ප්රශ්න ටිකක් තියෙනවා, පුලුවන්නම් උත්තර දීපල්ලා
floor tile වලට උඹලා ෆුල් homogenous ඒවා ගන්නවද? ඒ කියන්නෙ ටයිල් එකේ උඩ ඉඳන් යටටම තියෙන්නෙ එකම පැටර්න් එක, හීරුනාට පාට වෙනස් වෙන්නෙ නෑ. නැත්තන් අනිත් ඒවා (කෝටින් එකක් තියෙන එක) සෑහෙන කාලයක් පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්ද?
CCTV වලට coaxial cable වෙනුවට CAT6 පාවිච්චි කරන එකේ ලොකු වාසියක් තියෙනවද?
ගලි පිරුනම සුද්ද කරන්නෙ රෙන්ට් එකට ඉන්න උන්ගෙන් සල්ලි අරන්ද? අපිද ගෙවන්න ඕන?
AC වල yearly maintenance වට ගෙවන්නෙ rent එකට ඉන්න උන්ද අපිද?
floor tile වලට උඹලා ෆුල් homogenous ඒවා ගන්නවද? ඒ කියන්නෙ ටයිල් එකේ උඩ ඉඳන් යටටම තියෙන්නෙ එකම පැටර්න් එක, හීරුනාට පාට වෙනස් වෙන්නෙ නෑ. නැත්තන් අනිත් ඒවා (කෝටින් එකක් තියෙන එක) සෑහෙන කාලයක් පාවිච්චි කරන්න පුලුවන්ද?
CCTV වලට coaxial cable වෙනුවට CAT6 පාවිච්චි කරන එකේ ලොකු වාසියක් තියෙනවද?
ගලි පිරුනම සුද්ද කරන්නෙ රෙන්ට් එකට ඉන්න උන්ගෙන් සල්ලි අරන්ද? අපිද ගෙවන්න ඕන?
AC වල yearly maintenance වට ගෙවන්නෙ rent එකට ඉන්න උන්ද අපිද?
