උගේ විතරක් නෙමෙයි බං
ඕක කොතනත් පොදු ප්රශ්ණයක්
ane manda man nan danna widiyata highway eke hondata gewanawa..........
උගේ විතරක් නෙමෙයි බං
ඕක කොතනත් පොදු ප්රශ්ණයක්
මට මගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්ෂා වෙන්න ඕන නිසා සමහර තොරතුරු දෙන්න බැහැ.. ඒත් මගේ ගාව හැම ලිපියක්ම තියෙනවා ඒ සම්බන්ධව.. අපේ ගස් වලට තාප්පෙට ගෙව්වා.. පොල් ගහට 10000යි, තැඹිලි ගහට 5000, අඹ ගහට 5000 ගෙව්වා.. ගේට්ටු කනු 2ටයි, තාප්පෙටයි ගෙව්වේ 35000යි.. ඒක අලුතෙන් හදන්න ලක්ෂ එකහමාරකට වඩා ගියා.. උඹට බොරු කියලා මට ගන්න දෙයක් නැහැ.. මම මට උන නිසා කියන්නේ.. අපේ පැත්තෙ මනුස්සයෙක් නඩු කිව්වා.. පස්සේ ඌත් ඒක අත ඇරලා දැම්මා.. අපේ පැත්තේ ඉඩම් වල මාකට් එක කාටත් වඩා හොඳට අපි දන්නවා.. අපිට වගේම මුලු පාරෙම උන්ට පට්ට අසාධාරනයක් උනේ..

මට මගේ පෞද්ගලිකත්වය ආරක්ෂා වෙන්න ඕන නිසා සමහර තොරතුරු දෙන්න බැහැ.. ඒත් මගේ ගාව හැම ලිපියක්ම තියෙනවා ඒ සම්බන්ධව.. අපේ ගස් වලට තාප්පෙට ගෙව්වා.. පොල් ගහට 10000යි, තැඹිලි ගහට 5000, අඹ ගහට 5000 ගෙව්වා.. ගේට්ටු කනු 2ටයි, තාප්පෙටයි ගෙව්වේ 35000යි.. ඒක අලුතෙන් හදන්න ලක්ෂ එකහමාරකට වඩා ගියා.. උඹට බොරු කියලා මට ගන්න දෙයක් නැහැ.. මම මට උන නිසා කියන්නේ.. අපේ පැත්තෙ මනුස්සයෙක් නඩු කිව්වා.. පස්සේ ඌත් ඒක අත ඇරලා දැම්මා.. අපේ පැත්තේ ඉඩම් වල මාකට් එක කාටත් වඩා හොඳට අපි දන්නවා.. අපිට වගේම මුලු පාරෙම උන්ට පට්ට අසාධාරනයක් උනේ..

ඔව් ඕකා අමු පොන්නයෙක්
ඇන්ටනා බටයක් විතර ඇගක් තියාගෙන කෑගහනවා
ආණ්ඩුවට රිදෙන ත්රෙඩ් එකක් වැටුන ගමන් ජීටී ට පී එම ගගහා කියනවා එළකිරි සයිටි එක රිපෝට් කරනවා මම
මම ආණ්ඩුවත් එක්ක ලොකු කනෙක්ෂන් එකක් තියන කෙනෙක් අරකං මේකයි කියලා
අනේ පොන්න කසුනෝ
කටයි පුකයි වහගෙන ඉදහං
ඔව් ඕකා අමු පොන්නයෙක්
ඇන්ටනා බටයක් විතර ඇගක් තියාගෙන කෑගහනවා
ආණ්ඩුවට රිදෙන ත්රෙඩ් එකක් වැටුන ගමන් ජීටී ට පී එම ගගහා කියනවා එළකිරි සයිටි එක රිපෝට් කරනවා මම
මම ආණ්ඩුවත් එක්ක ලොකු කනෙක්ෂන් එකක් තියන කෙනෙක් අරකං මේකයි කියලා
අනේ පොන්න කසුනෝ
කටයි පුකයි වහගෙන ඉදහං
poddak hitapan..... perch 1k laksa 8kata yanne umbala koi hariyeda inne...?
anika machan samanya market eke idama yana widiyata neme estimate ekedi value karanne samahara wita ekayi umbala adu ganak hamba wela aththe.....
samanyen idame watinaka witharak neme idame thiyena gas walata pawa salli denawa.......
Nedakin balan giyahama erozan hondai ne.![]()
මල්ලි කලින් සැරේ වැඩිය පැන්නුවේ නෑ අපි ක්රිකට් හරි ගැහැව්වනේ කියලා , එහෙනම් ඒකත් ඉවරයි. දැන් බලන් ඉදපන්



ඇයි බං ඇත්ත කිව්වාම ඔච්චර රිදෙන්නේ?මල්ලි කලින් සැරේ වැඩිය පැන්නුවේ නෑ අපි ක්රිකට් හරි ගැහැව්වනේ කියලා , එහෙනම් ඒකත් ඉවරයි. දැන් බලන් ඉදපන්
ජී.ටීට පී එම් කලේ ඊ-නිවුස් ලින්ක් එක අයින් කරන්න විතරයි


ane manda man nan danna widiyata highway eke hondata gewanawa..........

මල්ලි කලින් සැරේ වැඩිය පැන්නුවේ නෑ අපි ක්රිකට් හරි ගැහැව්වනේ කියලා , එහෙනම් ඒකත් ඉවරයි. දැන් බලන් ඉදපන්
ජී.ටීට පී එම් කලේ ඊ-නිවුස් ලින්ක් එක අයින් කරන්න විතරයි

ඇත්තට?![]()


නෑ බං ඒ කේසේ එකේදිනම් ජීටී අයියා මුගේ කීමට නෙමෙයි ඒ ත්රෙඩ් එක අයින් කරේEnews kiyala dammahama uge puka kahanawa athi..
yako meka puduma keliyakne..source dannawath nidahasak naha meke me mahindage katu kana ballo nisa..adminuth moota ona widihata natanawa..![]()
නෑ බං ඒ කේසේ එකේදිනම් ජීටී අයියා මුගේ කීමට නෙමෙයි ඒ ත්රෙඩ් එක අයින් කරේ
මමයි කිව්වේ අයින් කරන්න කියලා




Aaaa ekath ube job eke kotasakda?mahindagen keeyak masekata hambawenawada bota ekata?![]()








මල්ලි කලින් සැරේ වැඩිය පැන්නුවේ නෑ අපි ක්රිකට් හරි ගැහැව්වනේ කියලා , එහෙනම් ඒකත් ඉවරයි. දැන් බලන් ඉදපන්
ජී.ටීට පී එම් කලේ ඊ-නිවුස් ලින්ක් එක අයින් කරන්න විතරයි