ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි mQYZPvhWoGk
visalbro Well-known member Jun 4, 2017 15,972 17,132 113 panadura Nov 27, 2018 #1 ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි Reactions: FREEZZEER, malakalak, LazyLizard and 2 others
hichchiputha Well-known member Jan 3, 2018 40,027 35,964 113 වොන්ඩර් ලැන්ඩ් Nov 27, 2018 #4 visalbro said: ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි Click to expand... cctv , wireless extenders වලට ඕක ආව ටිකක් කාලෙකට කලින් , දැන් තව දියුනුය් වගේ...
visalbro said: ගෙදර පවර් ලයින් එක හරහා ඉන්ටනෙට් යන හැටි Click to expand... cctv , wireless extenders වලට ඕක ආව ටිකක් කාලෙකට කලින් , දැන් තව දියුනුය් වගේ...
London Moris Well-known member Aug 22, 2015 892 499 63 Nov 27, 2018 #6 අඩෝ ඒක සිරා නේහ්. දැනන් හිටියෙ නෑ එහෙම එකක්,, video creation නම් පට්ට.. සුපිරියට කරල තියනව. පට්ටයි
sriboysl Well-known member Jul 16, 2008 5,426 1,441 113 58 Nov 27, 2018 #11 90s wala indala wage api voice (Intercom) walatanam me method eka use kala. Meka patta....!!!
malakalak Well-known member Dec 11, 2006 1,636 124 63 Mt lavinia Nov 27, 2018 #12 නොදන්න දෙයක් දැනගත්තා. පට්ට rep+
sasliit Member Jun 12, 2007 36,024 1,538 0 ලොවෙත් නැති තැනක Nov 27, 2018 #13 නොදන්න දෙයක් දැනගත්තා. පට්ට
Schrodinger Cat Well-known member Apr 14, 2018 1,658 3,412 113 ඉන්න තැනක් ඇත්තේද නැත, නැත්තේද නැත Nov 27, 2018 #14 මේක පාර...thanks a lot. Really fascinating .
FREEZZEER Well-known member Apr 1, 2016 3,127 1 670 113 On the mars.. Nov 27, 2018 #15 නොදන්න දෙයක් දැනගත්තා. rep+
Dumbledore Well-known member Oct 1, 2012 2,363 955 113 Godric's Hollow Nov 27, 2018 #16 data na balanna
RavinduSha Well-known member Aug 24, 2014 1,120 662 113 Kurunegala Nov 28, 2018 #17 Dan oya data transmission eka gedara athulema thiyaganne kohomada? allapu gedara ekata barida adapater ekak gahala mage gedara connection eka access karanna?
Dan oya data transmission eka gedara athulema thiyaganne kohomada? allapu gedara ekata barida adapater ekak gahala mage gedara connection eka access karanna?