එතකොට අර SF ගේ පිටිපස්සේ කුක්කෝ ටික වගේ ඉදලා මිනිහා චන්දෙ පැරදුනහම මාරු වෙලා ගිය එක ගැන මොකෝ කියන්නේ?ඕකුන් ඔක්කොම එකයි..වාසි පැත්තට හෝයියා..



sfට වැඩ කලේ පොදු අපේක්ෂකයෙක් විදියට
jvp විතරක් නෙම්යිනේ වැඩ කලේ
එට පස්සෙත් පොදු පෙරමුණකට සාකච්චා කෙරුණා
එත් ප්රතිපත්තිමය නොගැලපීම් නිසා ඒකැ හරිගියේ නැහැ
අතනින් සන්දානය එවර වුනා
වාසි පැත්තට හෝයියා නම් මහින්දට සෙට් වෙනවනේ
sf පස්සේ යන්න ඕනිද
කට්ටියටම ආණ්ඩුවට එකතු උනා නම්
පට්ට වාසි![]()
ඇත්ත බන් අයින් උන එක එ අය කරපු ලොකුම වැරද්ද 39ක් තිබුන මත්රි ලා 75ක් වත් කරන්න තිබුනා හිටියානම් එහෙනම් යුඇන්පි එකයි මහින්දවයි දෙකම පාලනය කරන්න තිබුනා
අනේ බන්.. තොගේ මන්ද බුද්ධික මොලේට තේරෙන තරම තමයි ඉතින්…
උ.වේ.ස පෙන්නුම් කරන්න තරම් උඹට මල පැනලා. අනේ බන්.. තොපි වගේ අනාත පොන්ස්ලා ටිකක්.
කස්තිරියට පට්ට මලක් තියෙන්නෙ ජප්පොත් එක්ක එක පාරක් අපෙ කෙස් එකකට බැහැල
ජෙවිපි ගනයොන්ට දුන්න පැනි බෙරෙන්න.ජප්පො කවදාවත් උන් හදපු අන්ඩුව වැටෙන්න දෙන්නෙ නැහැ.
අන්ඩුවට ඔක්සිජන් දෙන චිනෙන්ම තමයි ජප්පොත් කන්නෙ.
Habai anunge blog ussala unge wage post karannenm na.පට්ට . ඕකුන් ලැජ්ජ නැති කාලකණනි

උබ jvp නොවුනත්
උබට ත්රෙන් දේ අනිත් වුන්ට ත්රෙන්නේ නැත්තේ අයි බන්
උබ විතරද මවුකිරි බිලා හැදිලා තියෙන්නේ
කාළකණ්නි ජෙප්පෝ… අනාත මිනීමරුවන්!!! තොපි සරම අස්සෙ ජන්ගිය ලෙවකකා.. මෙතන ලොඹුටනවා… ගමේ බයියන්ව රවට්ට රවට්ට!!
සහෝදරයින්… රෙද්ද තමයි. තොපේ සහෝදර කම ගිහින් ගහගනින් පුකේ!!
යකෝ.. තොපි යූඑන්පී ආණ්ඩුවකට හෙන භයයි!! සරමේ ගූ යන තරමටම භයයි!! ඒකනිසා තොපේ නහටූ පුකවල්, ලොකු මෑන්ස් දෙබෑ කලත්.. ඌගේ ප* උරයි!! නැමිලා.. රස කර කර උරයි!! ඒක ශුවර්!! අනේ බන්.. තොපි වගේ හොරිකඩ හු%න්නලා ටිකක්!! චීකේ….
මේකටනම් රිදෙයි… ගූ යන්න රතුපාට "ඉරිච්ච" ජන්ගි ඇතුලේම.. (මොකද ජ්විපේ කියන්නේ මහා හිගන… දෙකේ කොලේ ගමේ ගම් කබර, ඉඞ්රීසි බැරි මෝඩ හු%න්නලා සෙට් එකක් නිසා)


ඌ හැදිලා තියෙන්නේ කුවේට් වල හම්බයන්ට පු* දීලා දීලා… රීපු කැ$ වලින්!! ඒත් උඹ? උඹ වන්නි හත්පත්තූවේ හැදිච්ච.. අනාත ගම් බයියෙක් බන්.. රට අල්ලන්න කලින් කඩ්ඩ ඉගෙනගෙන වරෙන්!! අනේ බන්…
උ.වේ.ස


2005 මහින්දව ගෙනාවෙ නැත්නම් වෙන්නෙ මොකක්ද කියල අමුතුවෙන් ඉගෙනගන්න ඕනද?jvp මහින්දට පුක දිදී හිටියා නේද කාලයක්.
ෆොන්සේක වෙනම පක්ෂයක් හදාගත්තට පස්සෙ ජවිපෙ එතන ඉන්නෙ ජිල් ගහන්නද?එතකොට අර SF ගේ පිටිපස්සේ කුක්කෝ ටික වගේ ඉදලා මිනිහා චන්දෙ පැරදුනහම මාරු වෙලා ගිය එක ගැන මොකෝ කියන්නේ?ඕකුන් ඔක්කොම එකයි..වාසි පැත්තට හෝයියා..


කාළකණ්නි ජෙප්පෝ… අනාත මිනීමරුවන්!!! තොපි සරම අස්සෙ ජන්ගිය ලෙවකකා.. මෙතන ලොඹුටනවා… ගමේ බයියන්ව රවට්ට රවට්ට!!
සහෝදරයින්… රෙද්ද තමයි. තොපේ සහෝදර කම ගිහින් ගහගනින් පුකේ!!
යකෝ.. තොපි යූඑන්පී ආණ්ඩුවකට හෙන භයයි!! සරමේ ගූ යන තරමටම භයයි!! ඒකනිසා තොපේ නහටූ පුකවල්, ලොකු මෑන්ස් දෙබෑ කලත්.. ඌගේ ප* උරයි!! නැමිලා.. රස කර කර උරයි!! ඒක ශුවර්!! අනේ බන්.. තොපි වගේ හොරිකඩ හු%න්නලා ටිකක්!! චීකේ….
මේකටනම් රිදෙයි… ගූ යන්න රතුපාට "ඉරිච්ච" ජන්ගි ඇතුලේම.. (මොකද ජ්විපේ කියන්නේ මහා හිගන… දෙකේ කොලේ ගමේ ගම් කබර, ඉඞ්රීසි බැරි මෝඩ හු%න්නලා සෙට් එකක් නිසා)




අනේ පකෝ ,,,මිනිහෙකුට කතාකරද්දී දැනගෙන කතාකරපන්ඌ හැදිලා තියෙන්නේ කුවේට් වල හම්බයන්ට පු* දීලා දීලා… රීපු කැ$ වලින්!! ඒත් උඹ? උඹ වන්නි හත්පත්තූවේ හැදිච්ච.. අනාත ගම් බයියෙක් බන්.. රට අල්ලන්න කලින් කඩ්ඩ ඉගෙනගෙන වරෙන්!! අනේ බන්…
උ.වේ.ස
අනේ පකෝ ,,,මිනිහෙකුට කතාකරද්දී දැනගෙන කතාකරපන්
තොගේ දේශපාලන දැනුම දැනගන්න පුළුවන් තර්කකරන විදිහෙන්ම
තෝ දනගන් අපිත් පරම්පරාගත unp කාරයෝ
හැබැයි වැරැද්ද කරොත් කෝකත් අපට එකයි

