ජ​.වි.පේ විසින් මරා දැමූවන් සමරමු! නැවතත්

maxboysl

Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මෝඩ පොන්සියෙක් ගේ අනාත දේසපලු ටෝක්ස්..........
    මූ කවුද කියල උඹල නොදැන ද බං ඔය රිප්ලයි කරන්නේ...??????

    අමතක උනා සහෝ
    ආයිත් නැහැ
     

    smsgune

    Active member
  • Sep 4, 2014
    300
    30
    28
    JVP aken kalata vada me ratata anith un degollama vinshakari deval kara.atheethaya gana katha karanavata vada hithanna one aththatama me rata hadanna uvamanavak thiyenne katada ama.kiyala.UNP ake SLFP akai dekema un dan inne salli hamba karannai unge buisness karannai thama.paksha badagena politic karanna epa.me kiyana kunuharapa valinma therenava munge politic vala tharma/
     
    • Like
    Reactions: maxboysl

    deanXX

    Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,584
    16,436
    113
    Yako meka kiyala thiyenne anduwe inna parana jvp karayekne..ubala mokatada UNP ekata baninne..okkoma kunu bere wawatada?
     
    ජනතා විමුක්ති පෙරමුණ විසින් 88/89 භීෂන කාලයේදී සාහසික ලෙස ඝාතනය කරනු ලැබූ දස දහස් සන්ක්‍යාත අහින්සක ජනතාවගේ ජායාරූප ඇතුලත් ප්‍රදර්ශනය නැවතත් රට පුරාම පැවැත්වීමට නියමිතය​.

    ම්ලේච්ච දරුණු සන්විධානයක්ව තිබූ ජවීපේ එදා අහින්සක විදුහල්පතිවරුන්, තරුණ තරුණියන් සහ භික්‍ෂ්හූන් වහන්සේලාද අමු අමුවේ මරා දමනු ලැබුවේය​. එවැනි බිහිසුනු අතීතයක් ඇති මොවුන්, ඌව ජන්දය ඉල්ලා කෑමොර දීම මුලු රටම හිනස්සන "විගඩමක්" යැයි අද පස්වරුවේ පැවැත්වුනු මාධ්‍ය හමුවකදී වීරවන්ශ මහතා අවධාරණය කර සිටියේය​.

    එදා මෙම ප්‍රදර්ශනය චන්දන කත්‍රිආරච්චි මහතා විසින් ගම් මට්ටමින් පවත්වමින්, ජවීපේ වෙත ජන්දය දීමේ ආනිසන්ස ජනතාව වෙත වටහාදුන් පරිදිම මෙවරත් මෙම ප්‍රයත්නය ජනතාවගේ 'මොළ ගෙඩි' පහදනු ඇතැයි සන්විධායකවරු පවසති.

    මූලශ්‍රය​: ලන්කා සී නිවුස්


    වීරවංශ? වීරවංශ ඒ කාලේ මිනී මරන සංවිධානයේ රියැදුරෙක් නේ
     
    රනිලුත් අරූ වගේ බන් මොන ඉලව්ව කරත් ගොඩ ඒමක් නම් නෑ. සදාකාලික ලිඳ තමයි. රට පවා දුන් පොනිල්ට නම් මම මගේ මනාපේ දෙන්නේ නෑ

    කොහොමද රනිල් රට පාවලා දුන්නේ? ගොන් වැඩ වලින් මේ දවස් වල මහින්ද නම් රට පාවලා දෙනවා
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo

    කොහොමද රනිල් රට පාවලා දුන්නේ? ගොන් වැඩ වලින් මේ දවස් වල මහින්ද නම් රට පාවලා දෙනවා

    රනිල්ගේ සාඅ ගිවිසුමෙන් ලන්කාවට ලොකු හානියක් උනා. මිලේනියම් සිටි වගේ සිදුවීම් නිසා බොහොම පාඩු වුනා. රනිල්ට හොදටම තිබුනා අවස්ථව කොන්ද කෙලින් තියගෙන අර්ථවත් සම ගිවිසුමකින් ජනවාර්ගික අර්බුදය යුද්දය නැති කරන්න.

    එත් රනිල් මොකද කලේ වැඩිපුර ඔලුව නැමුවා නොර්වේ, කැනඩා එංගලන්ත සහ ඇමෙරිකා කීමට. එතනින් උනේ කොටි ශක්තිමත් වෙච්ච එක. (ඇමරිකාවට ඕනි උතුරු නැගෙනහිර තුල තව ඊශ්‍රායිලය වගේ රටක් හදන්න, ඉන්දු චීන බලපෑමක් අවොත් උතුරු නැගෙනහිර ඉදන් එක බොහොම පහසුන්වෙන් පාලනය කරන්න පුළුවන්.)

    රනිල් එදා සාම ගිවිසුම කොන්ද පනතියන විදියට ක්‍රියාත්මක කළා නම්
    අද රනිල් ජනාදිපති
    මහින්දලා හොයන්නත් නැහැ
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    sfට වැඩ කලේ පොදු අපේක්ෂකයෙක් විදියට
    jvp විතරක් නෙම්යිනේ වැඩ කලේ

    එට පස්සෙත් පොදු පෙරමුණකට සාකච්චා කෙරුණා
    එත් ප්‍රතිපත්තිමය නොගැලපීම් නිසා ඒකැ හරිගියේ නැහැ
    අතනින් සන්දානය එවර වුනා

    වාසි පැත්තට හෝයියා නම් මහින්දට සෙට් වෙනවනේ
    sf පස්සේ යන්න ඕනිද:D:D

    කට්ටියටම ආණ්ඩුවට එකතු උනා නම්
    පට්ට වාසි:D

    ෆොන්සේක වෙනම පක්ෂයක් හදාගත්තට පස්සෙ ජවිපෙ එතන ඉන්නෙ ජිල් ගහන්නද?:rofl:

    එකක් මතක තියාගනින්. ජවිපෙ වාසි පැත්තට හෝයියා නම් ජවිපෙ තාම ආන්ඩුව ඇතුලෙ.:P




    නිකන් බයිලා ගහන්න එපා බන්..සරත් ෆොන්සේකාට ජෙප්පෝ සපෝර්ට් කරේ මහින්දත් එක්ක තියෙන තරහට..නැතුව ඇත්තටම රට ගැන හිතලා නෙමේ..:D

    ඔව් ජෙප්පෝ කියපුව මහින්ද ඇහුවනම් බලාගන්න තිබ්බා දැන් ජෙප්පෝ මහින්දගේ පස්සෙන් වැටිලා ඉන්න හැටි බල්ලෝ වගේ.:rofl:ජෙප්පොන්ගේ තියෙන්නේ මාන්නය..උන් කියන කියන දේ කරොත් උන් පුක දෙනවා නැත්නම් හැලෙනවා.:P

    UNP එකේ උන් UNP එකට බැරිනම් ජෙප්පොන්ට චන්දෙ දෙන කියලා මිනිස්සුන්ට කියන කොට ජෙප්පෝ කියන්නේ UNP උන්ට චන්දෙ දෙන්න එපා උන් හොරු කියලා.:rofl:.ඒකෙන්ම හිතා ගන්න පුළුවන් ජෙප්පොන්ගේ කලගුණ සැලකීම..:rofl:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    රනිල්ගේ සාඅ ගිවිසුමෙන් ලන්කාවට ලොකු හානියක් උනා. මිලේනියම් සිටි වගේ සිදුවීම් නිසා බොහොම පාඩු වුනා. රනිල්ට හොදටම තිබුනා අවස්ථව කොන්ද කෙලින් තියගෙන අර්ථවත් සම ගිවිසුමකින් ජනවාර්ගික අර්බුදය යුද්දය නැති කරන්න.

    එත් රනිල් මොකද කලේ වැඩිපුර ඔලුව නැමුවා නොර්වේ, කැනඩා එංගලන්ත සහ ඇමෙරිකා කීමට. එතනින් උනේ කොටි ශක්තිමත් වෙච්ච එක. (ඇමරිකාවට ඕනි උතුරු නැගෙනහිර තුල තව ඊශ්‍රායිලය වගේ රටක් හදන්න, ඉන්දු චීන බලපෑමක් අවොත් උතුරු නැගෙනහිර ඉදන් එක බොහොම පහසුන්වෙන් පාලනය කරන්න පුළුවන්.)

    රනිල් එදා සාම ගිවිසුම කොන්ද පනතියන විදියට ක්‍රියාත්මක කළා නම්
    අද රනිල් ජනාදිපති
    මහින්දලා හොයන්නත් නැහැ

    ඒ කථාව හරි.:yes:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    නිකන් බයිලා ගහන්න එපා බන්..සරත් ෆොන්සේකාට ජෙප්පෝ සපෝර්ට් කරේ මහින්දත් එක්ක තියෙන තරහට..නැතුව ඇත්තටම රට ගැන හිතලා නෙමේ..:D

    මහින්ද එක්ක තියන තියන තරහ තියෙන්නේ රට gn හිතලා තමයි. උබ කොහොමද රට ගන හිතලා නෙමයි කියන්නේ. කිසි පදනමක් නැති කතාවක් නේ බන්. පුද්ගලික් තරහවල් තියන් ඉන්නවනම් දේශපාලනේ කරන්න බැහැ. එහෙම, යුද්දෙට සහය දුන්නේ ප්‍රබාකරන් එක්ක තිබ්බ තරහටද? පරිවාස ආණ්ඩුවෙන් අයින් උනේ චන්ද්‍රිකා එක්ක පුද්ගලික තරහටද ?


    ඔව් ජෙප්පෝ කියපුව මහින්ද ඇහුවනම් බලාගන්න තිබ්බා දැන් ජෙප්පෝ මහින්දගේ පස්සෙන් වැටිලා ඉන්න හැටි බල්ලෝ වගේ.:rofl:ජෙප්පොන්ගේ තියෙන්නේ මාන්නය..උන් කියන කියන දේ කරොත් උන් පුක දෙනවා නැත්නම් හැලෙනවා.:P

    jvp එකට මහින්දගේ ආණ්ඩුවේ ඉන්න තිබ්බ රජවරු වගේ. වරප්‍රසාද අරන්. ආණ්ඩුව යන ගමන් මාර්ගය හරි නැති නිසා තමයි jvp එක අයින් උනේ. එහෙම අයින් වෙලත් යුද්දෙට සහයෝගය දුන්න. ජෙප්පන්ගේ මාන්නය ආඩම්බරකම් ඔය වගේ බොලද පදනමක් නැති ගොන් කත කියන්න් එපා

    UNP එකේ උන් UNP එකට බැරිනම් ජෙප්පොන්ට චන්දෙ දෙන කියලා මිනිස්සුන්ට කියන කොට ජෙප්පෝ කියන්නේ UNP උන්ට චන්දෙ දෙන්න එපා උන් හොරු කියලා.:rofl:.ඒකෙන්ම හිතා ගන්න පුළුවන් ජෙප්පොන්ගේ කලගුණ සැලකීම..:rofl:

    ඔව් unp ආවත් යන්නේ මහින්දග් කමයම තමයි. මහින්දට වඩා රනිල් පොඩ්ඩක් හොද වෙන්න් පුළුවන්. එත් මේ ක්‍රමයේ වෙනසකට unp දාලා වැඩක් නැහැ. අනික එය කිවුව කියලා අපිත් කියන්න ඕනි .කියලා දෙයක් නැහැ jvp ප්‍රතිපත්තිවල.පදනමක් ඇති කතාවක් කියන්න කෝ. ජෙප්ප්නගේ මානය , පළිගැනීමේ ආශාව, ආඩම්බර කම් වගේ නැතුව. මෙගා නාට්ටි වක වල කතානේ උබ කියන්නේ

     
    Last edited:

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    නිකන් බයිලා ගහන්න එපා බන්..සරත් ෆොන්සේකාට ජෙප්පෝ සපෝර්ට් කරේ මහින්දත් එක්ක තියෙන තරහට..නැතුව ඇත්තටම රට ගැන හිතලා නෙමේ..:D

    ඔව් ජෙප්පෝ කියපුව මහින්ද ඇහුවනම් බලාගන්න තිබ්බා දැන් ජෙප්පෝ මහින්දගේ පස්සෙන් වැටිලා ඉන්න හැටි බල්ලෝ වගේ.:rofl:ජෙප්පොන්ගේ තියෙන්නේ මාන්නය..උන් කියන කියන දේ කරොත් උන් පුක දෙනවා නැත්නම් හැලෙනවා.:P

    UNP එකේ උන් UNP එකට බැරිනම් ජෙප්පොන්ට චන්දෙ දෙන කියලා මිනිස්සුන්ට කියන කොට ජෙප්පෝ කියන්නේ UNP උන්ට චන්දෙ දෙන්න එපා උන් හොරු කියලා.:rofl:.ඒකෙන්ම හිතා ගන්න පුළුවන් ජෙප්පොන්ගේ කලගුණ සැලකීම..:rofl:

    මගුල තමයි දේශපාලනේදී යාලුකම් තරහකම් නැහැ. එතනදි ෆොන්සේකා විධායක ජනාධිපති ක්‍රමය අහෝසි කරනව කිව්ව නිසා ස්පෝට් කලේ, වෙන එකකට නෙමෙයි.


    තමන්ගෙ මතය ක්‍රියාත්මක වෙන්නෙ නැත්නම් අයින් වෙන එක හරි. මමත් ඒක පිලිගන්නව.:yes:

    ජෙප්පො ලඟ ලව් ටෝක් නැහැ. ජෙප්පො ගැන කතාකරන්න කියල යූඇන්පියට කිව්වද? :rofl:unp පොඩ්ඩක් ගුන කියල වැරදිවහගන්න හදන්නෙ. ජෙප්පො ඕවට අහුවෙන්නෙ නැහැ.;)

    ඔය කලගුන සැලකීම නිසා තමයි රජා තාම පුටුවෙ ඉන්නෙ.:P
     

    maiya123

    Member
    Mar 8, 2013
    1,175
    65
    0
    maharagama
    හරියට හරි බන්… මුන් රෙදි ඇඳගෙනද දන්නේ නැහ ටෝක දෙන්නේ..

    ඔව් ඔකුන් ඒ කාලේ තරුණ කොල්ලෝ කෙල්ලොන්ගේ ජිවිත විනාශ කලේ නෑ වගේ කතාව අද, හරිම සිල්වන්තයි .. රෙප් කැපුවා කියලා මට පාන්ද දන්නෑ..පව් බන් ජේවිපි ගෙම්බෝ
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: මොකො මේ හිටි ගමන් unp කාර්යො ටික jvp එකට ගහන්නෙ, මේකෙ මොකක් හරි යටි කුට්ටු වැඩක්, np චන්ද දෙකට කැඩෙයි කියලද ලොල් තමා.:rofl::rofl::rofl:
     

    Sadun Buwa

    Well-known member
  • Oct 7, 2012
    18,422
    2,039
    113
    UNP BANK ROBBERY 2015
    ඔව් ඔකුන් ඒ කාලේ තරුණ කොල්ලෝ කෙල්ලොන්ගේ ජිවිත විනාශ කලේ නෑ වගේ කතාව අද, හරිම සිල්වන්තයි .. රෙප් කැපුවා කියලා මට පාන්ද දන්නෑ..පව් බන් ජේවිපි ගෙම්බෝ



    ඇයි අර විජේව මැරුවෙත් ඔය ජෙප්පෝ නේ..මටනම් ඕකුන්ව පේන්න බැරි ඒකමයි..පර බල්ලෝ..



    images


    vijaya1.jpg
     

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    [FONT=&quot]සමහර දේවල් කලේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]අහු වෙන්න ආණ්ඩුව, නැත්නම් පුද්ගලික පළි ගැනීමකට පිටස්තර[/FONT] [FONT=&quot]පුද්ගලයෙක්..ප්‍රේමකීර්ති මැරුවේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]කියලා තමයි ගොඩක් අය හිතුවේ නමුත්[/FONT] [FONT=&quot]ඔහුගේ බිරිඳ කියනවා [/FONT]jvp [FONT=&quot]එක එය නොකරපු බව.. ආණ්ඩුවට ඕන වුනේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]එක පොදු[/FONT] [FONT=&quot]ජනතාවගෙන් දුරස් කරන්න.විප්ලවයක් කරන්න බෑ පොදු ජනතාව නැතුව.මර්දනය කරන්නත්[/FONT] [FONT=&quot]තව ලේසි වෙනවා.අනුරාධපුරයෙදි හමුදා භටයෙකුගෙ නිවසට [/FONT]jvp [FONT=&quot]එකෙන් පැනලා මරණ[/FONT] [FONT=&quot]තර්ජනය කරලා හමුදාවෙන් ඉවත් කර ගන්න කියලා තර්ජනය කළා.ඒ වගේ තවත් නිවසකට[/FONT] [FONT=&quot]පැනපු වෙලාවක ගමේ අය ඒ පිරිස අල්ල ගත්තා.ඒ පිරිසෙ හිටියෙ අය [/FONT]jvp [FONT=&quot]නෙමෙයි[/FONT] [FONT=&quot]හමුදා බුද්ධි අංශෙ පිරිසක්.[/FONT]

    [FONT=&quot]ඔළුවට පරාල ඇණ ගහලා[/FONT],[FONT=&quot]පණ පිටින් ටයර් සෑය වලට දාලා තමන්ගෙ සහෝදරයො මරද්දි ඔවුන් කරපු කැප කිරීම, මරණය හමුවේ නොසැලී සිටි ආකාරය කොතරම් නම් ශ්‍රේෂ්ටද? තමන් විශ්වාස කරන අරමුණ වෙනුවෙන් තමන්ගෙ ජීවිතය වුනත් කැප කරන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද?[/FONT]
    [FONT=&quot]තමන්ගෙ පණ වුණත් කැප කරලා ,යහපත් අනාගතයක් ගොඩ නගන්න නොවිඳිනා දුක් විඳපු එම පරම්පරාව අද හිටියනම්...........
    [/FONT]
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: මොකො මේ හිටි ගමන් unp කාර්යො ටික jvp එකට ගහන්නෙ, මේකෙ මොකක් හරි යටි කුට්ටු වැඩක්, np චන්ද දෙකට කැඩෙයි කියලද ලොල් තමා.:rofl::rofl::rofl:

    :rofl:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඇයි අර විජේව මැරුවෙත් ඔය ජෙප්පෝ නේ..මටනම් ඕකුන්ව පේන්න බැරි ඒකමයි..පර බල්ලෝ..



    images


    vijaya1.jpg

    විජයවැ jvp එකඟ මරනවා උබ දැක්කද? විජය ගාතන නඩුවේ පැහැදිලි සාක්කියක් නැහැ jvp එක මරුවා කියලා. ප්‍රදාන සක්කරයට jvp සමග සම්බන්දත තිබුණි කියලා තමයි තියෙන්නේ. එත් එක ඔප්පු කරලා නැහැ. නිකම් කටකතා අහගෙන කතා කරන එපා. එත් පහු කාලෙක ටාසන් කියාම මිනිහා ගොනිබිල්ලෙක් බව ඔප්පු උනා.. දැන් අහන්න එපා ගෝනි බිල්ලෝ කියන්නේ කවුද කියලා.
    කොහොම උනත් jvp එකට මර්දනයෙන් බේරෙන්න් තිබුන එකම මග තමයි අවි යුද අතට ගැනීම. 88 89 මරුන කොල්ලෝ මරුනේ බයික් පදින්න, මංකොල්ල කන්න ගැනු දුෂනය කරන්න ගිහින් නෙමයි. රට වෙනස් කරන්න තමාගේ පුද්ගලික ජිවිත පවා කැප කරපු මිනිස්සු.

    jr තමයි කළු ජුලිය jvp ඇති කරා කියලා ක්ව්ප් තහනම් කලේ. එට පස්සේ තමයි මර්දනය ක්‍රියාත්මක උනේ.පසුව jvp එක ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී දේශපාලනයට ඉදල් ලැබුන ගමන් එකට අවා. දැනට කිසිම කිසිමවරදක් කියන්න බැහැ ඒ කාලෙන් පස්සේ දේශපාලනය ගන.

    විප්ලවකාරී සන්විදනයකට එහෙම කරන්න වෙනවා තමයි..මර්දනයකට ඇවිත් එකට එරෙහි වෙන්න වෙනවා.

    ඔයගැන විතරද කතා කරන්න තියෙන්නේ
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    [FONT=&quot]සමහර දේවල් කලේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]අහු වෙන්න ආණ්ඩුව, නැත්නම් පුද්ගලික පළි ගැනීමකට පිටස්තර[/FONT] [FONT=&quot]පුද්ගලයෙක්..ප්‍රේමකීර්ති මැරුවේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]කියලා තමයි ගොඩක් අය හිතුවේ නමුත්[/FONT] [FONT=&quot]ඔහුගේ බිරිඳ කියනවා [/FONT]jvp [FONT=&quot]එක එය නොකරපු බව.. ආණ්ඩුවට ඕන වුනේ [/FONT]jvp [FONT=&quot]එක පොදු[/FONT] [FONT=&quot]ජනතාවගෙන් දුරස් කරන්න.විප්ලවයක් කරන්න බෑ පොදු ජනතාව නැතුව.මර්දනය කරන්නත්[/FONT] [FONT=&quot]තව ලේසි වෙනවා.අනුරාධපුරයෙදි හමුදා භටයෙකුගෙ නිවසට [/FONT]jvp [FONT=&quot]එකෙන් පැනලා මරණ[/FONT] [FONT=&quot]තර්ජනය කරලා හමුදාවෙන් ඉවත් කර ගන්න කියලා තර්ජනය කළා.ඒ වගේ තවත් නිවසකට[/FONT] [FONT=&quot]පැනපු වෙලාවක ගමේ අය ඒ පිරිස අල්ල ගත්තා.ඒ පිරිසෙ හිටියෙ අය [/FONT]jvp [FONT=&quot]නෙමෙයි[/FONT] [FONT=&quot]හමුදා බුද්ධි අංශෙ පිරිසක්.[/FONT]

    [FONT=&quot]ඔළුවට පරාල ඇණ ගහලා[/FONT],[FONT=&quot]පණ පිටින් ටයර් සෑය වලට දාලා තමන්ගෙ සහෝදරයො මරද්දි ඔවුන් කරපු කැප කිරීම, මරණය හමුවේ නොසැලී සිටි ආකාරය කොතරම් නම් ශ්‍රේෂ්ටද? තමන් විශ්වාස කරන අරමුණ වෙනුවෙන් තමන්ගෙ ජීවිතය වුනත් කැප කරන්න පුළුවන් කීයෙන් කී දෙනාටද?[/FONT]
    [FONT=&quot]තමන්ගෙ පණ වුණත් කැප කරලා ,යහපත් අනාගතයක් ගොඩ නගන්න නොවිඳිනා දුක් විඳපු එම පරම්පරාව අද හිටියනම්...........
    [/FONT]

    :yes: