ජීවත්වෙන්නේ රස්සාවක් කරන්නද? කියවන්න

Hapuwa

Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    ඔය ගොඩක් ධනාත්මක චින්තනේද මොකක්ද හුට්ටක් කරන උන් නම් කියන්නේ ඔකේ අනිත් පැත්ත


    hehe un karanne kuliyata brainwash karana ekane..
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,174
    3,184
    113
    -----Aka apita Suddha visin balen patavapu method eke varaddha. para suddhage Job kiyana sankalpaya atha harala , a venuvata industry owner, owner, Proprietor yana posts adesa karanna. Avita obatath Life eka kiyanne mokakkdha kiyala vatahevi.

    aththa macho den balapan USA UK wage un hathu pipenawa wage successful business owners / proprietor wenawa( entrepreneurs, inventors, celebrities, etc etc..) eth lankaawe un 99% wahallu wage UK US unge company wala weda karanawa..