koheda ban awalangu wennemekai seen eka oya anik ewun(Maravin,duminda,karuna.....etc and list foes on and on
) karapuwa ona usawiyaka oppu karannat evidence thiyenawa ne,but mona usawiye wat ewwa wibahaga karanne na ne.Only me case eka witharane mechchara uda dagena natala anthimata hire demme.Piligannawa Fonseka karapu wade waradi kiyala,also I'm not a Fonseka supporter.(was a MR supporter a year ago-but after all the crazy bat shit happening with MR and his thugs in cabinet no more,MR is gone blind with power
no one left to oppose him
)But me karapu wade waradi ban.Dan bariwelawat me thinduwa denna kalin Fonseka konda naman anduwata join una nam ada hireth na naduth na mukut na uuth hena fun eke innawane.ehema kale nathi hinda ne dan mehe karala thiyenne.ubata meka therennet nattam tikak kalekata deshapalana seen eken ain wela mole wardanaya karaganin.mokada me rata ta mechchara kela wela thiyenne hama ekama thamanta hondai kiyala hithagatta pata kannadi dagena tamai politics diha balanne and chande denne.mona prajathnthrawade da
![]()
ඔයත් මන් වගෙම පොරක් ඉන් someways. mama mahindage die hard fan kenek tama abt a year ago. but dumindala anarkalila arun mewun dagena mahinda okkoma gu kala. එදා ඉදන් මාත් මහින්ද සපොටර් කෙනෙක් නෙමෙ. එත් මෙ වෙලවෙ මහින්දට වඩා රට පාලනව කරන්න හොද පොරක් නැ. මහින්ද වටෙට තිරිසන් සෙට් එකක් හිටයට මහින්ද රට කනවනමයි කියන්න බැ. හොද දෙවලුත් කරලා තියනව. ඇත්ත. දුමින්දලට mervin lata විරුද්දව උසාවියකට ගිහින් හරි තින්දුවක් ගන්න අමරුයි. එක එක අතකින් විපක්ශෙ පොන්නකම. ආන්ඩුවට ඔන දෙයක් කරන්න දිල පොන්න රැල බලන් ඉන්නව. but මන් කියන්නෙ ඔය එකක්වත් නිසා පොන්සෙකව නිර්දොශියෙක් කරන්න බැ. අද අපෙ රටට විරුද්දව ජාත්තයන්තරයෙ සමහර පොරවල් මෙච්චර විරුද්ද ව්එන්නත් ෆොන්සෙකාගෙ කතා ගොඩක් හෙතු උනා. යුද්ද කරල ජයගන්න උදව් උනා වගෙම ද්රොහි කතා කියල අපෙ රටෙ නම කැත කරන්නත් ෆොන්සෙකගෙ කත උදව් උනා. පොඩ්ඩක් හිතහන්කො යුද්දෙ කරපු හමුදාපතිම කියද්දි අපෙ හමුදාව යුද අපරාදා කලා කියන එක කොච්චර බලු කතාවක්ද.

mekai seen eka oya anik ewun(Maravin,duminda,karuna.....etc and list foes on and on
) karapuwa ona usawiyaka oppu karannat evidence thiyenawa ne,but mona usawiye wat ewwa wibahaga karanne na ne.Only me case eka witharane mechchara uda dagena natala anthimata hire demme.Piligannawa Fonseka karapu wade waradi kiyala,also I'm not a Fonseka supporter.(was a MR supporter a year ago-but after all the crazy bat shit happening with MR and his thugs in cabinet no more,MR is gone blind with power



