ගෙදර ලයිට් බිල් වතුර බිල් ලියන්න එන ගොඩක් &#34

geeko

Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    අපේ ගෙදර එන ලයිට් බිල් මහතා නම් ගේට්ටුව වහගෙනම යනවා.
    ගෙදර කවුරුවත් හිටියේ නැත්තන් ඉස්සරහා පුටුවක් උඩ කොලේ තියලා යනවා

    එහෙම උනුත් ඉන්නවා දාහට එකෙක් වගේ
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    Rajya sewaye inna un gana nam katha karala wadak na. Okun gen wadak karaganna ithin daha athe wandinna one. Unta Sir/Miss kiwwama wade tikak ikmanata karaganna puluwan.

    මමනම් වැඩේ නොකෙරුනත් ඕකුන්ට සර් මිස් කියන්න යන්නේ නෑ
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    අපේ පැත්තටත් ආව ගොඩක් ඉස්සර හෙන පඩයෙක්

    ඌත් ගේට්ටුව වහන්නෙ නෑ.. මදි කමක් කියල හිතනව ඇති.. විදුලි බල මන්ඩලෙන් මේව කියල දෙන්ඩෝන මුන්ට


    උන්ට ඉහළ පුටු වල ඉන්න උන් ඔයිට හපන් බන්. මම දවසක් විදුලි බල මණ්ඩලේ ඉන්ජිනේරුවෙකුට මූණටත් බැනලා. ලියුමකුත් යැවුවා උගේ මහ එකාට
     
    Last edited:

    Banned!

    Member
    Jun 30, 2013
    10,779
    1,070
    0
    mn nam meter okkoma eliyata dala gate eka wahala thiyenne,
    bill eka letter box ekata dala yanawa un.
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113

    නීතියක් කියලා එකක් රටේ තිබ්බේ නැත්තන් රටේ රාජ්‍ය සේවකයොන්ගෙන් භාගයක් මිනිස්සු අතිම් මැරුම් කාලා
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    bord ekk ghnna qwe na bn
    meter eke thiyna gaana liynna qwe
    ethkota u gettuwa aran enne nathuwa eeka bllala liyala yai

    ඒක වෙනම කතාවක් බන්. එහෙම කරන්න පුලුවන් ඒත් එහෙම කලා කියල ඕකුන් තවත් උඩ යන එක වෙන්නේ. උන් පඩි ගන්නයි පෙන්ෂන් ගන්නයි අපි මීටරේ කියවන්නයි.ඕක පුරුද්දකට ගියොත් තවත් මගුලක්
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    ඕව ඔක්කොම පෞද්ගලීකරණය කරන්න තියෙන්නෙ...
    එතකොට කොටට ඇඳපු කෑලි, නළුවෝ වගේ මල්ලිලා සේවයට යොදවයි...
    ගුඩ් මෝනින් පාරක් දීලා... සර්... මැඩම් පාරක් දාල ගේට්ටුවත් වහගෙන යයි නලව නලව...

    අනිවා එහෙම කරන්න ඕනේ බන්
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    Aththa. Dan LECO eke ehema wada karana un CEB walata wada hondai.

    පෞද්ගලීකරණය කලත් තරගකාරීත්වයක් නැත්තන් ඒත් වැඩක් නෑ.
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    පලවෙනි එක බන් ඔය කියන එවුන් රජයේ සේවකයෝ නෙමේ . ඔවා කොහොමත් අර්ද රාජ්‍ය board . ඔය එන එවුන් contract basis වැඩ කරන එවුන් .
    දෙක උබ gate එක වහන්නේ නැත්නම් පොඩි board එකක් දාපන් ගෙඅට්ටුව වසාගන යන්න කියලා . ලංකාවේ එවුන්ගේ ගතිය නැති කරන්ඩ amarui බන් කොහේ හිටියත්

    රාජ්‍ය කියන කෑල්ල ගෑවුනත් ඇති බන්.බෝඩ් එකක් ගැහුවත් වහන්නේ නැති එකා වහන්නේ නෑ බන්. බෝඩ් වල තියෙන දේවල් කරන ජාතියක් නෙමේ උන්
     
    Last edited:

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    ගෙදර ලයිට් බිල් වතුර බිල් ලියන්න එන ගොඩක් උන් හොදට ගේට්ටුව ඇරගෙන එනවා හැබැයි කවදාවත් ගේට්ටුවක් වහගෙන යන්නේ නෑ. මොකද්ද බන් උන්ට වෙලා තියෙන්නේ. නිකන් කාගේ හරි ඇරියස් එකකට ජීවත් වෙන උන් වගේ.ලංකාවේ රජයේ සේවකයොන්ගේ විනය අන්තිමයි. අනික උන්ගේ මහ මුඩු පෙනුමක් තියෙන්නේ උදේක දැක්කොත් දවසම මූසලයි.ඕවා රාජ්‍ය සේවයටම උරුම වෙච්ච ලක්ෂණ



    seconded this , there are not cute :no::no::no::no:
     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,490
    4,509
    113
    මෙහෙම කරන්න Off grid solar system ekak set karanna waede goda ceb ඕනෙම නෑ. ෆුල් ඉන්ඩිපෙන්ඩන්ට් .

    ඊට වඩා ලේසියි බන් ගේට්ටුව වහන එක. ඒ කියන්නේ CEB Connection එක ඕනෙම නැද්ද? මම CEB කනෙක්ෂන් එක අරගෙන නැති අලුත් ගෙදරකට සෝලර් සිස්ටම් එකක් දාන්න ඇහුවා ඒත් උන් බෑ කිව්වනේ බන්.