bump
hahahahඅපේ ගොන් හරක් ඔය ඉන්දියන් කාරයොන්ව නේ ෆලෝ කරන්නේ.අනික ඔය ටීනා කියන්නේ කවුද.shemale look එකක් තියෙන්නේ..අපේ උන් නම් පස්සත් ලොවයි ටීනගේ.
![]()

FB




ඕවා ඕකුන්ට කියල වැඩක් නෑ බන් දැන් ඉන්න පොඩි පරම්පරාව හෙන මෝඩයි, එකයි ලයික් එකකට කෙල්ලෙක්ගෙ නම්බුව විකුනන්නේ.
ඒකනම් සිරා. . රෙප් පවර් එක නැති එකව්න්ට් වලින් රෙප් කපලා තේරුමක් නැති බව වත් නොදන්න හුජ්ජ කොල්ලෝ ඉන්නේ. .
ටීනාගේ ලිප් කිස් එක, නම... 10-06-2016 06:28 AM unta hodanam ubata mokaka thiyana amaruwa ponnayo. thoge reply ekakwath kawrut quote kranne nane nikan puka nodi ube wadak balagena hitapan panala denne nathuwa.![]()
ඉස්ලාමයේ අම්මල ටික (18+) 10-06-2016 09:55 AM -29 ඔවුන් ජහන්නම් (නැමති නිරය) තුළ පිළිස්සෙනු![]()


මුන් මෙහෙම ටික ටික ඕපන් වෙලා අන්තිමට ෆුල් ඕපන් නොවුනොත් තමා පුදුමේ. .
බටහිර රටවල්වල එවුන් බලපන් හිටපු ගමන් කන්ඩායම් පිටින් හෙලුවෙන් ඉන්නේ. .
ඔන්න මම දැන් quote කළා මුගේ post එක. දැන් රිදිලා දුවලා පල අම්මා ගාවට අඩාගෙන..![]()



මම ගොඩක් මිනිස්සු එක්ක ආශ්රය කරලා තියෙනවා (UK, European region) දවසට පැය 7-8 වැඩ කරනවත් එක්ක. උන්ට එහෙම උබ කියනවා වගේ අමාරුවක් නෑ බං. මේක ගොඩක් තියෙන්නේ american culture එකේ. මෙහේ ඉන්න උන් කොහේ උනත් හොදට බීලා පාටි දාලා ඉන්නවා නමුත් over යන්නේ නෑ, තමන්ගේ ගානට ලිමිට් එකට ඉන්නේ හැමෝම.
මචන් මගේ යාලුවෙක් ගේ කට්ටියක් ඉන්නවා පිටරට වැඩ කරන උන් Hollywood වැඩ කරන්නේ .. අපේ එකා ලංකාවේ ඔහොම ගිය වෙන වීඩියෝ එකක් පෙන්නලා (සින්දුව දන්නවනේ) .. උන් හිනාවෙලා බන් .. අපේ එකාට වහ කන්න හිතිලා .. අනික උඹල මම නොදන්නා තව එකක් කියල .. ඒ සින්දුවේ melody එකද (නැත්නම් beat හ්ස්රි මොකක් හරි ,මට මතක නෑ ) කොහෙද වෙන එකක කොපියක්ලු ..
music දන්නා කවුරුහරි එළකිරියේ ඉන්නවනම් පොඩ්ඩක් හොයලා බලපන්
මුන් මොන කලා කාරයොද බන්. මුන් මොකක් හරි කුණු ගොඩක් වැල කෑල්ලක් දාගෙන විකුණ ගන්න බලන්නෙ. මේක මාස දෙකක් තුනක් ඕන නම් තියෙයි. ඊට පස්සේ ගිය තැනක් හොයා ගන්නත් නෑ. ඊට පස්සේ තව ඔය වගෙ දෙක තුනක් කරල ටිකක් ෆෙමස් උනාම මොකක් හරි බිස්නස් එකක් පටන් ගනි. ඒක තමා මුන්ගේ කලාව.

රෙද්ද ඉස්සීම කලාවක් නම් මොවුන් එහි පිකාසෝලා වේ. .![]()
ඕවා ගැන කතා කරලා වැඩක් නෑ බන්...සිරාවට දැන් උන් හඳ පෙන්නුවම ඇඟිල්ල බලන්නේ ....
ආ කයිසර් කයිස් කියන එකා ප්රසිද්ධියේ කුනුහරුපයක් කිවුවම (එකත් අම්මට ) එකත් සාධාරණීකරණය කරපු උන් නේ ඉන්නේ ....ඉතින් තව මොන කතාද
ape podi kale karana weda ape parentslata dirawwe nane ban hemadetama baninawane.e wage thama dan new generation eka apita wada open wenakota apita ridenawa.ithin apita ewa weradiyata penawa,aluth generation eke unta eka hari widiyata penawa.oka thamai reality eka.weradi koi generation eketh tibba.
තමුන්ටම ලලාකාරයෝ කියා ගන්නා නලාකාරයෝ.මුන් හොඳයි ක්රිකට් මැච් වල හතර ගියහම නලා පිබ්න්ට

![]()
තව තව ලංකාවේ ඔයාලා ආස නළු නිලියෝ තොල් දානවා, ඇදුම් ගලවනවා බලන්න ආස නන්කිල මල්ලිලා හූවක් තියල අප්පුඩියක් ගහල අපේ පේජ් එකට ලයි කරලා සෙට් වෙන්න.![]()

uba hari ban 

මෙතන ත්රෙඩ් එක දාපු එකා කියන්නේ මචන් රෙද්ද ඉස්සීම ගැන හොඳ හෝ නරකක් නෙමෙයි..ඌ කියන කතාව ඇත්ත...තොල දාන එක මාකට් කරලා, පිස්සුවෙන් වගේ එක වටේ ගියාම මචන් ඒ ලැබුණු ප්රසිද්දිය වක්රව භාවිතා කරලා උන් කලාවට කරපු නව නිර්මාණය ඇගයීමක් විදිහට මිනිස්සු මේක බැලුව කියල නමක් හදාගන්න හදන පහත් උත්සාහය තමයි හරි නෑ කියල මේ කියන්නේ...
මම නම් කියන්නේ තොල දැම්ම කියල කිසි අවුලක් නැහැ..උන්ට හොඳ නම් අපිට මොකද...ඇරත් තොල දානවා කියන්නේ අමුතු දෙයක් නෙමෙයි...ලව් කරන හැම එකාම තොල දාල ඇති අනන්ත අප්රමාන...ඉතින් ඕක ටීවී එකේ යන සින්දුවක කරා කියල මක් වෙනවද...ඉරාජ් ගේ සින්දුව උනත් එහෙමයි..ඒවායේ වැරද්දක් නැහැ....
වැරැද්ද තියෙන්නේ එහෙම දේවල් දාල ප්රචාරය අරන් එක උන්ගේ කළා නිර්මාණයේ විශිෂ්ටත්වය නිසා ලබාගත්තු දෙයක් විදිහට පෙන්වන්න උත්සහ කරන එක...මම නම් ඔය තොල දාන සීන් එක බැලුවේ නැහැ...තොල දාන ඒවා ඕනේ තරම් දැකල තියෙනවා..ඔකේ මට නම් ඇති විශේෂයක් නැහැ...![]()



එහෙම ලස්සන කෙල්ලෙක් කියයිද බන් ජීවිතේට සල්ලි දීල ඒකිට තොල දාන්න කියල?
![]()

තොලක් දැම්ම මුන් මැරෙන්න හදන්නේ ඇයි බන් උබලට සල්ලි දීලා ලස්සන කෙල්ලෙක්ට තොලක් දාන්න කිව්වොත් නිකම් ඉන්නවද?
BUMP
ඔකුන්ගේ page වලට like කරලා පොස්ට් වලට comment දාන උන්ට නෙලන්න ඕනේ ඕකුන්ව ෆෝම් කරනවට![]()
තමුන්ටම ලලාකාරයෝ කියා ගන්නා නලාකාරයෝ.මුන් හොඳයි ක්රිකට් මැච් වල හතර ගියහම නලා පිබ්න්ට
bump
well said.........!!!!!!!!
නෑ බන් ඩ්රාමා එකකට ෆිල්ම් එකට වගේ මම කිව්වේ සෑබෑ ඡිවිතේදි ඔක අනිත් පැත්ත වෙන්නේ.
කලා කරුව කියනන එකේ තේරුම දන්නෙ නැති එක තමයි ලොකුම කේස් එක... මුන් හිතන්නෙ වීව්ස් ගාන වැඩි වෙනව කියනන්නෙ තමං කරපු දේ කොලිටි එකත් වැඩ්වෙනව කියල...එහෙම බැලුවොත් අමරදේවලා වගේ කට්ටිය කලා කරුවො නෙමෙයි.. ඇයි ඉතිං උන්ගේ වීඩියෝ එහෙම වැඩිය නෑ නේ....
මුන්ට කවුද බන් කලාකාරයෝ කියන්නෙ, එහෙනං මටත් පුළුවන් ෆෝන් එකෙන් වීඩියෝ එකක් කරල කලාකාරයෙක් වෙන්න

