ඩොලර් එකට 199.50 ගානෙ නෙ කැපෙන්නෙ. විකුනුම් මිල මෙච්චර බැස්සෙ කොහොම ද???
POS/ATM Transaction Rs 199.50 - Thank you for banking with BOC
POS/ATM Transaction Rs 199.50 - Thank you for banking with BOC
දැන් පුකමුරයි, ගූ රොශානුයි, දෙක ඔසාමගේ අනික් එකයි මේකේ ඇවිත් කියාවි කබ්බගේ වැඩ කියලා
කොහොම ද බන් ඔහොම බැස්සෙ??wadak naha ban kiyala boc eke 222 tibba sathiyak withara. echchrama thama

Power of Kabba
![]()
dnwath me anduwe watinakama terum gannna oya
![]()
![]()
![]()
kohoma hari kamak na macho bahinawa nam.. America wata kela welada danne na
bank walata force krama ema wenwa bn
කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
Eliye Dollar 1 Rs.240ta gannath amarui ban. Oka Central Bank eken balen thiyagena inna rate ekak. Thawa wadi dawasak ohoma adinna baha. Aniwa wadi wenawa.දැන් බන් ඔක 190ටම යයි ද දන්නෙ නෑ. වාහන ගනන් වලට මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ
කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
------ Post added on Sep 22, 2021 at 5:58 PM
කොහොම වුනත් වටින ම දේ බෑන්කු වල ඩොලර් තියෙනවාද කියන එක තමාදැන් බන් ඔක 190ටම යයි ද දන්නෙ නෑ. වාහන ගනන් වලට මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ
කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
------ Post added on Sep 22, 2021 at 5:58 PM
ow bn sanchitha nathuwa ehema pahala enna ba bn
Eliye Dollar 1 Rs.240ta gannath amarui ban. Oka Central Bank eken balen thiyagena inna rate ekak. Thawa wadi dawasak ohoma adinna baha. Aniwa wadi wenawa.
කොහොම වුනත් වටින ම දේ බෑන්කු වල ඩොලර් තියෙනවාද කියන එක තමා


