ජ​.වි.පේ විසින් මරා දැමූවන් සමරමු! නැවතත්

maxboysl

Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    :Dඑතකොට අර SF ගේ පිටිපස්සේ කුක්කෝ ටික වගේ ඉදලා මිනිහා චන්දෙ පැරදුනහම මාරු වෙලා ගිය එක ගැන මොකෝ කියන්නේ?ඕකුන් ඔක්කොම එකයි..වාසි පැත්තට හෝයියා..

    sfට වැඩ කලේ පොදු අපේක්ෂකයෙක් විදියට
    jvp විතරක් නෙම්යිනේ වැඩ කලේ

    එට පස්සෙත් පොදු පෙරමුණකට සාකච්චා කෙරුණා
    එත් ප්‍රතිපත්තිමය නොගැලපීම් නිසා ඒකැ හරිගියේ නැහැ
    අතනින් සන්දානය එවර වුනා

    වාසි පැත්තට හෝයියා නම් මහින්දට සෙට් වෙනවනේ
    sf පස්සේ යන්න ඕනිද:D:D

    කට්ටියටම ආණ්ඩුවට එකතු උනා නම්
    පට්ට වාසි:D
     

    amaesin

    Banned
  • Sep 24, 2013
    600
    68
    28
    උනුත් එකයි! මුනුත් එකයි! තොපිත් එකයි ජවිපේ හුත්*ගේ ප​*නේ!!
     

    amaesin

    Banned
  • Sep 24, 2013
    600
    68
    28
    sfට වැඩ කලේ පොදු අපේක්ෂකයෙක් විදියට
    jvp විතරක් නෙම්යිනේ වැඩ කලේ

    එට පස්සෙත් පොදු පෙරමුණකට සාකච්චා කෙරුණා
    එත් ප්‍රතිපත්තිමය නොගැලපීම් නිසා ඒකැ හරිගියේ නැහැ
    අතනින් සන්දානය එවර වුනා

    වාසි පැත්තට හෝයියා නම් මහින්දට සෙට් වෙනවනේ
    sf පස්සේ යන්න ඕනිද:D:D

    කට්ටියටම ආණ්ඩුවට එකතු උනා නම්
    පට්ට වාසි:D


    අනේ බන්.. තොගේ මන්ද බුද්ධික මොලේට තේරෙන තරම තමයි ඉතින්…

    උ.වේ.ස පෙන්නුම් කරන්න තරම් උඹට මල පැනලා. අනේ බන්.. තොපි වගේ අනාත පොන්ස්ලා ටිකක්.
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඇත්ත බන් අයින් උන එක එ අය කරපු ලොකුම වැරද්ද 39ක් තිබුන මත්‍රි ලා 75ක් වත් කරන්න තිබුනා හිටියානම් එහෙනම් යුඇන්පි එකයි මහින්දවයි දෙකම පාලනය කරන්න තිබුනා

    උබ jvp නොවුනත්
    උබට ත්රෙන් දේ අනිත් වුන්ට ත්රෙන්නේ නැත්තේ අයි බන්
    උබ විතරද මවුකිරි බිලා හැදිලා තියෙන්නේ
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    අනේ බන්.. තොගේ මන්ද බුද්ධික මොලේට තේරෙන තරම තමයි ඉතින්…

    උ.වේ.ස පෙන්නුම් කරන්න තරම් උඹට මල පැනලා. අනේ බන්.. තොපි වගේ අනාත පොන්ස්ලා ටිකක්.

    මගේ මන්ද බුද්දික මොලේට තේරෙන තරම හොදටම ඇති
    ඇත්ත යුත්ත තේරුම් ගන්න
    උබ පොඩ්ඩක් පුටුටේ වාඩිවෙනකොට හිමින් වාඩිවෙයන්
    නැත්තම් උබත් මම වගේ මන්ද බුද්දික වෙයි
     

    amaesin

    Banned
  • Sep 24, 2013
    600
    68
    28

    කස්තිරියට පට්ට මලක් තියෙන්නෙ ජප්පොත් එක්ක එක පාරක් අපෙ කෙස් එකකට බැහැල
    ජෙවිපි ගනයොන්ට දුන්න පැනි බෙරෙන්න.ජප්පො කවදාවත් උන් හදපු අන්ඩුව වැටෙන්න දෙන්නෙ නැහැ.
    අන්ඩුවට ඔක්සිජන් දෙන චිනෙන්ම තමයි ජප්පොත් කන්නෙ.

    කාළකණ්නි ජෙප්පෝ… අනාත මිනීමරුවන්!!! තොපි සරම අස්සෙ ජන්ගිය ලෙවකකා.. මෙතන ලොඹුටනවා… ගමේ බයියන්ව රවට්ට රවට්ට​!!

    සහෝදරයින්… රෙද්ද තමයි. තොපේ සහෝදර කම ගිහින් ගහගනින් පුකේ!!

    යකෝ.. තොපි යූඑන්පී ආණ්ඩුවකට හෙන භයයි!! සරමේ ගූ යන තරමටම භයයි!! ඒකනිසා තොපේ නහටූ පුකවල්, ලොකු මෑන්ස් දෙබෑ කලත්.. ඌගේ ප​* උරයි!! නැමිලා.. රස කර කර උරයි!! ඒක ශුවර්!! අනේ බන්.. තොපි වගේ හොරිකඩ හු%න්නලා ටිකක්!! චීකේ….

    මේකටනම් රිදෙයි… ගූ යන්න රතුපාට "ඉරිච්ච​" ජන්ගි ඇතුලේම​.. (මොකද ජ්විපේ කියන්නේ මහා හිගන​… දෙකේ කොලේ ගමේ ගම් කබර​, ඉඞ්‍රීසි බැරි මෝඩ හු%න්නලා සෙට් එකක් නිසා)
     

    amaesin

    Banned
  • Sep 24, 2013
    600
    68
    28
    උබ jvp නොවුනත්
    උබට ත්රෙන් දේ අනිත් වුන්ට ත්රෙන්නේ නැත්තේ අයි බන්
    උබ විතරද මවුකිරි බිලා හැදිලා තියෙන්නේ

    ඌ හැදිලා තියෙන්නේ කුවේට් වල හම්බයන්ට පු​* දීලා දීලා… රීපු කැ$ වලින්!! ඒත් උඹ​? උඹ වන්නි හත්පත්තූවේ හැදිච්ච​.. අනාත ගම් බයියෙක් බන්.. රට අල්ලන්න කලින් කඩ්ඩ ඉගෙනගෙන වරෙන්!! අනේ බන්…

    උ.වේ.ස​
     

    Jolly_Roger

    Well-known member
  • May 2, 2009
    10,600
    1,606
    113
    Colombo XOR Matara
    කාළකණ්නි ජෙප්පෝ… අනාත මිනීමරුවන්!!! තොපි සරම අස්සෙ ජන්ගිය ලෙවකකා.. මෙතන ලොඹුටනවා… ගමේ බයියන්ව රවට්ට රවට්ට​!!

    සහෝදරයින්… රෙද්ද තමයි. තොපේ සහෝදර කම ගිහින් ගහගනින් පුකේ!!

    යකෝ.. තොපි යූඑන්පී ආණ්ඩුවකට හෙන භයයි!! සරමේ ගූ යන තරමටම භයයි!! ඒකනිසා තොපේ නහටූ පුකවල්, ලොකු මෑන්ස් දෙබෑ කලත්.. ඌගේ ප​* උරයි!! නැමිලා.. රස කර කර උරයි!! ඒක ශුවර්!! අනේ බන්.. තොපි වගේ හොරිකඩ හු%න්නලා ටිකක්!! චීකේ….

    මේකටනම් රිදෙයි… ගූ යන්න රතුපාට "ඉරිච්ච​" ජන්ගි ඇතුලේම​.. (මොකද ජ්විපේ කියන්නේ මහා හිගන​… දෙකේ කොලේ ගමේ ගම් කබර​, ඉඞ්‍රීසි බැරි මෝඩ හු%න්නලා සෙට් එකක් නිසා)

    කස්තිරියට කියල ඇරගනින් පුකේ :rofl::rofl:
     

    amaesin

    Banned
  • Sep 24, 2013
    600
    68
    28
    රට වෙනුවෙන්...
    350455257unp5.jpg




    sadd.jpg
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ඌ හැදිලා තියෙන්නේ කුවේට් වල හම්බයන්ට පු​* දීලා දීලා… රීපු කැ$ වලින්!! ඒත් උඹ​? උඹ වන්නි හත්පත්තූවේ හැදිච්ච​.. අනාත ගම් බයියෙක් බන්.. රට අල්ලන්න කලින් කඩ්ඩ ඉගෙනගෙන වරෙන්!! අනේ බන්…

    උ.වේ.ස​

    මගේ කඩ්ඩ මම හදාගන්න නැති එක මට
    :D
    අනික පොන්ස්
    මම ගම බයික් උනත් කොලබ බයික් උනත්
    උබේ අම්මට හුකපු එක නෙමයි මට කන්න දෙන්නේ

    මම හම්බ කරලා මම කන්නේ
    ඒ ගන කරදර වෙනන එපා

    :rofl:
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    jvp මහින්දට පුක දිදී හිටියා නේද කාලයක්.
    2005 මහින්දව ගෙනාවෙ නැත්නම් වෙන්නෙ මොකක්ද කියල අමුතුවෙන් ඉගෙනගන්න ඕනද?
     

    AnGeLHuNteR

    Well-known member
  • Oct 31, 2013
    16,655
    2,434
    113
    :Dඑතකොට අර SF ගේ පිටිපස්සේ කුක්කෝ ටික වගේ ඉදලා මිනිහා චන්දෙ පැරදුනහම මාරු වෙලා ගිය එක ගැන මොකෝ කියන්නේ?ඕකුන් ඔක්කොම එකයි..වාසි පැත්තට හෝයියා..
    ෆොන්සේක වෙනම පක්ෂයක් හදාගත්තට පස්සෙ ජවිපෙ එතන ඉන්නෙ ජිල් ගහන්නද?:rofl:

    එකක් මතක තියාගනින්. ජවිපෙ වාසි පැත්තට හෝයියා නම් ජවිපෙ තාම ආන්ඩුව ඇතුලෙ.:P
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    කාළකණ්නි ජෙප්පෝ… අනාත මිනීමරුවන්!!! තොපි සරම අස්සෙ ජන්ගිය ලෙවකකා.. මෙතන ලොඹුටනවා… ගමේ බයියන්ව රවට්ට රවට්ට​!!

    සහෝදරයින්… රෙද්ද තමයි. තොපේ සහෝදර කම ගිහින් ගහගනින් පුකේ!!

    යකෝ.. තොපි යූඑන්පී ආණ්ඩුවකට හෙන භයයි!! සරමේ ගූ යන තරමටම භයයි!! ඒකනිසා තොපේ නහටූ පුකවල්, ලොකු මෑන්ස් දෙබෑ කලත්.. ඌගේ ප​* උරයි!! නැමිලා.. රස කර කර උරයි!! ඒක ශුවර්!! අනේ බන්.. තොපි වගේ හොරිකඩ හු%න්නලා ටිකක්!! චීකේ….

    මේකටනම් රිදෙයි… ගූ යන්න රතුපාට "ඉරිච්ච​" ජන්ගි ඇතුලේම​.. (මොකද ජ්විපේ කියන්නේ මහා හිගන​… දෙකේ කොලේ ගමේ ගම් කබර​, ඉඞ්‍රීසි බැරි මෝඩ හු%න්නලා සෙට් එකක් නිසා)

    :D:D:D

    ගෙරි තම්බියට නම් සැහෙන්න රිදිච්ච පාටයි


    :rofl:
     

    NUWAN BUWA

    Well-known member
  • Jun 4, 2011
    41,753
    3,131
    113
    44
    යටියන්තොට..
    ඌ හැදිලා තියෙන්නේ කුවේට් වල හම්බයන්ට පු​* දීලා දීලා… රීපු කැ$ වලින්!! ඒත් උඹ​? උඹ වන්නි හත්පත්තූවේ හැදිච්ච​.. අනාත ගම් බයියෙක් බන්.. රට අල්ලන්න කලින් කඩ්ඩ ඉගෙනගෙන වරෙන්!! අනේ බන්…

    උ.වේ.ස​
    අනේ පකෝ ,,,මිනිහෙකුට කතාකරද්දී දැනගෙන කතාකරපන්
    තොගේ දේශපාලන දැනුම දැනගන්න පුළුවන් තර්කකරන විදිහෙන්ම
    තෝ දනගන් අපිත් පරම්පරාගත unp කාරයෝ
    හැබැයි වැරැද්ද කරොත් කෝකත් අපට එකයි
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    අනේ පකෝ ,,,මිනිහෙකුට කතාකරද්දී දැනගෙන කතාකරපන්
    තොගේ දේශපාලන දැනුම දැනගන්න පුළුවන් තර්කකරන විදිහෙන්ම
    තෝ දනගන් අපිත් පරම්පරාගත unp කාරයෝ
    හැබැයි වැරැද්ද කරොත් කෝකත් අපට එකයි

    jvp නිසා රිදිච්ච කොල්ලෙක් :rofl::rofl:
    බන්
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    මෝඩ පොන්සියෙක් ගේ අනාත දේසපලු ටෝක්ස්..........
    මූ කවුද කියල උඹල නොදැන ද බං ඔය රිප්ලයි කරන්නේ...??????