api yako mea idala hitala maithripala wage wadagath gental man kenekuta thama kade yanne...meke innawane yako podi kellantath pal badan kade yana ewun..Heh
දන්නව කියන්නෙ ආශය කරල නෙමෙයි බන්... මගේ කසින් අයිය කෙනෙක් ousl එකේ ඩිග්රි එකක් කරන කාලෙ ඩිනක්ශිත් ඔකෙ ඩ්ග්රි එක කරා... ඒ අයිය යනකොට මාත් ගිහිල්ල තියනව මෙයාව බලන්න..පට්ට ලස්සන්යි... මට කතා කරන්න වත් ලැබිල නැ.. ඒත් අයිය මෙයාව පොඩ්ඩ්ක් ආශ්රය කරල තියනවලු... පුද්ගලයෙක් විදියට හොදයි කියල තමයි කියන්නෙ..



හා බන්
උබ මේ උත්තිගේ පොඩි නන්ගිව එහෙම දන්නේ නෑද්ද පවුද්ගලිකව... ඒ උත්ති තමා කිව්වේ ලන්කාවට නිදහස ලෑබුනේ 1964 කියලා ගොන් වෙසි.. තන් බුරුල්ලම පපුවෙන් එකයි...![]()
ඒ නගා නම් මිනිහට තේ හදන එකක් නෑ. කෙලිනම් කිරි පොවයි උදේ පාන්දරම.කිරි මණ්ඩලයක්නේ බන්
![]()
අබේවෙලවත් නෑතිව ඈති බන් ඒ තරම් සයිස් වෑස්සියෙක්..







ඕකටද බිජ්ජෝ දන්නවා කිව්වේ. එහෙනම් තොට වඩා හොදට මන් දන්නවා ඒකිව. දැන් එකී එන් නැහැ.![]()
එහෙම බැලුවම මම මහින්ද මහත්තය එක්ක එකට ෂොට් ඒක දාපු කොල්ලෙක්. අපි එක්ක බොන්න සෙට් උනා දවසක් අන්කල් කෙනෙක්. පොර ඉස්සර මහින්ද මහත්තය මන්ත්රී කාලේ එකට සෙට් වෙලා තියෙන්නේ, මහින්ද මහත්තය පුද්ගලයෙක් හැටියට මාරම හොදයි කියලත් කිව්වා ඒ අන්කල්.![]()

Podi Silva - පොඩි සිල්වා;20454440 said:![]()
![]()
Kasun lide![]()
![]()
Hoda wade ara uttiwa sudda krnna giyata![]()
![]()
![]()
![]()
kasun Jabuk![]()

යකෝ ඩිනක්ශි කියන්නෙ ශනු දේවියෙගෙ අක්ක.., තොපිල වගේ වැඩකට නැති පොන්නයො නෙමෙයි... එතුමිය වෙනුවෙන් කතා කරනව මම ලින් දාහක වැටුනත්....![]()
oyaneda ara lesbian kiyala kiuw
screen shot dannada?
oya oya ganama katha karala wadak nane lesbian 
ithin oyane dinakshioyaneda ara lesbian kiyala kiuw
screen shot dannada?
oya oya ganama katha karala wadak nane lesbian
![]()

එකි කියනවා මචන් එකි බදින්න කෑමති නෑත්තේ... උදේම නෑගිටලා මිනිහට තේ එකක් හදලා දෙන්න මිනිහට කෑම හදලා දෙන්න රෙද්දක් හොදලා දෙන්න කෑමති නෑහෑල්ලු.. පෙශලයා අහනවා එහෙනම් මොකටද ගෑහෑනියෙක් වෙලා ඉපදුනේ කියලා..උ ප්රොග්රෑම් එකේ කෙලින් ඈත්ත දෙවල් කතා කරනවා ප්රොග්රෑම් එක කරන එක උට වෑඩිය කතා කරන්න දෙන්නෙ නෑ වගේ..
ඩිනක්ශි ලෙස්බියන් නෑ පොන්ස්... එතුමිය්ට අපහාස කරන්න එපා...![]()
screen shots tika lasthiy ehenam dan post karanna witharai thiyenne 
oya lesbian kiyala piligaththascreen shots tika lasthiy ehenam dan post karanna witharai thiyenne
![]()


ඉතින් මට පුකද වේසියෙ..!!



පෙශයලා කෑරි ටොකක් දුන්නා එකිට සොබන බහින්න දෑක්කද උබලා![]()

