ඩොලර් එකෙ විකුනුම් මිල 199ට බැහැල නේ.

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,397
    113
    Power of Kabba

    image_b81670e917.gif
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    දැන් පුකමුරයි, ගූ රොශානුයි, දෙක ඔසාමගේ අනික් එකයි මේකේ ඇවිත් කියාවි කබ්බගේ වැඩ කියලා
    😂😂🌷🌷


    wadak naha ban kiyala boc eke 222 tibba sathiyak withara. echchrama thama
    කොහොම ද බන් ඔහොම බැස්සෙ??
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    kohoma hari kamak na macho bahinawa nam.. America wata kela welada danne na


    දැන් බන් ඔක 190ටම යයි ද දන්නෙ නෑ. වාහන ගනන් වලට මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ😅

    bank walata force krama ema wenwa bn

    කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
    ------ Post added on Sep 22, 2021 at 5:58 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG and hodakolla

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,397
    113
    දැන් බන් ඔක 190ටම යයි ද දන්නෙ නෑ. වාහන ගනන් වලට මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ😅



    කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
    ------ Post added on Sep 22, 2021 at 5:58 PM
    Eliye Dollar 1 Rs.240ta gannath amarui ban. Oka Central Bank eken balen thiyagena inna rate ekak. Thawa wadi dawasak ohoma adinna baha. Aniwa wadi wenawa.
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    දැන් බන් ඔක 190ටම යයි ද දන්නෙ නෑ. වාහන ගනන් වලට මොනවා වෙයිද දන්නෙ නෑ😅



    කෘතිම සින් එකක් ද බන් මෙ? මොකුත් නැද්ද නිව්ස්
    ------ Post added on Sep 22, 2021 at 5:58 PM
    කොහොම වුනත් වටින ම දේ බෑන්කු වල ඩොලර් තියෙනවාද කියන එක තමා
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ow bn sanchitha nathuwa ehema pahala enna ba bn

    මම කොකටත් කියලා ඩොලර් 1000ක් 199 ගානෙ යවන්න ඉන්නෙ අද බන්

    Eliye Dollar 1 Rs.240ta gannath amarui ban. Oka Central Bank eken balen thiyagena inna rate ekak. Thawa wadi dawasak ohoma adinna baha. Aniwa wadi wenawa.

    අනේ මං දා බන්

    කොහොම වුනත් වටින ම දේ බෑන්කු වල ඩොලර් තියෙනවාද කියන එක තමා

    කොහොම හරි බැස්සා නම් හරි ඔහොම
     
    • Like
    Reactions: NRTG