මගේ නෑදෑ වෙන අයියා කෙනෙක්ට ඉක්මනින්ම වකුගඩුවක් බද්ද කිරීමට වෙලා තියෙනවා ...ලක්ෂ 80ක් විතර යනවා වැඩේට ..මොකද ඉක්මනින්ම නිසා private හොස්පිටල් එකක් තමයි කරන්න වෙලා තියෙන්නේ ..වකුගඩුවක් උනත් අයියට match වෙන donor (නොමිලේ ) කෙනෙක් හම්බ උනේ නැහැ ..ඉතින් පවුලේ අයට එක පාරටම ලක්ෂ 80 හොයාගන්න අපහසුයි ...අපි හිතවත් කට්ටිය සල්ලි දාලත් ලක්ෂ 10 වගේ එකතු කර ගන්න පුළුවන් උනේ ...අයියා කැමති නැහැ facebook දාන්නත් ..charity organization වලින්වත් බැරි වේවිද අපිට ආධාරයක් අර ගන්න ..එහෙම organization දන්නවා නම් කියපන්කො ..මේ සල්ලි ටික හොයාගන්න හෝ විදියක් කියපන්කො