Ubalata Hotel mai illane neda.. Rs: 1000 room hari yanne nadda?
හම්මට සිරි long weekend එකක් එනවා නේ , දැන් තමයි දැක්කේ . එකටවත් ගෙදර යන්න ඕනි
amaya wala 40% dila tibba dekka paskuda,nuwaraeliya podak last week hitad eke balanna

Bump
Math hoya hoya inne thanak trip ekak yanna kiyala.......
ela ela

හම්මට සිරි long weekend එකක් එනවා නේ , දැන් තමයි දැක්කේ . එකටවත් ගෙදර යන්න ඕනි

ඒකනෙ බන් දන්න අය reply කරන්නෙ නෑනෙ![]()
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;20856701 said:Bentota Beach disount thwuna
Fb eke blpn
Podi Silva - පොඩි සිල්වා;20856693 said:උබට තව ටික දවසකින් කොහොමත් ගෙදරනේ![]()
![]()





