e unaata umba me service eka nikan denne na ne..යකෝ මේකෙ උන් එන එක මට අතින් පාඩුයි....
නිකං කරල දීල තව *කේ ටිංකිරිත් ගා ගන්න ඕන.....
මතක නේ කලින් පාර වෙච්චි සන්තෑසිය......එකෙකුට කරල.....![]()

හැකි තාක් බම්ප් කර කිඹුලාට සහය වන්නදැන් අපි මොකද කරන්න ඕනේ..![]()

මෙච්චර පබ්ලිසිටි ලැබෙන්නේ අපට හොරෙං තව මොනවදත් කරනවද දන්නෑ නේහලී හොලා...... නොදන්නවා වගේ අහන හැටි විතරක්......![]()

යකෝ මාව ළිදේ ඔබන්න එපා....e unaata umba me service eka nikan denne na ne..![]()
![]()



යකෝ මේකෙ උන් එන එක මට අතින් පාඩුයි....
නිකං කරල දීල තව *කේ ටිංකිරිත් ගා ගන්න ඕන.....
මතක නේ කලින් පාර වෙච්චි සන්තෑසිය......එකෙකුට කරල.....![]()







ආහ්හ් බස්සෝ.........![]()


දැන් අපි මොකද කරන්න ඕනේ..![]()
මාගේ පශ්චාත් භාගයෙහි උකු කරන ලද කිරි තවරා ගැනීමේ කිසිදු අශාවෙක් හෝ උවමනාවෙක් නොමැති බව කරුණාවෙන් සළකන්න!
කමක් නෑ බන් කිඹුලෝ
මේ නහින දෙහින කාලේ පිනක් වත් සිද්දවෙන්න කියලා කිරියේ උන්ට
පිනටම දත් සුද්ද කරලා දෙමු
![]()

e unaata umba me service eka nikan denne na ne..![]()
![]()



මෙච්චර පබ්ලිසිටි ලැබෙන්නේ අපට හොරෙං තව මොනවදත් කරනවද දන්නෑ නේ![]()


meka bump karala anthimata kimbulata massage joint ekak daanna weyida danne ne..කුමටද කුසලාට (ආහ්හ් නෑ නෑ එකී නෙවෙයි කුසලට තමා හරි වචනේ) කම්මැලි වන්නේ කියලා හැකි පමණ බම්ප් කර කුසල් රැස්කරගනු........

දැන් අපි මොකද කරන්න ඕනේ..![]()
ඊළග ත්රෙඩ් එක තවත් රසවත් 
ahhh kohomei
mama hithuwe amasin yaluwa kiyala mu![]()



කුමටද කුසලාට (ආහ්හ් නෑ නෑ එකී නෙවෙයි කුසලට තමා හරි වචනේ) කම්මැලි වන්නේ කියලා හැකි පමණ බම්ප් කර කුසල් රැස්කරගනු........




meka bump karala anthimata kimbulata massage joint ekak daanna weyida danne ne..![]()


