ඩීසල්_දුම්_පරීක්ෂණේ_ෆේල්

amila256

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    7,279
    1,273
    113
    හීන ලෝකෙක
    ඩීසල්_දුම්_පරීක්ෂණේ_ෆේල්

    සින්හලු අද වෑන් එකේ දුම් පරීෂණය ෆේල් කියහන්කෝ:angry:. ඊට පස්සෙ air cleaner එක එහෙම සුද්ද කරලා, silencer එකේ දැලි යන්න වතුර ටිකක් අල්ලලා එහෙම ආයෙ කරා, ආයෙත් ෆේල්.:growl:


    මේක Mitsubishi L300 (2011 Manufactured) එකක්. තාම 40,000 Km යි දුවලා තියෙන්නේ. ඔයිල් පොඩ්ඩක්වත් පිච්චෙන්නේ නෑ. එන්ජිමේ මොනම repair එකක් වත් තාම කරල නෑ. වෙලාවට නඩත්තු කරනවා. එහෙම වෙලත් මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි මචන්ලා. මොකද්ද අවුල වෙලා ඇත්තේ:confused:

    මේක තමයි මොඩල් එක
    7yw7jxgg4e56xf5zg.jpg

     
    • Like
    Reactions: senewimala1988

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    එන්ජින් එක රෙපේයාර් කරන්න කියලාවත්ද කියන්නේ එහෙනම් :D
     
    Jun 23, 2016
    1,044
    136
    0
    Maharagama
    දුම් පරීක්ෂණ කරන තැන එකාට පැත්තකට කතා කරලා පොඩි ගාණක් දීලා කොහොමද මේ වාහනේ පාස් වෙන්න හදාගන්නේ කියලා අහන්න. ඌ කියයි මොනවද කරන්න ඕන කියලා :)
     

    ctooi

    Banned
  • Jul 19, 2008
    7,280
    498
    83
    මකබාවේ
    ඕක ආන්ඩුවෙන් ගෙන්නපු එකක්ද, 40000 km වෙන්නෙ , :rolleyes: l300 brand new ගන්නෙ ආණ්ඩුවේ ආයතනය වලට විතරයි , අනිත් ඔක්කොම පට්ට used ඒවා
     

    upulpdn

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    34,672
    2,251
    113
    Kurunegala
    දුම් පරීක්ෂණ කරන තැන එකාට පැත්තකට කතා කරලා පොඩි ගාණක් දීලා කොහොමද මේ වාහනේ පාස් වෙන්න හදාගන්නේ කියලා අහන්න. ඌ කියයි මොනවද කරන්න ඕන කියලා :)


    ගරාජ් බාස්ලට වඩා දක්ෂයොද එතන ඉන්නේ?

    පඩි වැඩි ඇති එහෙනම් ටෙස්ට් කරන තැන්වල :baffled:
     

    amila256

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    7,279
    1,273
    113
    හීන ලෝකෙක
    :)
    එන්ජින් එක රෙපේයාර් කරන්න කියලාවත්ද කියන්නේ එහෙනම් :D
    එන්ජින් රෙපයාර් එකක් කරන්න කිසිම හේතුවක් උනේ නෑ බන්, මේක වෙන පොඩි කේස් එකක් වෙන්න ඕනේ:dull:
    දුම් පරීක්ෂණ කරන තැන එකාට පැත්තකට කතා කරලා පොඩි ගාණක් දීලා කොහොමද මේ වාහනේ පාස් වෙන්න හදාගන්නේ කියලා අහන්න. ඌ කියයි මොනවද කරන්න ඕන කියලා :)
    ඔව් එහෙමනම් පුලුවන් තමයි, ඒත් මට අවුල ෆේල් උනේ ඇයි කියලා
    ඕක ආන්ඩුවෙන් ගෙන්නපු එකක්ද, 40000 km වෙන්නෙ , :rolleyes: l300 brand new ගන්නෙ ආණ්ඩුවේ ආයතනය වලට විතරයි , අනිත් ඔක්කොම පට්ට used ඒවා
    ආන්ඩුවට විතරක් නෙමේ මචන්, united motors එකෙන් ගෙන්නුවා(දැන් නම් discontinued ද කොහෙද). අපිත් ගත්තේ united motors ල ගෙන්.
    clean and pressurize the fuel injectors and then take it to the test
    thanks bro:)
     

    slrohan

    Active member
  • Dec 19, 2008
    366
    84
    28
    super disal gahan palayan... tel wahapan... injector check karapan... barima unoth inna ekata 500k dipan shape1...
     
    • Like
    Reactions: amila256

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    ආන්ඩුවට විතරක් නෙමේ මචන්, united motors එකෙන් ගෙන්නුවා(දැන් නම් discontinued ද කොහෙද). අපිත් ගත්තේ united motors ල ගෙන්.

    uu yana yana thana naa gannawa.. ane manda mehema jewitha:(
     
    Jun 23, 2016
    1,044
    136
    0
    Maharagama

    ගරාජ් බාස්ලට වඩා දක්ෂයොද එතන ඉන්නේ?

    පඩි වැඩි ඇති එහෙනම් ටෙස්ට් කරන තැන්වල :baffled:

    දක්ෂයෝ ද නැද්ද දන්නෙ නෑ. ඒ විදියට හදා ගත්තොත් වාහනේ පාස් කරගන්න පුළුවන්. ;)