම,​

    පැණි පෙවීම,​

    හෙලිකොප්ටරෙන් වතුර ඉසීම,​

    පවිත්‍රා මුහුදට​

    පැනීමට සුදානම්​

    වීම වගේ විවිද​

    ප්‍රයෝගික කොවිඩ්​

    මර්ධන ක්‍රම ටෙස්ට් කරා.​

    මෙහෙම තියෙද්දී​

    තමයි අරගල කාරයෝ​

    ඇවිල්ලා​

    රට​

    කෑවේ.​

     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    🔴
    ගෝඨාභය ගෙ අම්මා තාත්තා විතරක් නෙමේ ගෝඨාභය ට ඡන්දය දීපු උන්ගේ ආච්චී සිය ගෙ ඉඳන් මතක් කරලා
    ⚫
    අද එ කවුරුත් රනිල් ගෙ අම්මට තියා රනිල් මහත්තයා ට වත් එක වචනයක් කියන්නේ නැ
    😇

    🔴
    I M F ගියා නම් මෙහෙම වෙන්නේ නෑ කියලා සමහරු බුකියේ හෑලි ලියලා
    ⚫
    අද උන් ගෙ හෑලි කෙසේ වෙතත් උන්වත් හොයාගන්න නැ
    😇

    🔴
    ගෝල්ෆේස් ඇවිත් board උස්සාගෙන, #Gohomegota කියලා ඇනෝනිමස්ලාට hashtag ගහගෙන එක විකාරයයි
    ⚫
    අද එ කවුරුත් ගෝල් ෆේස් එන්න තියා #gohomeranil කියලා රනිල් මහත්තයාට එක hashtag එකක් වත් ගහන්නේ නැ
    😇

    🔴
    රැට්ටට, දමිතා ට, ඩිලාන් ට, දුලීකා ට රටේ මිනිස්සුන්ගේ හිතේ දුක ගැන තෙත්වෙලා විනාඩි 5 න් 5 ට live ඇවිත්
    ⚫
    අද උන් ගෙ විනාඩි 5 න් 5 ට live තියා පෝස්ට් එකක් වත් හොයාගන්න බැ
    කොටින්ම කිව්වොත් දැන් system changed
    😇


    415742480_310657925296072_2925205005674122387_n.jpg
    ඔය කාලෙ තමයි රාජපස්ස පවුල එකතු වෙලා රට බංකොලොත් කරල ලැජ්ජ නැතුව එලියට බහින්න පටන් ගත්තෙ
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අනේ අඩන්න එපා කොලුවෝ... ඔහොම තමා බයිට් උනාම... :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: දැන්තොගේ අම්මාගේ චිත්තයක් ඇදගෙන ගම වටේ දුවපන්..උසි උසි.


    :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

    ube amma waththa wate yana eka ubata hena loku seen ekak neda ponanyo,