අනේ හුකේ.. හයිවේ හදද්දී කැඩුන ගෙවල් වලට ගෙවනවා කියලා ගෙව්ව නැති උන්.. මේ ලක්ෂ 10 ගෙවන්න දෙයි ද...උබලා වගේ පින් බත් කන උන්ට හරියන ආණ්ඩුවක්
ane palayan ban yanna... highway walata nan athi tharan gewwa... modanna dewal kiyanwanna epa.......



අනේ හුකේ.. හයිවේ හදද්දී කැඩුන ගෙවල් වලට ගෙවනවා කියලා ගෙව්ව නැති උන්.. මේ ලක්ෂ 10 ගෙවන්න දෙයි ද...උබලා වගේ පින් බත් කන උන්ට හරියන ආණ්ඩුවක්



උඹ වොයිස් කට් එක සම්පූර්ණයෙන්ම අහලා බලපන්... ඊ නිව්ස් FB පිටුවට ගිහිල්ලා..



ඇ ගොනාබයි උන්නැහෙ ප්රමිතියක් නැතුව හදපු එවට අහවල් එකකටද සල්ලි ගෙවන්නෙ...???




මොකද බන් ගෙව්වේ නැත්තේ , සමහර උන්ට වටිනාකමට වැඩියෙනුත් ගෙවලා තියෙනවා , එහෙම ග්වපු නැති කවුරුහරි ඉන්නවානම් ඉදිරිපත් කරපන් බලන්න
u anduwe gottek![]()
rata hadanna one ee aya hitiyatath wada hoda thanakata gena eka etha kotai diyunu wuna kiyanna puluwan

මම උඹට මගේ අත්දැකීම කියන්නම්.. අපේ මහ ගෙවල් හයිවේ එකට ගියා.. ගෙවල් කැඩුනේ නැහැ.. මිදුලෙන් ගොඩක් ගියා.. වන්දි ඉල්ලද්දි දෙන ෆෝම් එකේ අපි බලාපොරොත්තු වෙන ගාන අහනවා.. අපි එහෙම පුරවලා දුන්නා.. එහේ පර්චස් එකක තක්සේරු වටිනකම තක්සේරු කරපු කෙනා කිව්වේ ලක්ෂ 8ක් කියලා.. අපි ලක්ෂ 8ක් දැම්මා පර්චස් එකට.. ඒත් උඹ දන්නවද අපිට ගෙව්වේ කීයද කියලා.. පර්චස් එකට ලක්ෂ 2.40 යි.. මදි නම් නඩු දාන්න පුළුවන් කිව්වා.. අපිට ඒ ඉඩම වෙනම වික්කා නම් පර්චස් 1 ලක්ෂ 10 ගානේ ගන්න උන් හිටියා.. ඔන්න ඕකයි තත්වේ.. උඹ හිතන ලස්සන ලෝකය නෙමෙයි තියෙන්නේ.. ටිකක් ඇස් ඇරලා බලපන්..
මොකද බන් ගෙව්වේ නැත්තේ , සමහර උන්ට වටිනාකමට වැඩියෙනුත් ගෙවලා තියෙනවා , එහෙම ග්වපු නැති කවුරුහරි ඉන්නවානම් ඉදිරිපත් කරපන් බලන්න
ඉඩමේ ගස් වලටත් සල්ලි දෙන නිසාද බං අරූට තක්සේරු වටිනාකමට අම්බානෙකය අඩුවෙන් දීලා තියෙන්නේ?poddak hitapan..... perch 1k laksa 8kata yanne umbala koi hariyeda inne...?
anika machan samanya market eke idama yana widiyata neme estimate ekedi value karanne samahara wita ekayi umbala adu ganak hamba wela aththe.....
samanyen idame watinaka witharak neme idame thiyena gas walata pawa salli denawa.......


ඔව් ඕකා අමු පොන්නයෙක්
ඇන්ටනා බටයක් විතර ඇගක් තියාගෙන කෑගහනවා
ආණ්ඩුවට රිදෙන ත්රෙඩ් එකක් වැටුන ගමන් ජීටී ට පී එම ගගහා කියනවා එළකිරි සයිටි එක රිපෝට් කරනවා මම
මම ආණ්ඩුවත් එක්ක ලොකු කනෙක්ෂන් එකක් තියන කෙනෙක් අරකං මේකයි කියලා
අනේ පොන්න කසුනෝ
කටයි පුකයි වහගෙන ඉදහං


ඉඩමේ ගස් වලටත් සල්ලි දෙන නිසාද බං අරූට තක්සේරු වටිනාකමට අම්බානෙකය අඩුවෙන් දීලා තියෙන්නේ?
![]()



ඉඩමේ ගස් වලටත් සල්ලි දෙන නිසාද බං අරූට තක්සේරු වටිනාකමට අම්බානෙකය අඩුවෙන් දීලා තියෙන්නේ?
![]()
ane manda... ekko uu boru kiyanne... naththan uuge idame monawa hari case ekak......
වනාත මුල්ලෙ හොඳ ගෙවල් තියෙනව වෙන්න පුළුවන්.. ඒ අස්සෙ මුඩුක්කුත් සෑහෙන්න තියෙනව වෙන්න පුළුවන්.. ඒව හදනව වෙන්නත් පුළුවන්.. ඒත් ඒවට විරුද්ධ වෙන මහජනයාව පැහැරගෙන යන්න, ඒ විරෝධය මරණ භය ඇති කරල මර්ධනය කරන්න පාලකයන්ට තියෙන අයිතිය මොකක්ද ? වැලිවේරියෙදි සිද්ධ වුනෙත් ඕකම තමා.. වතුර ඉල්ලල පාරට බැහැපු මිනිස්සුන්ට ජීව උණ්ඩ වලිං වෙඩි තිබ්බ.. ඊයෙ හෝ පෙරේද ලඞ්කාදීප පත්තරේ දැක්ක අගතියට පත් පාර්ශවය ව්එනුවෙන් නීතීඥ සහයක්වත් නැති තැන නඩුව කල් ගියා කියල.. කොහොමද මර්ධනය කරන මර්ධනය කිරිල්ල.. ශ්රී ලාඞ්කිකයිනි තව තවත් ජිනීවා දිහා බලාගෙන බුරපල්ල.. හඳට බුරන බල්ලො වගේ.. එක අතකින් උන් මානවහිමිකම් කඩ කිරීමේ ඡෝදනා ගේන එක සාදාරණයි.. වැලිවේරියෙදි තමන්ගෙම ජාතියෙ උද්ගෝෂකයන්ට ජීව උණ්ඩ වලිං වෙඩි තියපු තුන් දෙනෙක් මරාදාපු පාලකය උතුරෙ වෙනත් ජාතියක මිනිස්සු කොහොම මරන්න ඇද්ද.. රටට කෙල නොවී පාලකයන්ට ජාත්යන්තරයෙන් කොහොම හරි දඬුවම් ලැබෙන්න ඕනෙ.. ලඞ්කාවෙ නීතිය ක්රියාත්මක වෙන්නෙ දුබලයන්ට විතරයි..
ඔව් ඕකා අමු පොන්නයෙක්
ඇන්ටනා බටයක් විතර ඇගක් තියාගෙන කෑගහනවා
ආණ්ඩුවට රිදෙන ත්රෙඩ් එකක් වැටුන ගමන් ජීටී ට පී එම ගගහා කියනවා එළකිරි සයිටි එක රිපෝට් කරනවා මම
මම ආණ්ඩුවත් එක්ක ලොකු කනෙක්ෂන් එකක් තියන කෙනෙක් අරකං මේකයි කියලා
අනේ පොන්න කසුනෝ
කටයි පුකයි වහගෙන ඉදහං

ඔව් ඕකා අමු පොන්නයෙක්
ඇන්ටනා බටයක් විතර ඇගක් තියාගෙන කෑගහනවා
ආණ්ඩුවට රිදෙන ත්රෙඩ් එකක් වැටුන ගමන් ජීටී ට පී එම ගගහා කියනවා එළකිරි සයිටි එක රිපෝට් කරනවා මම
මම ආණ්ඩුවත් එක්ක ලොකු කනෙක්ෂන් එකක් තියන කෙනෙක් අරකං මේකයි කියලා
අනේ පොන්න කසුනෝ
කටයි පුකයි වහගෙන ඉදහං

poddak hitapan..... perch 1k laksa 8kata yanne umbala koi hariyeda inne...?
anika machan samanya market eke idama yana widiyata neme estimate ekedi value karanne samahara wita ekayi umbala adu ganak hamba wela aththe.....
samanyen idame watinaka witharak neme idame thiyena gas walata pawa salli denawa.......