ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි

London Moris

Well-known member
  • Aug 22, 2015
    892
    499
    63
    අඩෝ ඒක සිරා නේහ්. දැනන් හිටියෙ නෑ එහෙම එකක්,, video creation නම් පට්ට.. සුපිරියට කරල තියනව. පට්ටයි
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    90s wala indala wage api voice (Intercom) walatanam me method eka use kala. Meka patta....!!!
     

    RavinduSha

    Well-known member
  • Aug 24, 2014
    1,120
    662
    113
    Kurunegala
    Dan oya data transmission eka gedara athulema thiyaganne kohomada?
    allapu gedara ekata barida adapater ekak gahala mage gedara connection eka access karanna?