


Google freezone eka wage mekath lankawe hadanna dena ekak na mun.
Google freezone ekak lankata denna awama google eken loku commiss ekak illala. Free internet denawa madiwata google ekata munta commiss gewanna? Dan ekath indiawe gahala. Me gon bayyonta mona internetda. Chinese phones & gprs thibbama unta athi.




oya gon wesige puthala marala danna oni bn me rata hadanna nmGon naki hethikare ekatath keli wage. Ei ban mun mechara gon



google eken minissunwa spy karana kathaawa aththa. eeth ea wena widihakinne
loon eke camera hai karanna giyoth nan ung nondi wenawa. eka gena nan muta idea ekak nathiwa katha karanne
anika internet nathi ewunta nan loon wadak thiyenawa ganna bari palaath walata.
eeth dan me elakiri eke inna godak ayata Internet thiyenawane
සිරා කතාව. ඇයි. තෙල් මිල සංසෝදන කල් යන එක. 2500 . ඒවා අමතකගූගල් ලූන්, SLT, Dialog දීමනා අතරින් CEPA/ETCA අත්සන් කරන වගයි...
ඉස්සර ක්රිකට් මැච් එක අතරෙ බඩු මිල වැඩිකලා වගෙ...
ඇස්, කණ් ඇරගෙන හිටු සිංහලු!