ගූගුල් බැලුන් ගැන ලංකාවේ අදහස

akmaadj

Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    oya huththa google loon kiyana nam wath dan nathuwa katha krne bn google ekema youtube eken google ekatama baninwa wesige putha ..oya wage pkayala nisa thamai lankwa diyunu wen naththe ..google loon wala watinakam dan nathi wesige puthek oka
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    mewa balala lankwe inna naki huththala oka karana wade chora karaida dan na ..
     

    garfieldzz

    Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
    Google freezone eka wage mekath lankawe hadanna dena ekak na mun.:(
    Google freezone ekak lankata denna awama google eken loku commiss ekak illala. Free internet denawa madiwata google ekata munta commiss gewanna? Dan ekath indiawe gahala. Me gon bayyonta mona internetda. Chinese phones & gprs thibbama unta athi.
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    විරුද්ද වෙනවා කියලා හැම එකටම විරුද්ද වෙන්න හොද නැහැනේ. :eek:
    මේ හැමෝම තව ටිකක් දැනුවත් උනානම් හොදයි. අපරාදේ ඕක නැති උනොත්. :sorry:
     

    akmaadj

    Well-known member
  • Sep 8, 2014
    1,250
    586
    113
    Google freezone eka wage mekath lankawe hadanna dena ekak na mun.:(
    Google freezone ekak lankata denna awama google eken loku commiss ekak illala. Free internet denawa madiwata google ekata munta commiss gewanna? Dan ekath indiawe gahala. Me gon bayyonta mona internetda. Chinese phones & gprs thibbama unta athi.

    OW bn me kalakanni nikan dena ekath kanwa maragena merana hinwa munawa ..me rata develop wena na ohma kawawath:growl::growl::growl::no:
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    google eken minissunwa spy karana kathaawa aththa. eeth ea wena widihakinne
    loon eke camera hai karanna giyoth nan ung nondi wenawa. eka gena nan muta idea ekak nathiwa katha karanne

    anika internet nathi ewunta nan loon wadak thiyenawa ganna bari palaath walata.

    eeth dan me elakiri eke inna godak ayata Internet thiyenawane
     
    Last edited:

    djfordj

    Well-known member
  • May 16, 2008
    1,999
    189
    63
    ගූගල් ලූන්, SLT, Dialog දීමනා අතරින් CEPA/ETCA අත්සන් කරන වගයි...
    ඉස්සර ක්‍රිකට් මැච් එක අතරෙ බඩු මිල වැඩිකලා වගෙ...
    ඇස්, කණ් ඇරගෙන හිටු සිංහලු!
     

    Derana_LOL

    Banned
    Aug 27, 2015
    168
    23
    0
    google eken minissunwa spy karana kathaawa aththa. eeth ea wena widihakinne
    loon eke camera hai karanna giyoth nan ung nondi wenawa. eka gena nan muta idea ekak nathiwa katha karanne

    anika internet nathi ewunta nan loon wadak thiyenawa ganna bari palaath walata.

    eeth dan me elakiri eke inna godak ayata Internet thiyenawane

     ආ Microsoft හරි හොද ඇති. ලොල්
     

    Bakamuna69

    Member
    Sep 30, 2015
    2,203
    362
    0
    Kandy
    ගූගල් ලූන්, SLT, Dialog දීමනා අතරින් CEPA/ETCA අත්සන් කරන වගයි...
    ඉස්සර ක්‍රිකට් මැච් එක අතරෙ බඩු මිල වැඩිකලා වගෙ...
    ඇස්, කණ් ඇරගෙන හිටු සිංහලු!
    සිරා කතාව. ඇයි. තෙල් මිල සංසෝදන කල් යන එක. 2500 . ඒවා අමතක
    කරන්න ක්‍රමයක් තියෙන්නත් එපැයි.