ගෙදර සිට කරන්න පුලුවන් business එකක් ගෑන දන්නෙ කෞ&#3

CRAZY_FUNNY

Member
Mar 1, 2012
2,532
418
0
මච‍න්‍ලා‍ මේ‍ක මම‍ DeepMate ට‍ p.m ක‍ර‍පු‍ එ‍ක‍ක්‍ .....
කා‍ට‍ත්‍ බ‍ල‍න්න‍ මෙ‍ත‍න‍ දා‍න‍වා‍...
මෙහෙමයි මචන් , ඉස්සර වෙලා මට කියපන් උඹ ගත්ත ඉඩම තියෙන්නෙ කොහෙද කියලා ..... , කලු බුලත් market කරන පලාත් 2 ක් තියෙනවා
ගම්පහ , කුරුණෑගල
මේ 2 කේ තමයි වැඩිපුරම cultivate කරන්නෙ.
මේ 2 න් එකකට උඹ අයිති නම් උඹට පුළුවන් වැඩේ පටන් ගන්න.....:yes::yes::yes::yes::yes::yes:
හරි උඹ මේ 2 න් එකකට අයිතියි කියමුකො.... :confused::confused::confused::confused::confused: :confused:
කොහොමද තොරතුරු ගන්නෙ මේ ගැන.....
උඹට පුළුවන් උඹලගෙ පැත්තෙ තියෙනවා
V.C -ගොවිජන සේවා මද්යස්තානය
:P
ඒකට නිවාඩු වෙලාවක යන්න....
ගොඩක් දේවල් දැනගන්න පුළුවන්...
books උ‍න‍ත්‍ ග‍න්න‍ පු‍ලු‍ව‍න්‍
_______________________________________
මට උඹට පොස්ට් කරන්න පුලුවන් සීමිත තොරතුරු ටිකක් , උඹට ඇතිවෙන ප්‍ර‍ස්‍න‍,මො‍න‍ත‍ර‍ම්‍ space ekak ඔ‍නෙ‍ද‍ , දා‍න‍ පො‍හො‍ර‍ , etc ව‍ගෙ‍ දෙ‍ව‍ල්‍ ම‍ට‍ කි‍ය‍ලා‍ දෙ‍න්න‍ අ‍මා‍රු‍යි‍ නෙ‍ ......
ඒ‍ක‍ නි‍සා‍ ම‍ම‍ උ‍බ‍ට‍ link ekak dennam ඒ‍ක‍ බ‍ල‍න්න‍......
ම‍ච‍න්‍ ක‍ලු‍ බු‍ල‍ත්‍ කි‍ය‍න්නෙ‍ නි‍ය‍ම‍ ජො‍බ්‍ එ‍ක‍ක්‍ - හ‍රි‍ය‍ට‍ අ‍ල්‍ල‍ ග‍ත්තො‍ත්‍ , කා‍ට‍ව‍ත්‍ ය‍ට‍ත්‍ නො‍වී‍ ක‍ර‍ගෙ‍න‍ ය‍න්න‍ පු‍ලු‍ව‍න්‍ ර‍ස්‍සා‍ව‍ක්‍
අ‍පෙ‍ පැ‍ත්‍තෙ‍ පො‍ර‍ක්‍ ඉ‍න්න‍වා‍ පො‍ර‍ ම‍ම‍ ද‍න්න‍ කා‍ලෙ‍ ඉ‍ද‍ලා‍ ක‍රෙ‍ මෙ‍ක ත‍ම‍යි‍
මි‍නි‍හ‍ට‍ දැ‍න්‍ ඩො‍ල්‍පි‍න්‍ එ‍ක‍කු‍යි‍ , cruee cab එ‍ක‍කු‍යි‍ ති‍යෙ‍න‍වා‍ , ම‍චො‍ මෙ‍වා‍ ග‍ත්තෙ‍ only cash - no loan / leas
--------------------------------------------
ඉ‍ස්‍ස‍ර‍වෙ‍ලා‍ උ‍බ‍ හො‍ද‍ට‍ මෙ‍ ගැ‍න‍ ඉ‍ගෙ‍න‍ ග‍නි‍ං‍ එ‍ත‍කො‍ට‍ ගේ‍ම‍ක්‍ නෑ‍......
සා‍මා‍න්යෙ‍න්‍ කලු‍ බු‍ල‍ත්‍ 1000 ක්‍ ග‍න්න‍වා‍ 5000-6000 ත්‍ අ‍ත‍ර‍ ඉ‍ති‍න්‍ උ‍බ‍ට‍ මා‍සෙ‍ක‍ට‍ බු‍ල‍ත්‍ 10000ක්‍ ක‍ඩා‍ග‍ත්තො‍ත්‍ රු‍ 50000 ක්‍ ග‍න්න‍ පු‍ලු‍ව‍න්‍ - ම‍චො‍ බු‍ල‍ත්‍ 10000 ක්‍ ක‍ඩ‍න‍වා‍ කි‍ය‍න්නෙ‍ ගේ‍ම‍ක්‍ම‍ නෑ‍........
-----------------------------------------
ක‍ට්‍ටි‍ය‍ මේ‍ක‍ ගැ‍න‍ වැ‍ඩි‍ය‍ ද‍න්නෙ‍ නැ‍......
----------------------------------------
මෙච්‍ච‍ර‍ බු‍ල‍ත්‍ ක‍න්න‍ද‍ කි‍ය‍ලා‍ උ‍බ‍ හි‍ත‍යි‍....
නෑ‍.. ම‍ච‍න්‍ ක‍ලු‍බු‍ල‍ත්‍ කි‍ය‍න්නෙ‍ export karana deyak :shocked::shocked::shocked::shocked::shocked::shoc ked:
garment walata thamai එක්‍ස්පො‍ර්ට්‍ කාර‍න්නෙ‍ :confused::confused::confused::confused::confused: :confused:
colours හ‍ද‍න්න‍ :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
-------------------------------------------
අ‍ම්මො‍........... ම‍ට‍ ත‍ව‍ වි‍ස්‍ත‍ර‍ කි‍ය‍න්න‍ අ‍මා‍රු‍යි‍ .... අ‍ත‍ රි‍දෙ‍න‍වා‍ type karala ......
මෙ‍න්න‍ link eka ගි‍හි‍න්‍ බ‍ල‍න්න‍
ඔ‍නෙ‍න‍ම්‍ call එ‍ක‍කු‍ත්‍ දෙ‍න්න‍ පු‍ලු‍ව‍න්‍

ක‍ලු‍ බු‍ල‍ත්‍ ගැ‍න‍-
http://www.exportagridept.gov.lk/web/index.php?option=com_content&view=article&id=126&I temid=159〈=si

ත‍ව‍ දේ‍ව‍ල්‍ ගැ‍න‍-
http://www.exportagridept.gov.lk/
.
.
ජ‍ය‍ වේ‍වා‍..............................

thxx for the infos machan
 

argan

Well-known member
  • Jul 27, 2007
    16,100
    2,076
    113
    37
    <<< Benthara Gangen Eha >>>
    Web site ekak karapan....habai aluth deyak wenna oni....ehema nathnam thiyena ekakata aluth dewal ekathu karala wadi diyunu karapu ekak wenna oni...maath hithan inne ehema deyak karanna...hithala balapn Google,FB wage sites hadichcha widiya....me film ekath balapn "Social Network"...
     
    • Like
    Reactions: CRAZY_FUNNY

    CRAZY_FUNNY

    Member
    Mar 1, 2012
    2,532
    418
    0
    Web site ekak karapan....habai aluth deyak wenna oni....ehema nathnam thiyena ekakata aluth dewal ekathu karala wadi diyunu karapu ekak wenna oni...maath hithan inne ehema deyak karanna...hithala balapn Google,FB wage sites hadichcha widiya....me film ekath balapn "Social Network"...
    THXX BRO..:D
     
    • Like
    Reactions: argan

    CRAZY_FUNNY

    Member
    Mar 1, 2012
    2,532
    418
    0
    APE WATHTHE PERCH 7KA WITHARA IDA THIYENAWA,, ANTHURIUM WAWANNA PULUWAN WEI KIYALA HITHENAWA.. MOKO HITHANNE KATTIYA E GANA.. FLOWERS WALATA HONDA ILLUMAKUTH THIYENAWALU.. ME WADE KARANA KAURU HARI INNAWANAM PODI HELP EKAK DENAWADA:D:D
     

    CRAZY_FUNNY

    Member
    Mar 1, 2012
    2,532
    418
    0
    MAL WAWAPAN....ORCHID EHEMA WAWANNA DAN AANDUWEN OKKOMA SALLI DENAWA
    GREEN HOUSE EKA HADANNA
    PERADENIYA GARDEN EKEN PALA GANNA
    PORA ETC.
    FREE UPADESUTH DENAWA

    APE AYYA KENEK PATANGATTHA MAASA KIPEKATA KALIN
    ANTHURIUM WAGAWA GANA DANNA WISTHARA MONAWADA MACHAN
     

    CRAZY_FUNNY

    Member
    Mar 1, 2012
    2,532
    418
    0
    mehema karapan machan...Ubata mona hari subject gana sahenna danumak thiye nam clz ekak da ganna puluwan.podi ewn tikak alla gaththa nam...

    net eke sure karanna puluwan online job ekak hoyagena karannath puluwan ne.ehemath naththan ubata computer gana danumak thiye nam podiyata computer shop ekak daganna puluwan ne.
    OYA SEEN DEKATAMA COMPETITION WADI MACHAN.. ANYWAY THXX:):)
     
    Last edited:

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    මහන්සි නොවී සල්ලි හොයන්න බැහැ සහෝදරයා. ඒ හින්ද අත පය 4 ශක්තිමත්ව තියෙන තරුණ කාලේ හොඳට මහන්සිවෙලා සල්ලි හබුකරන්න හිතට ගන්න. නැතිනම් වෙන්නේ වයසට ගිහින් දුක් විඳින්න. ත්‍රෙඩ් එකේ දිගට කියවුන ස්වයන් රැකියා ගැන හිතල බලන්න. ඉස්සෙල්ලේ හිතල බලන්න තමුන් කොයි වගේ පුද්ගලයෙක්ද තමුන්ට මොන වගේ ස්වයන් රැකියාවක් කරන්න හැකියාව තියෙනවද කියල. යොදන ප්‍රාග්ධනය ප්‍රමාණයට වඩා වැදගත් තමුන් පටන් ගන්න වගේ උපරිම සාර්ථකත්වය දක්වා ඕනෙම කට්ටක් කාගෙන අතාරින්නෙ නැතුව කරගෙන යන්න පුලුවනිද කියල හිතල බලන එක.
    මම එක අදහසක් දෙන්නම්. පුලුවනිනම් කරලා බලන්න. මඩ සහිත ඉඩමක් හොයල පාත්ති දාල මුකුණුවැන්න වවන්න. ඉස්සෙල්ල ලොකුවට මහා පරිමාණයෙන් කරන්න යන්න එපා. එක පාත්තියකින් පටන් ගන්න. මුකුණුවැන්න ඇතුළු අනෙකුත් පලා වර්ග අක්කරයක් දැම්මොත් මාසෙකට 100000 ආසන්න මුදලක් උපයන්න පුළුවනි. ලොකු මහන්සියකට තියෙනේ මුලික පාත්ති දාන වැඩේ විතරයි. ඊටපස්සේ වතුර මෝටරයක් ගත්තනම් දවසටම මහන්සි වෙන්න ඕන පැය කිහිපයක් විතරයි. ඉස්සෙල්ලම මහා පරිමාණයෙන් පටන් ගන්න යන්න එපා. පොඩියට පටන් ගන්න. ඉක්ක්මන් කොටයි.
    GOOD LUCK
     
    • Like
    Reactions: CRAZY_FUNNY

    CRAZY_FUNNY

    Member
    Mar 1, 2012
    2,532
    418
    0
    මහන්සි නොවී සල්ලි හොයන්න බැහැ සහෝදරයා. ඒ හින්ද අත පය 4 ශක්තිමත්ව තියෙන තරුණ කාලේ හොඳට මහන්සිවෙලා සල්ලි හබුකරන්න හිතට ගන්න. නැතිනම් වෙන්නේ වයසට ගිහින් දුක් විඳින්න. ත්‍රෙඩ් එකේ දිගට කියවුන ස්වයන් රැකියා ගැන හිතල බලන්න. ඉස්සෙල්ලේ හිතල බලන්න තමුන් කොයි වගේ පුද්ගලයෙක්ද තමුන්ට මොන වගේ ස්වයන් රැකියාවක් කරන්න හැකියාව තියෙනවද කියල. යොදන ප්‍රාග්ධනය ප්‍රමාණයට වඩා වැදගත් තමුන් පටන් ගන්න වගේ උපරිම සාර්ථකත්වය දක්වා ඕනෙම කට්ටක් කාගෙන අතාරින්නෙ නැතුව කරගෙන යන්න පුලුවනිද කියල හිතල බලන එක.
    මම එක අදහසක් දෙන්නම්. පුලුවනිනම් කරලා බලන්න. මඩ සහිත ඉඩමක් හොයල පාත්ති දාල මුකුණුවැන්න වවන්න. ඉස්සෙල්ල ලොකුවට මහා පරිමාණයෙන් කරන්න යන්න එපා. එක පාත්තියකින් පටන් ගන්න. මුකුණුවැන්න ඇතුළු අනෙකුත් පලා වර්ග අක්කරයක් දැම්මොත් මාසෙකට 100000 ආසන්න මුදලක් උපයන්න පුළුවනි. ලොකු මහන්සියකට තියෙනේ මුලික පාත්ති දාන වැඩේ විතරයි. ඊටපස්සේ වතුර මෝටරයක් ගත්තනම් දවසටම මහන්සි වෙන්න ඕන පැය කිහිපයක් විතරයි. ඉස්සෙල්ලම මහා පරිමාණයෙන් පටන් ගන්න යන්න එපා. පොඩියට පටන් ගන්න. ඉක්ක්මන් කොටයි.
    GOOD LUCK
    MACHAN MATA AKKARA GANAN IDAM NAN NE.. ATH APE WATHTHE PERCH 7 K WITHARA IDA THIYENAWA, EKE PODI ANTHURIUM WAGAWAK DANNA ASAI.. UPADES TIKAK DENNA PULUWANDA..

    KAMMALI WELA NAM BA THAMA.. BUSINESS WALADI MULADI HENA KATTA,, EKA MAN HONDATAMA DANNAWA.. THXXX:D:D
     

    polwattacom

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,989
    1,039
    113
    USA
    අන්තුරියම් වවන්න ඕන හෙවන තියෙන ඉඩමක. ඔය කියන තැන හෙවන තැනකනම් කරලා බලන්න. මමනම් මල් වැවීම ගැන මුකුත් දන්නේ නැහැ. එත් අන්තුරියම් වලට ඉල්ලුම තියෙනවා කියලනම් අහල තියෙනවා. කරලා බලන්න. මගෙන් සුභපැතුම්.