දිනක්ෂි ඉන්නවා රුපවාහිනී චැනල් එකේ

LazyLizard

Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    නෙදකින් තූ විතරක්. . කිම්බක් දැක්කම ගෙම්බෝ වෙන පොන්සියෝ කිරියේ පිරිලනේ. .
    මේවා දකිද්දි අප්පිරියයි ඕයි. . :baffled:
    දුන්නොත් එපා කියයි උඹ :D:D
     

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    ඉතිං සුනේතුයි ගාමින්දයි ඒ වෙලාවට වෙන වැඩසටහනක් කරනවද ? නෑ නෙ බන්, උන් දෙන්න ටීවී එකේ ඇත්තෙත් නෑ. එකනෙ මේවා බලන්න වෙලා තියෙන්නේ.
    උන්ගේ රේඩියෝ නාට්ටිය නං අහනව. :D

    අනික චැම්පියන් ස්ටාර් කියන්නේ ජෝක් වැඩසටහනකුත් නෙවේ. උඹ බලල නැද්ද කොහෙද :sorry:

    ekane bn.joke kiyanne athurupalaykne eke.eka joke weda satahnk newe:yes:
     

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    badinne nekiyaddi thawamath un gena katha krnne monwa hari bala poroththuwenda danne ne
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    ekane bn.joke kiyanne athurupalaykne eke.eka joke weda satahnk newe:yes:
    හරිහමන් එකක්වත් නෑ බන් බලන්න, සුනේතුයි ගාමින්දයි රේඩියෝ එකේ නාට්ටි කරනව. අර සුරන්ට සතියේ දවස් හතම ප්‍රයිම් ටයිම් එකේ දීල ජෝක් කරන්න. :sorry:
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,979
    6,660
    113
    ගග අද්දර
    මම 'අදුරනව' කිව්වෙ නෑනෙ පොන්ස් ..... මම කිව්වෙ 'දන්නව' කියල... :rofl:

    සැහෙන කාලයක් කෙනෙක් කරන දේවල් , කියන දේවල් තමන් ගොඩක් විශ්වාස කරන කෙන්නෙක් මාර්ගයෙන් 'දැනගන්න' බැරිද...



    ඩිනක්ශි අක්කව මම පවුද්ගලිකව දන්නව... එයා හොද කෙනෙක් (සාපේක්ශව )

    අනේ උකාන් උට්ටෝ....:P:P:P
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියන්නේ අදුරනව කියන එක නෙමෙයිද :rofl::rofl::rofl:
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියපු එක මන් වැරදියට වටහගන්න ඇති එක්කෝ.
    සොරි හොදේ... :(:(:(:(:(
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    රිද්දගන්න එපා මහත්තයෝ. . පෙනී ඉදපන් වැදගත් ගෑනියෙක් වෙනුවෙන්. .
    උබ මෙතන කියපු ගොන් කතා දැක්කම පොන්සියා කවුද කියන එක තේරෙනවා. .
    උබ කඩේ ගියාට ඒකි බොට හුකන්න දෙනවද නෑනේ? දුන්නත් උබට ඒකිට හුකන්න පයිය පන නෑනේ. . ඒකනේ උබ පොන්සියා කියන අහක යන තොප්පිය ඔලුවේ දාගත්තේ. .
    කිම්බකට හිකුවත් වැදගත් ගෑනියෙක්ගේ කිම්බකට හුකපන්. . එච්චරයි. .
    මීට වඩා දෙයක් උබ එක්ක කියන්න වෙලාවක් නෑ. . රිද්දගෙන quote කරන එක නවත්තපන්. .

    මට රිදුනෙ නෑ මහත්තයො...

    ගෑනියෙක්ගෙ වැදගත්කම ,නැතිකම තීරනය කරන්න ඔයා කවුද...

    මම මෙතන පොස්ට් දැම්මෙ මගේ ෆැන්ටසිය + ironical පරමාර්තයකින්... උබ මෙතන එහෙම කතා කරපෞ කෙනෙක්ට/අයට පොන්සිය කියල කියපු නිසයි මම උබ දාපු එක කෝට් කරල පොන්සියෙක් වෙන්න පුලුවන් කොහොමද කියල පහදල දුන්නෙ... අනික මට ඩිනක්ශි හුකන්න දුන්නත් මම හුකන්නෙ නෑ.. ඒ මගේ පයිය නගින්නෙනැති නිසා නෙමෙයි.. මම හිතෙන් මොන දේ ෆැන්ටිසියිස් කරත් මම ඇත්ත ජීවිතේ කරන දේවල් ගැන මට ලිමිට් එකක් තියන නිසා..
     

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    හරිහමන් එකක්වත් නෑ බන් බලන්න, සුනේතුයි ගාමින්දයි රේඩියෝ එකේ නාට්ටි කරනව. අර සුරන්ට සතියේ දවස් හතම ප්‍රයිම් ටයිම් එකේ දීල ජෝක් කරන්න. :sorry:

    unta beid bn ara 7 derane yn ekt enna.
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම
    unta beid bn ara 7 derane yn ekt enna.
    උන් එහෙම මෙගා නාට්ටි වගේ කරන්නේ නැතුව ඇති බන්, සුරන්ගේ ඒවත් මෙගා කරන්න ගිහින් දැන් කිචි කවාගත්තත් හිනා යන්නේ නෑ.
     

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    අනේ උකාන් උට්ටෝ....:P:P:P
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියන්නේ අදුරනව කියන එක නෙමෙයිද :rofl::rofl::rofl:
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියපු එක මන් වැරදියට වටහගන්න ඇති එක්කෝ.
    සොරි හොදේ... :(:(:(:(:(

    ethakot bn math dinakshiwa pawudgalikawa adurnw:rolleyes::P.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    අනේ උකාන් උට්ටෝ....:P:P:P
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියන්නේ අදුරනව කියන එක නෙමෙයිද :rofl::rofl::rofl:
    පවුද්ගලිකව දන්නවා කියපු එක මන් වැරදියට වටහගන්න ඇති එක්කෝ.
    සොරි හොදේ... :(:(:(:(:(

    අනේ ගොන් ලබ්බ සින්හල දන්නෙ නෑ.. 'පවුද්ගලිකව දන්නව' කියන එකෙක්න් අදහස් (broad idea )වෙන්න තමා විශේශයෙන් දන්නව කියන එක.. ඒ කියන්නෙ ප්‍රසිද්ද (ex:- වෙබ් සයිට් , ගොසිප් , පත්තර ) නොවන විදියකින් දැනගෙන තියන්ව කියන එක... සින්හල ඉගනගනින් ඔක්කොටම ඉස්සෙල්ල...
     
    Last edited:

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    උන් එහෙම මෙගා නාට්ටි වගේ කරන්නේ නැතුව ඇති බන්, සුරන්ගේ ඒවත් මෙගා කරන්න ගිහින් දැන් කිචි කවාගත්තත් හිනා යන්නේ නෑ.

    ewat mega kiynn be ned bn.mkd dawase katha ne yanne.mega kiyanne dam welak wage ekkne.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මේකෙ ඉන්න සමහර ගොන් උට්ටල ලොකුවට ටොපික් එකක් ගැන කතා කරන්න ගිහිල්ල හිර උනාම rolf දැම්මම හරි කියල හිතාගෙන ඉන්නෙ...
     

    dasss

    Well-known member
  • Jul 30, 2015
    3,131
    119
    63
    අනේ ගොන් ලබ්බ සින්හල දන්නෙ නෑ.. 'පවුද්ගලිකව දන්නව' කියන එකෙක්න් අදහස් (broad idea )වෙන්න තමා විශේශයෙන් දන්නව කියන එක.. ඒ කියන්නෙ ප්‍රසිද්ද (ex:- වෙබ් සයිට් , ගොසිප් , පත්තර ) නොවන විදියකින් දැනගෙන තියන්ව කියන එක... සින්හල ඉගනගනින් ඔක්කොටම ඉස්සෙල්ල...

    ewa denganne kata wachanen witjarad?fb chat ekin denagaththoth hariynne nedd?
     

    .::J@S::.

    Well-known member
  • Dec 4, 2011
    9,979
    6,660
    113
    ගග අද්දර
    අනේ ගොන් ලබ්බ සින්හල දන්නෙ නෑ.. 'පවුද්ගලිකව දන්නව' කියන එකෙක්න් අදහස් (broad idea )වෙන්න තමා විශේශයෙන් දන්නව කියන එක.. ඒ කියන්නෙ ප්‍රසිද්ද (ex:- වෙබ් සයිට් , ගොසිප් , පත්තර ) නොවන විදියකින් දැනගෙන තියන්ව කියන එක... සින්හල ඉගනගනින් ඔක්කොටම ඉස්සෙල්ල...

    උබ සිංහල විශාරද වෙන්න ඇති. අපි ඉතින් වැඩිය ඉගෙන ගෙන නැහැනේ බන්.:(:(:(
    ඒ නිසා අපි නම් පවුද්ගලිකව දන්නවා කියන්නේ ඕකට නෙමෙයි.
    සමහරවිට ඔයාට well known කියන එකයි personally known කියන එකයි පටලගෙන ඇත්තේ.:confused::confused:
    සිංහල අවුලක් ආවොත් උබෙන් අහගන්න ඕනි මිට පස්සේ... :yes::yes::yes::yes:
     
    Last edited:

    billythekid

    Member
    May 28, 2015
    3,732
    481
    0
    අමුතු ඇටේ
    මේකිගේ නංගිනම් පට්ට... සුපිරි කඳ... දෙරණේ මොකක්ද ප්‍රෝග්‍රෑම් එහෙක පස්ස පැත්තට ගැජට් එකක් හයිකරගෙන බෝල දැම්මා හම්මේ පස්ස නටවනව කියල වැඩක් නෑ:love:
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,151
    113
    Panadura
    මේකිගේ නංගිනම් පට්ට... සුපිරි කඳ... දෙරණේ මොකක්ද ප්‍රෝග්‍රෑම් එහෙක පස්ස පැත්තට ගැජට් එකක් හයිකරගෙන බෝල දැම්මා හම්මේ පස්ස නටවනව කියල වැඩක් නෑ:love:

    :P :P :P